drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Wat zijn dan de voordelen/nut/gedachtehang die nu teniet worden gedaan oh koning kennis?
En Martin Berkhan kan misschien mooie artikelen schrijven waar mensen een stijve van krijgen maar om hem nu als enige bron van objectieve kennis te nemen is ook kortzichtig.
Als je IF niks vind, kom je hier dan doen en de wijsneus spelen? Wat jij misschien hebt met mealtiming (om de 2u eten anders vallen de kgs eraf toch) hebben gasten die IF volgen dat met Fast\feed protocol. Ieder z'n ding. En ja ik geloof erin omdat ik het voor mij veel voordelen bied. Wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld. Feit is wel dat het steeds populairder word dus kennelijk werkt het..
mensen zijn er zeer over te spreken.Ook zijn er hier en daar onderzoeken geweest naar het eea wat met IF te maken heeft waar het dieet positief uit komt rollen. Het past bij je of niet.. Levensstijl speelt een grote rol vind ik.
Verder zit ik nu op me telefoon en heb geen zin uitgebreid te reageren. Over het nut en de gedachtegang achter het dieet zeg ik Google.

sure troll