Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

dat is alsnog 6u. maar met 3 appels en shake breek je je fast wel. wek je op die manier geen enorme honger bij jezelf op?

voor zowel cut als bulk vind ik het fijn :thumb:
Ja tel de kwark niet mee als eten haha.
Nee gaat goed de honger valt dan juist weg, bevalt wel.

Nu 1 week erop zitten. Ga er nog 2 doen.
Dan op vakantie daarna nog verder als het nodig is.

Hoeveel gewicht verlies is normaal,
En merk jij kracht verlies in if cut?

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Dit is geen if. Je breekt hiermee de fast, niet echt de bedoeling lijkt me.
Dit is 'The Warrior Diet'
Onderdeel van if google maar ff.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Op het moment dat je voedsel eet breek je je fast. In jouw geval heb je dus een eating Window van twaalf uur (10.00 tot 22.00).

Jouw eet hema heeft dus weinig met IF te maken. Misschien moet je zelf nog even Googlen naar IF en je wat inlezen ;-)

Het is pas een warrior dieet als je buiten die vier uur helemaal niks eet. Dus geen appels, kwark en whey..

Ik doe in principe warrior protocol. Voor training enkel bcaa, na training 1 grote maaltijd een uur na het trainen.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Ik doe in principe warrior protocol. Voor training enkel bcaa, na training 1 grote maaltijd een uur na het trainen.
In de avond natuurlijk

Dude, ga je inlezen ipv dit zelfverzonnen dieet. Geen if, geen warrior.

wat denken jullie over IF in combinatie met clen?
ook best BCAA's nemen door de dag en niet alleen tijdens training?

zelf verzonnen?

the Warrior diet aims to keep these systems operating that way by requiring an 18-hour under-feeding phase, ideally during the day, and a 4-6 hour over-feeding phase, ideally at night.[7]

The one rule regarding feeding is one meal per day, ideally 2 hours before bed. The diet can be modified for those who work at night, or travel frequently by altering the under-feeding phase to coincide with the working hours (whether day or night) and the over-feeding phase to align with the end of working hours.

There is not an exact number of times you are allowed to eat during the undereating phase, but Hofmekler recommends having only a few light snacks during the day.

Choose foods that are fresh and low in fat and calories. Foods that you can eat during the undereating phase of the diet include any type of fruit or vegetable, coffee, tea, soup broth, yogurt and poached eggs. Avoid meats, breads, sweets, rice and dairy.

Kwark is dairy.

Dat gezegd hebbende:
The warrior diet is dus niet echt IF want je eet wel gedurende de gehele periode.

Zo staat het wel overal op internet.
Het is 1 van de if manieren.
Welke is dan de echte?
Kwark moet dan yoghurt worden.

Welke is dan de echte?
Dairy is een melk product dus eigenlijk valt alles daarvan af.

Persoonlijk zou ik het geen IF manier noemen omdat er gewoon gegeten wordt. Eerder zou het een soort UD2.0 zijn met carb backloading.
Maar dat is mijn 2 cent

Welke is dan de echte?

Dit heeft idd niets met IF te maken, de voordelenl\nut\gedachtehang van IF word op jouw manier teniet gedaan.

Check leangains, martin berkhan artikelen als je de 'echte' wilt.

Dairy is een melk product dus eigenlijk valt alles daarvan af.

Persoonlijk zou ik het geen IF manier noemen omdat er gewoon gegeten wordt. Eerder zou het een soort UD2.0 zijn met carb backloading.
Maar dat is mijn 2 cent
Oke duidelijk.
Ik probeer het nog even tot de vakantie.
Daarna doe ik het op de manier zoals jij zegt.
kan ik het verschil zien enzo.
Bedankt voor je info ga het zeker doen.

Of rippedbody.jp een meer up to date IF protocol gebasseerd op Martin Berkhans idee

Haha, al die gasten die meteen op hun teentjes getrapt zijn als je aan 'hun' intermittent fasting komt.

Op het moment dat je voedsel eet breek je je fast. In jouw geval heb je dus een eating Window van twaalf uur (10.00 tot 22.00).

Jouw eet hema heeft dus weinig met IF te maken. Misschien moet je zelf nog even Googlen naar IF en je wat inlezen ;-)

Het is pas een warrior dieet als je buiten die vier uur helemaal niks eet. Dus geen appels, kwark en whey..
1. Alsof een 'eating window' zo broodnodig is.
2. Misschien moet je jezelf inlezen .
3. Dat is dus niet warrior diet.

Ga zelf inlezen.
( wat is er trouwens mis met een zelfverzonnen dieet/dingen uitproberen? )
Dit heeft idd niets met IF te maken, de voordelenl\nut\gedachtehang van IF word op jouw manier teniet gedaan.

Check leangains, martin berkhan artikelen als je de 'echte' wilt.
Wat zijn dan de voordelen/nut/gedachtehang die nu teniet worden gedaan oh koning kennis?
En Martin Berkhan kan misschien mooie artikelen schrijven waar mensen een stijve van krijgen maar om hem nu als enige bron van objectieve kennis te nemen is ook kortzichtig.

Haha, al die gasten die meteen op hun teentjes getrapt zijn als je aan 'hun' intermittent fasting komt.

2. Misschien moet je jezelf inlezen .
3. Dat is dus niet warrior diet.

Ga zelf inlezen.
( wat is er trouwens mis met een zelfverzonnen dieet/dingen uitproberen? )

Wat zijn dan de voordelen/nut/gedachtehang die nu teniet worden gedaan oh koning kennis?
En Martin Berkhan kan misschien mooie artikelen schrijven waar mensen een stijve van krijgen maar om hem nu als enige bron van objectieve kennis te nemen is ook kortzichtig.
Reageer je nou met een boodschap of alleen om te trollen?
Want ik kan je boodschap of nuttige toevoeging niet vinden.

Ik reageer op hun reactie.
De inhoud is ongeveer hetzelfde als die van de reacties waarop ik reageer.

Haha, al die gasten die meteen op hun teentjes getrapt zijn als je aan 'hun' intermittent fasting komt. 1. Alsof een 'eating window' zo broodnodig is. 2. Misschien moet je jezelf inlezen . 3. Dat is dus niet warrior diet. Ga zelf inlezen. ( wat is er trouwens mis met een zelfverzonnen dieet/dingen uitproberen? ) Wat zijn dan de voordelen/nut/gedachtehang die nu teniet worden gedaan oh koning kennis? En Martin Berkhan kan misschien mooie artikelen schrijven waar mensen een stijve van krijgen maar om hem nu als enige bron van objectieve kennis te nemen is ook kortzichtig.

Een eating window is ook niet perse nodig, maar is het principe van intermittent fasting en daar gaat dit topic toevallig over. Zo gek is het dus niet dat mensen daarover beginnen in dit topic...

Martin Berkhan wordt niet als enige bron gebruikt, maar legt het wel duidelijk uit en richt zich ook echt op BB. Er is verder zowieso weinig kennis over dit onderwerp, maar het is voor mij althans het proberen waard. Wat betreft BB kan ik er weinig zinnigs over zeggen, ik heb immers geen referentiemateriaal mbt de ontwikkeling van mijn spieren zonder IF, maar mbt concentratie en flexibiliteit bevalt het heel goed.

Dat is een beetje het principe van IF.. Als je er niet in geloofd hoef je inderdaad niet aan IF te beginnen en je te houden aan een eating window.

Dat is een beetje het principe van IF.. Als je er niet in geloofd hoef je inderdaad niet aan IF te beginnen en je te houden aan een eating window.

Dit +1

wat denken jullie over IF in combinatie met clen?
ook best BCAA's nemen door de dag en niet alleen tijdens training?

Clen zal iets bijdragen in vetverbranding, net als bij een ander dieet. Echt veilig is het niet daarom is het ook verboden in Nederland en staat het op de dopinglijst.
Het zogenaamde anabole effect hiervan is nooit aangetoond bij mensen, dus laat ik buiten beschouwing.
Zelf gebruik ik Ripped!, dit is tevens het enige product van B&F wat ik in mijn kastje heb staan..
Of het werkt geen idee.. ik heb er geen last van of train er niet minder door dus knal hem lekker door..

wat betreft de BCAA's:
Deze neem ik zelf alleen voor een fasted training.
Verder nooit.. is ook niet nodig omdat de eiwitten in m'n twee maaltijden verwerkt zitten.
info hier

Terug
Naar boven