Tuplad
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train gewoon hoe je normaal traint, IF is een dieet, geen trainingschema.
Dat is waar, maar ik probeer een beetje de principes van die Martin van leangains te volgen dus ook zijn soort manier van trainen. Het is me alleen niet helemaal duidelijk, vandaar..Train gewoon hoe je normaal traint, IF is een dieet, geen trainingschema.
Die reverse pyramid lijkt me persoonlijk ook niks, had al een keer zoiets geprobeerd maar vind het fijner met wat sets ervoor. Ben vooral benieuw naar zijn indeling van spiergroepen en het aantal oefeningen dat hij ervoor doet..@Bia: ook goed. Hij raadt inderdaad reverse pyramid aan, ik snap het niet en wil het ook niet proberen eerlijk gezegd. Ik zie er wat tegen op om mijn direct mijn max te liften en daarna de rest.
Ik zie er wat tegen op om mijn direct mijn max te liften en daarna de rest.
Hij doet enkel compounds (soort van 3x5/5x5) heb ik begrepen.Die reverse pyramid lijkt me persoonlijk ook niks, had al een keer zoiets geprobeerd maar vind het fijner met wat sets ervoor. Ben vooral benieuw naar zijn indeling van spiergroepen en het aantal oefeningen dat hij ervoor doet..
Obviously.Ehm je doet uiteraard wel eerst voldoende warmup sets duh.
Staat ook in LeanGains guideook nog low-carb op niet-trainingsdagen en med-carb op trainingsdagen.

Wazzup, zoals een beetje op leangains.com wordt aangegeven ga ik op trainingsdagen +- 25% boven onderhoud zitten, veel carbs en op rustdagen een stuk lager dan onderhoud, veel vetten. Zijn echte refeeds dan ook nog nodig, lijkt me niet toch?

Wazzup, zoals een beetje op leangains.com wordt aangegeven ga ik op trainingsdagen +- 25% boven onderhoud zitten, veel carbs en op rustdagen een stuk lager dan onderhoud, veel vetten. Zijn echte refeeds dan ook nog nodig, lijkt me niet toch?
Houden zoals je het nu doet..Als ik echt wil cutten, moet ik dan op trainingsdagen ook onder m'n onderhoud gaan of werkt dit averechts? Doe het nu gewoon op rust alleen onder m'n onderhoud en in verhouding meer vetten/ minder carbs.
Geen idee, heb de afgelopen 2 dagen denk wel 30 artikelen gelezen. Heb net nog even gezocht maar kwam het niet meer tegen. 1x zei hij letterlijk van: 25% boven onderhoud rust dagen en tussen de 25% en 50% onder onderhoud op rustdagen en een andere keer dat je op rustdagen tussen de 1300 en 1500 kcal grens moest blijven ofzo?50% Dat is inderdaad wel erg veel.. ligt er ook een beetje aan of je endo, meso of ecto bent denk ik. Je kan ook gewoon iets meer eten dan en meer cardio doen bijv.
Maar waar vind jij dat? van die 50%
Geen idee, heb de afgelopen 2 dagen denk wel 30 artikelen gelezen.
iemand hier nog antwoord op?Wazzup, zoals een beetje op leangains.com wordt aangegeven ga ik op trainingsdagen +- 25% boven onderhoud zitten, veel carbs en op rustdagen een stuk lager dan onderhoud, veel vetten. Zijn echte refeeds dan ook nog nodig, lijkt me niet toch?

en hierop..Heb weer iets wat ik moet weten(ik blijf maar vragen)
Martin adviseert om op trainingsdagen 25% boven onderhoud te eten en op rustdagen 50% onder onderhoud te eten. Dan zou ik dus uitkomen op +- 3400 kcal op trainingsdagen en 1400 kcal op rustdagen. Die 1400 kcal vind ik wel echt extreem weinig..
Ik ga verder ook helemaal niet een precies aantal kcals eten, maar meer een richtlijn. Dus wat zouden jullie adviseren qua aantal kcal?
---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
Geen idee, heb de afgelopen 2 dagen denk wel 30 artikelen gelezen.