drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Ik heb mijn feeding window vanaf 1u voor het trainen (meestal 16:00) tot na de training 20:00, en daarin eet ik alle macro's. Nooit last dat ik het niet haal, ik kan zelfs in 1 maaltijd 3500/4000kcal eten en dan nog honger....
Daarbij eet ik:
1u voor trainen: shake met 40gr whey, 15gr caseïne.
45 min na training: volledige maaltijd met 500gr kip (bereid gewogen) en 400gr jasmijn rijst (onbereid gewogen)
dan om 20:00: 150gr tonijn met olijfolie.
[emoji1]
Om de dag de rijst met 200gr verlagen, dus ik cycle. En op vrijdag knal ik bovenop de high carb dag nog eens 4-6 halve stokbroden met vruchtenhagel, zonder boter natuurlijk! [emoji108]
4u... hij is maar gek
heb je daar een reden voor of? zoveel cal in 1 maaltijd gaat mij never lukken dan klap ik uit elkaar denk. eet nu sowieso weinig, aan de cut
i crie evrytiem. doorgaans zit ik tussen de 6 en 8u, bevalt me prima. enkel deze periode wat langer soms ivm werk. denk ook niet dat ik het chill vind om alles in zo'n korte tijd weg te werken. vind het altijd fijn om meal 1 zo'n anderhalf tot 2u te laten zakken alvorens te gaan trainen. 20min onderweg naar de gym. bereid ook nooit meals van te voren, ben dagelijks best veel/lang bezig met het maken van meals. niet dat dat erg vind, leuk zelfs. alles op het gemak

edit; waarom jasmijnrijst trouwens, bevalt die beter dan andere varianten? ben zelf laatst overgestapt van witte naar zilvervlies omdat ik wat probs kreeg met stoelgang/darmen ivm vezels.