frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt toch ergens mee beginnen en dan wekelijks kijken of je afvalt of niet? Valt je niet af? Dan 500kcal minder eten.
Ja, maar wie zegt dat de weegschaal klopt? Vaak kloppen die dingen niet of geven een verkeerd beeld ivm vocht etcJe kunt toch ergens mee beginnen en dan wekelijks kijken of je afvalt of niet? Valt je niet af? Dan 500kcal minder eten.
Ja, maar wie zegt dat de weegschaal klopt? Vaak kloppen die dingen niet of geven een verkeerd beeld ivm vocht etc
)Dan ga je niet afvallen met 4 trainingsdagen. Als dit je doel is pak je 2, maximaal 3 refeeds waarin je boven onderhoud gaat. Voor de rest kan je heus wat verder dan 20% onder onderhoud op je low carb/kcal dagen.
@Vito
Zie niet echt wat je zou willen uithalen met veel carbs op trainingsdagen maar nog steeds onder onderhoud blijven op 2400.
+1 (alhoewel 500 Cal misschien wat veel is als dagelijks verschil)

Mijn doel was cutten en daarna clean bulken, maar als het anders kan (= +spier -vet) dan wil ik het wel doen!
Dus, vanaf nu 2 refeeds per week (liefst op trainingsdagen) en om het makkelijk te maken voor mijn eigen ga mijn rustdag wat boosten, 1800 is echt een hel. 2000-2100 moet lukken (is sowieso 20% onder BMR).
Zaterdag: 2000kcal + BJJ (te vergelijken met HIIT)
Zondag: 2000kcal + BJJ (enkel sparring, dus 1u stevig opwarmen en 1u aan een stuk worstel rondjes van 5 minuten)
Maandag: Refeed 3100 kcal + 5/3/1 Military Press
Dinsdag: 2100kcal + 5/3/1 Deadlift
Woensdag: 2000kcal + Rust
Donderdag: 2100kcal + 5/3/1 Bench Press
Vrijdag: Refeed 3100 kcal + 5/3/1 Squat
en herhalen ? Wat zou dat teweegbrengen ?

Maar ziet het er zo goed uit, of kan het beter ?Ik bedoelde het meer als een wekelijksverschil, baby stapjes maken he
---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
Probeer het en weet het!
Als je niet meer afvalt kan je de refeed dagen skippen (of eerst 1 van de 2).

+1 (alhoewel 500 Cal misschien wat veel is als dagelijks verschil)
Het werkt op dit moment eigenlijk wel voor mij om er zo ver onder te zitten, maar jij zegt dat het teveel is ?
Ik zal wel wat meer pindakaas in mn PWO shake doen, 75gr ofzo ipv 50, dat scheelt weer 50gr rijst. Misschien ook wel gewoon 100gr, **** it.Na het trainen in 45 min 2kkcal naar binnen gegooid.
8,5Waarom niet wat meer spreiden, hoe lang is je eet window, 6 uur?

Daarbij kan dat niet bevorderlijk zijn omdat ik op mijn werk letterlijk de hele dag rond loop. Er moet toch ooit wel eens wat eten in lijkt me.