AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Afhankelijk van wat je met "het effect" bedoelt ?

Mijn "het effect" van IF is dat je minder honger hebt over de hele dag gezien. Althans, dat je vanaf de lunch tot aan het slapen fatsoenlijk eet en toch afvalt.

Al die andere "effecten" zijn sowieso minimaal en ik zou me er dan ook geen zorgen over maken om een dagje geen IF te doen. Ik eet ook wel eens ontbijt als het zo uit komt (ehm.. eens per jaar of zo :))
Oke, ja bedoelde die andere 'effecten' inderdaad.

Btw op leangains.com gaat het vooral om de macro's en maakt het niet zo veel uit of je clean eet als het ware als je macro's maar goed zitten, ik dacht dat dit alleen op ging als je aan IF doet.

Mijn bovenstaande gedachte slaat zeker nergens op en geld gewoon in het algemeen toch?

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ja bedoelde die andere 'effecten' inderdaad.

Btw op leangains.com gaat het vooral om de macro's en maakt het niet zo veel uit of je clean eet als het ware als je macro's maar goed zitten, ik dacht dat dit alleen op ging als je aan IF doet.

Mijn bovenstaande gedachte slaat zeker nergens op en geld gewoon in het algemeen toch?

Ja, Dat hele clean eten geneuzel is gewoon overdeven, of je nu IF doet of een regulier voedingsschema aanhoudt. Niet dat het een slecht idee is om voornamelijk gezond te eten, maar maak de dingen niet mooier dan ze zijn.

http://jcdfitness.com/2010/09/clean-eating-is-a-scam-and-why-you-should-abandon-it/

Oke, goed nieuws.

Weet jij toevallig nog een low carb maaltijd die makkelijk mee te nemen is en die je niet hoeft te bakken/koken?

Oke, goed nieuws.

Weet jij toevallig nog een low carb maaltijd die makkelijk mee te nemen is en die je niet hoeft te bakken/koken?

Mijn low carb meeneem dieet-maaltijden zijn:

yoghurt (met kokos en wat rozijntjes (maakt het minder low carb, maar wel veel lekkerder :) en van die vochtopnemende vezels (psyllium))
Salade met kip of ei (of met surimi, of tonijn, zalm, al dan niet gerookte haring, etc...)
Shake

Allemaal makkelijk mee te nemen, al heb je wel een beetje werk bij het maken van je salade, maar met die tijd die je bespaart door niet te ontbijten hou je zeeën van tijd over :)

Dus ik kan vanavond als grote maaltijd, op mijn trainingsdag ook makkelijk een 'slechte' kant en klaar tonijn pizza eten

Ik ben nu ook een maand met IF bezig en het bevalt erg goed. Ben nu aan t cutten met de macro's van Layne Norton's cut dieet.

Zodra mijn vet percentage rond de 10% zit wil ik gaan op rustdagen iets onder onderhoud te zitten en op trainingsdagen erboven om zo wat droge massa op te bouwen.

Hierbij een linkje naar Martin's pdf. (Ik weet niet of deze al gepost is in deze thread)
http://doubleyourgains.com/musclebuildingmastermind/The_Leangains_Approach_Final.pdf

heeft dit geen gevolgen voor spierafbraak..lijkt me dan verstandig om wel wat bcaa binnen te krijgen dan.

heeft dit geen gevolgen voor spierafbraak..lijkt me dan verstandig om wel wat bcaa binnen te krijgen dan.

Ik heb nog van niemand die IF doet gehoord dat ze last hebben van spierafbraak.. sterker nog iedereen wordt sterker, dus hoe erg kan het zijn ?

Ik heb nog van niemand die IF doet gehoord dat ze last hebben van spierafbraak.. sterker nog iedereen wordt sterker, dus hoe erg kan het zijn ?

klinkt te mooi om waar te zijn..ik ga maar effe research doen daarop klinkt interresant:D

Nee totaal niet

"Higher levels of growth hormone during the fast, which shifts fuel metabolism to fat burning and spares muscle protein."

lees anders die PDF file hieronder ook even goed door, staan nog wat nuttige dingen in die ik ook niet wist

LOL. Also, keep your eyes peeled for my book coming out in 2009 :rolleyes:

Ik heb ook nog niks gemerkt van spierafbraak. Mn lifts zijn de afgelopen maand zelfs gestegen terwijl ik toch redelijk weinig cal binnenkrijg:

Military press: 77,5kg > 80kg
Flat bench: 115kg > 120kg
Deadlift: 185kg > 200kg *
Box squat: 160kg > 180kg *

* Ik hoefde volgens mijn schema (Wendler 531) niet zwaarder dan resp. 185 en 160kg, dus het kan zo zijn dat ik al een tijdje sterk genoeg was om 200 en 180kg te liften.

Het gaat nog heel lang duren voor de mythes doorbroken zijn...
sterker nog, onder invloed van de commercie gaat het misschien wel nooit gebeuren dat IF de norm wordt.... Al wordt de
-iederetweeuuretenandersblijfterniksvanjeover-traditie ook langzaam doorbroken...

Al heeft deze kerel echt wel wat spierafbraag hoor ;)
seth22.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij is die Martin echt een ultra perfectionist, in alles

gse_multipart23214.jpg

zieke pic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind het zelf niet mooi, zo laag in vp

Terug
Naar boven