Zou heel goed kunnen dat dat niet even efficiënt werkt, maar dat het werkt staat vast. Denk alleen niet dat er mensen zijn die 1 meal/dag pakken. Niet echt prettig.. Je waarden schommelen dan ook heel erg lijkt me. Wat zou een reden kunnen zijn het wel te doen vraag ik me af.
Maar waar onze discussie eigenlijk om ging; dat IF (8/16) sub-optimaal zou zijn aan een klassiek dieet, met als doel spieropbouw, is dus niet waar hé. Sociale redenen of problemen om aan je calorieën te komen binnen je uren zouden het sub-optimaal kunnen maken. Sub-optimaal in de zin dat je het niet kan handelen/het niet geschikt is voor je. Niet in de zin van spieropbouw. Check ivm dit ook evt. de links die ik eerder heb gepost.
Ik ben er inmiddels achter dat je niet moet kijken naar een dieet, welke 'het meest optimaal zou zijn' voor de kilo's. Dat is echt microtalking, iedereen heeft er een andere kijk op en zal zijn eigen mening klaar hebben. Want zijn manier zal altijd de beste zijn. Dit is mijn mening erover. Waar je naar moet kijken is of een bepaalde methode wel/niet bij je past, om het vervolgens consequent en zonder problemen vol te kunnen houden. Los van bovenstaande is het beste dieet imo ook nogsteeds het dieet wat je idd vol kunt houden en chill vind.
Damn post WO 700g carbs, loop je lekker vol, heerlijk

Neem zelf ook zo'n 70-80% van mijn carbs (en calorieën trouwens > IF) post. Tot aan de training vnl eiwit en vet, in mindere mate- of soms zelfs helemaal geen carbs.
---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------
Totdat je cals gaat laaien