MuscleMeat

Intermittent fasting

Bezoekers in dit topic

hebben juillie ook dat als je aan IF doet, je namelijk 15 minuten op wc zit te duwen, maar na die 15 minuten komt er 1 grote dinokeutel uit je kont. :roflol:

Dus jij hebt dat elke dag sinds je aan IF doet??? Dan is er iets mis met je voeding hoor
 
hebben juillie ook dat als je aan IF doet, je namelijk 15 minuten op wc zit te duwen, maar na die 15 minuten komt er 1 grote dinokeutel uit je kont. :roflol:
Alleen na een rustdag heb ik daar last van. Totdat ik psyllium husks gebruikte.
Nu niet meer

Zou sowieso niet gaan persen want dan kan je aambeien krijgen.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Dus jij hebt dat elke dag sinds je aan IF doet??? Dan is er iets mis met je voeding hoor
Zal niet elke dag zijn denk ik.
Maar kan het mij zeker voorstellen op rustdagen (laag in carbs en dus vrijwel geen vezels)
 
Meer vezels uit je groente halen dus.
 
Meer vezels uit je groente halen dus.
Aye, meer brocolli of andere groene groentes
Behalve doperwten want die zitten vol met carbs
 
Ja maar als ge carbs pakt pakt dan tenminste van doperwten want die hebde ook nodig. xD
 
Ja maar als ge carbs pakt pakt dan tenminste van doperwten want die hebde ook nodig. xD
Een bordje doperwten gaat snel tegen staan hoor :roflol: droge bek krijg je van die troep
 
Neem meestal gewoon sperziebonen.
 
Guys, graag jullie visie op dit schema, klopt de indeling van de maaltijden zo of moet je grotere maaltijden in een keer nemen?

ik train om 12:00-13:00 en wil het leangain protocol volgen -16 uur vasten.


12:00 pre workout (BCAA’s)
13:00 Megagrow, whey+banaan+haver
14:00 Vis + groente
15:00 fruit, groente, cracker, whey – brinta
17:00 Avondeten
19:00 3 eieren
21:00 Halve bak kwark + fruit

de eiwitten-vet-carbs verhouding is even niet belangrijk, gaat om de verdeling van de maaltijden. thanks
 
Laatst bewerkt:
guys, graag jullie visie op dit schema, ik train om 12:00-13:00 en wil het leangain protocol volgen -16 uur vasten.
12:00 pre workout (BCAA’s)
13:00 Megagrow, whey+banaan+haver
14:00 Vis + groente
15:00 fruit, groente, cracker, whey – brinta
17:00 Avondeten
19:00 3 eieren
21:00 Halve bak kwark + fruit

de eiwitten-vet-carbs verhouding is even niet belangrijk
Wat is je doel/wat wil je bereiken?
Hoeveel calorieën moet dit zijn?
Waarin/waarop zou je evt feedback willen hebben?
 
Wat is je doel/wat wil je bereiken? Hoeveel calorieën moet dit zijn? Waarin/waarop zou je evt feedback willen hebben?

het gaat mij even om de indeling van de maaltijden, de rest is nu niet belangrijk.
 
het gaat mij even om de indeling van de maaltijden, de rest is nu niet belangrijk.
Indeling lijkt me niet belangrijk... voor training gewoon eiwitten en mss kleine beetje carbs... na de training veel snelle en complexe carbs en eiwitten... de rest doe je wat je wil...

Skip zei het al eens 30-35 % van je kcal post workout.

Skip geld dit voor direct na de workout of 0-3 uur na workout want ik eet eigenlijk 1 grote er direct erna en een iets minder grote 1 uur a 2 uur erna?
 
Indeling lijkt me niet belangrijk... voor training gewoon eiwitten en mss kleine beetje carbs... na de training veel snelle en complexe carbs en eiwitten... de rest doe je wat je wil...

Skip zei het al eens 30-35 % van je kcal post workout.

Skip geld dit voor direct na de workout of 0-3 uur na workout want ik eet eigenlijk 1 grote er direct erna en een iets minder grote 1 uur a 2 uur erna?
Het is inderdaad aan te raden om de grote maaltijd na je training te doen (0-2 uur erna)

De verdeling verder over de dag is niet heel belangrijk. Wel raad ik aan om de laatste maaltijd van de dag toch op te bouwen uit langzame eiwitten(bijv casseine in kwark) en wat vetten.
 
Het is inderdaad aan te raden om de grote maaltijd na je training te doen (0-2 uur erna) De verdeling verder over de dag is niet heel belangrijk. Wel raad ik aan om de laatste maaltijd van de dag toch op te bouwen uit langzame eiwitten(bijv casseine in kwark) en wat vetten.
Zo'n 400 gr kwark hier... is met like 11 ei/100 gr die ik heb... pfff die gaat elke keer moeilijk binnen. Heb wel mijn kcal van beide dagen met 100 naar beneden gehaald want de weegschaal blijft hetzelfde.
 
ok thanks...helaas lastig om na het trainen meeste carbs binnen te krijgen als je rond 5 pas warm eet.
 
ok thanks...helaas lastig om na het trainen meeste carbs binnen te krijgen als je rond 5 pas warm eet.
helemaal niet... waxy maize 30 gr, 50 gr havermout, 1 banaan. ;)
 
ok thanks...helaas lastig om na het trainen meeste carbs binnen te krijgen als je rond 5 pas warm eet.
Als je er een extra broodje, of whatever, na je training tegenaan plakt en wat minder rijst/aardappels in je avondeten doet ben je er al.
 
Als je er een extra broodje, of whatever, na je training tegenaan plakt en wat minder rijst/aardappels in je avondeten doet ben je er al.

skip hoe lang duurde het voordat je er gewend aan raakte?? draai dadelijk ene de nek om zo geirriteerd ben ik haha
 
Afgelopen vrijdag t/m maandag weer even van IF afgestapt omdat ik maandag een toets had en ik die niet fasted wilde maken. Doordat ik m'n kcal behoorlijk heb opgehoogd voor die dagen (soort van refeed) heb ik niet echt last van honger gehad. Wel grappig om te zien dat ik vanmorgen direct weer trek had (normaal nooit, want gewend aan geen ontbijt).
 
skip hoe lang duurde het voordat je er gewend aan raakte?? draai dadelijk ene de nek om zo geirriteerd ben ik haha
Sowieso 14 dagen voordat de ergste honger en moodswings verdwijnen.
Tot die tijd veel tellen.

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Afgelopen vrijdag t/m maandag weer even van IF afgestapt omdat ik maandag een toets had en ik die niet fasted wilde maken. Doordat ik m'n kcal behoorlijk heb opgehoogd voor die dagen (soort van refeed) heb ik niet echt last van honger gehad. Wel grappig om te zien dat ik vanmorgen direct weer trek had (normaal nooit, want gewend aan geen ontbijt).
Het wennen aan regelmatig meer voeding is denk ik een makkelijkere aanpassing dan andersom
Inderdaad wel grappig om te zien hoe snel dat gaat.
 
Heeft het voor jullie zoden aan de dijk gezet qua lean gains?
 
Back
Naar boven