Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Kan je eigenlijk whey toevoegen aan pannekoek beslag en dit bakken?

• Topic Starter Topic Starter
Kan je eigenlijk whey toevoegen aan pannekoek beslag en dit bakken?

Niet dat het ook maar IETS met IF te maken heeft,maar ja je kunt eieren en melk toch ook verhitten whey is gewoon eiwit uit melk. (al zou ik het zelf door de melk doen en naast mijn pannenkoek op drinken)

Mijn low carb meeneem dieet-maaltijden zijn:

yoghurt (met kokos en wat rozijntjes (maakt het minder low carb, maar wel veel lekkerder :) en van die vochtopnemende vezels (psyllium))
Salade met kip of ei (of met surimi, of tonijn, zalm, al dan niet gerookte haring, etc...)
Shake

Allemaal makkelijk mee te nemen, al heb je wel een beetje werk bij het maken van je salade, maar met die tijd die je bespaart door niet te ontbijten hou je zeeën van tijd over :)
Nog bedankt trouwens hiervoor, wat houd die shake eigenlijk in?

In dit interview met Martin staat ook expliciet:

*Authors Note: Do not ask Martin when the book is coming out. You have been warned.*

:)

http://www.leighpeele.com/martin-berkhan-and-intermittent-fasting-interview

Of het komt er nooit of het duurt alsnog een paar jaar, wel jammer, want ik had het direct gekocht waarschijnlijk.

Volgens mij is die Martin echt een ultra perfectionist, in alles

Daarom zal het nog wel even duren met dat boek... :(

Niet persé IF toch, die pizza zou je dan ook zonder IF kunnen eten, als het in je macro's past dan.

Eigenlijk heb je daar wel gelijk in. Je zou met een normaal bulkschema bijvoorbeeld ook elke dag een pizza kunnen eten. Voordeel met IF is dan dat je je vetpercentage in toom houdt, maar dat staat inderdaad los van de invulling van je macro's. Op DBB zal in ieder geval het bordje met rijst, kip en broccoli wel heilig blijven vermoed ik.

Ik zit een beetje in de maag met m'n kcal inname verdeling, zit nu met rustdagen op +-1900 met o.a. veel vette vis, eieren en kaas en op trainings dagen +-2900 met o.a. havermout, rijst, kip, beef

Dus wel allebei onder m'n maintenance/onderhoud, omdat ik wel wil diep wil cutten. Na gewenst vetperc. wil ik wel gewoon lean gainen.

Moet ik op rustdagen nog verder er onder of werkt dit averechts? Ben totaal geen fan van cardio en eventueel spierverlies neem ik wel voor lief..

Ik zit een beetje in de maag met m'n kcal inname verdeling, zit nu met rustdagen op +-1900 met o.a. veel vette vis, eieren en kaas en op trainings dagen +-2900 met o.a. havermout, rijst, kip, beef

Dus wel allebei onder m'n maintenance/onderhoud, omdat ik wel wil diep wil cutten. Na gewenst vetperc. wil ik wel gewoon lean gainen.

Moet ik op rustdagen nog verder er onder of werkt dit averechts? Ben totaal geen fan van cardio en eventueel spierverlies neem ik wel voor lief..

Niks "moet". Als je progressie boekt richting je doel ben je goed bezig. Alleen als je wilt dat het sneller gaat .. tja. Overigens hoe lager je komt hoe rustiger aan je het zou kunnen/moeten doen (beetje afhankelijk van hoe hoog je nu nog zit), je zou dan best boven onderhoud kunnen eten op workout dagen (2 of misschien zelfs wel 3 keer per week).

Deze week nieuwe artikels op Martin's blog, onder andere over cardio en "The Protein Fluff Special" Dat spul lijkt me echt lekker

met de juiste proteine kun je er wat lekkers van maken, heb echter ook al een paar baggerschaaltjes gemaakt :D

met de juiste proteine kun je er wat lekkers van maken, heb echter ook al een paar baggerschaaltjes gemaakt :D

sowieso alleen met casseine toch en niet met whey... (tenzij je wat eiwitten door de whey doet en er zo alsnog "Haasge bluf" van maakt.

Laatst bewerkt:
ja je moet echt goed zoeken naar pure casseine.
Zo lukt het bijv. niet goed met de promax85 van mdy en en elite gourmet van dymatize.
Dat is een mix van verschillende proteines en dat werkt echt niet goed genoeg....

Nog wat inspirerende pics voor de twijfelaars:

martins-clients.jpg

Het lukt met whey en caseine hoor, lees maar eens goed en probeer het zelf uit.

2 eiwitten en schepje whey erdoor en je hebt een lekkere fluff, is wel zwaar.

ja je moet echt goed zoeken naar pure casseine.
Zo lukt het bijv. niet goed met de promax85 van mdy en en elite gourmet van dymatize.
Dat is een mix van verschillende proteines en dat werkt echt niet goed genoeg....

Nog wat inspirerende pics voor de twijfelaars:

martins-clients.jpg

Dit zijn dan ook wel extreme voorbeelden, denk niet haalbaar voor de gemiddelde IF'er toch?

Huh, de tattoos zitten bij de after pic ineens aan de andere arm :roflol:

idd.. ik deed het ongv 15 weken en zag nada verschil ofzo..

dan heb je het niet goed gedaan!
15 weken dieet, om het even welk, moet verschil opleveren

Dit zijn dan ook wel extreme voorbeelden, denk niet haalbaar voor de gemiddelde IF'er toch?

Wat is de gemiddelde if'er dan? Bestaat die? Ieder heeft toch zn eigen doelen..., maar wie naar de 5% vet wil, hoort niet bij de gemiddelden....
De pics zijn zeker exxtreem.....Ik zou al blij zijn met 8%

Laatst bewerkt:

Die bovenste is in 26 weken, de onderste in 12 weken en zijn beiden clients van Martin, dus met persoonlijke begeleiding qua voeding en training enz.

Volgens mij kan het dan best om zulke progressie te maken, vooral als ze daarbij nog erg veel cardio doen op rustdagen bijv.

Terug
Naar boven