Taaci
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er 4 dagen last van ondervonden ongeveer, daarna nam het geleidelijk af. Nu heel de dag geen honger en na het trainen is het feest

Vond ik op het begin ook, maar daar raak je getraind in!Zelf had ik ook een paar dagen last van trek in de ochtend. Nu helemaal niet meer.
Vandaag 1 meal. Op trainingsdagen trek ik het niet om 1 maaltijd na de training te doen. Vind ~2500 cal in ene gewoon te veel.
Toen ik nog 5-6x per dag at, wekte ik steeds honger op bij mezelf door die kleine schijt porties. Raakte ik nooit verzadigd van.Precies dit!Honger heb je na een tijdje niet meer wanneer je in je fast tijd leeft. De eerste paar dagen is het wel wennen want je lichaam snapt niet goed wat er gebeurt. Ben je eenmaal gewend geraakt, verdwijnt dat. Onderdrukking van je hongergevoel is juist een van de eigenschappen van IF. Omdat je geen kcals naarbinnen werkt, wek je ook geen honger op (zo werkt het bij mij iig). Ik heb soms enkel wat honger nadat ik koffie op heb sochtends, maar dit trekt redelijk snel weg. En wanneer ik bijna me eerste meal pak kan het afentoe wat beginnen te brommenToen ik nog 5-6x per dag at, wekte ik steeds honger op bij mezelf door die kleine schijt porties. Raakte ik nooit verzadigd van.
sgt; die grote meals zijn heerlijk manmmm
''No calories are to be ingested during the fasted phase, though coffee, calorie free sweeteners, diet soda and sugar free gum are ok (even though they might contain trace amount of calories). A tiny splash of milk in your coffee won’t affect anything either (½-1 teaspoon of milk per cup at the most - use sparingly and sensibly if you drink a lot of coffee). Neither will sugar free gum in moderation (~20 g).''
Aldus Martin Berkhan
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
Vandaag de 2e dag voor mij met IF. Moet zeggen dat het me best meevalt. Het is eigenlijk vooral in de avond dat ik echt honger heb. Mijn laatste maaltijd is tussen 7 en 8 uur en om 11 uur begint mijn maag hard te brommen. Gek genoeg heb ik 's ochtends nergens last van. Sterker nog, het onderbreken van het vasten is best lastig. Mijn eerste maaltijd is vrij klein.
Morgenochtend de eerste training op lege maag...ben benieuwd.
Welk schema? Ik vast 16-18 uur, hangt maar net van de dag af. Eerste maaltijd is meestal tussen 12 en 2 en de laatste tussen 6 en 8.
Ik neem aan dat je die maaltijden die je pakt wel vooraf plant ivm macro's. Daar ben ik benieuwd naar vanwege de grote porties.