- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je eigenlijk whey toevoegen aan pannekoek beslag en dit bakken?
Nog bedankt trouwens hiervoor, wat houd die shake eigenlijk in?Mijn low carb meeneem dieet-maaltijden zijn:
yoghurt (met kokos en wat rozijntjes (maakt het minder low carb, maar wel veel lekkerderen van die vochtopnemende vezels (psyllium))
Salade met kip of ei (of met surimi, of tonijn, zalm, al dan niet gerookte haring, etc...)
Shake
Allemaal makkelijk mee te nemen, al heb je wel een beetje werk bij het maken van je salade, maar met die tijd die je bespaart door niet te ontbijten hou je zeeën van tijd over![]()
Nog bedankt trouwens hiervoor, wat houd die shake eigenlijk in?
In dit interview met Martin staat ook expliciet:
*Authors Note: Do not ask Martin when the book is coming out. You have been warned.*
http://www.leighpeele.com/martin-berkhan-and-intermittent-fasting-interview
Volgens mij is die Martin echt een ultra perfectionist, in alles

Niet persé IF toch, die pizza zou je dan ook zonder IF kunnen eten, als het in je macro's past dan.
Ik zit een beetje in de maag met m'n kcal inname verdeling, zit nu met rustdagen op +-1900 met o.a. veel vette vis, eieren en kaas en op trainings dagen +-2900 met o.a. havermout, rijst, kip, beef
Dus wel allebei onder m'n maintenance/onderhoud, omdat ik wel wil diep wil cutten. Na gewenst vetperc. wil ik wel gewoon lean gainen.
Moet ik op rustdagen nog verder er onder of werkt dit averechts? Ben totaal geen fan van cardio en eventueel spierverlies neem ik wel voor lief..
Deze week nieuwe artikels op Martin's blog, onder andere over cardio en "The Protein Fluff Special" Dat spul lijkt me echt lekker

met de juiste proteine kun je er wat lekkers van maken, heb echter ook al een paar baggerschaaltjes gemaakt![]()
ja je moet echt goed zoeken naar pure casseine.
Zo lukt het bijv. niet goed met de promax85 van mdy en en elite gourmet van dymatize.
Dat is een mix van verschillende proteines en dat werkt echt niet goed genoeg....
Nog wat inspirerende pics voor de twijfelaars:
![]()
Dit zijn dan ook wel extreme voorbeelden, denk niet haalbaar voor de gemiddelde IF'er toch?
Huh, de tattoos zitten bij de after pic ineens aan de andere arm![]()

idd.. ik deed het ongv 15 weken en zag nada verschil ofzo..
Dit zijn dan ook wel extreme voorbeelden, denk niet haalbaar voor de gemiddelde IF'er toch?