Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pre(voor)-workout(training) MAaltijd voor het trainen
Dat je dus begint met de maaltijd voor je training. Dwz dat je tijd van trainen de tijd van je window bepaalt. Uur voor trainen dus.
Ja ik snap wel wat een pre-workout maaltijd is, maar ik bedoel kan je een specifiek voorbeeld geven van een goede pre-workout maaltijd, dan pas ik deze toe in mijn schema als ik ook aan IF ga doen. Alleen een bak Brinta lijkt mij bijvoorbeeld niet voldoende of wel? Mss een bak brinta + een whey shake?
Hoihoi luitjes, ik heb dit nu een beetje gelezen, morgen ga ik er nog verder naar kijken. Maar ik ga het ook proberen en ik zal het bijhouden in mijn blog. Ik weet nog niet wanneer ik er aan ga beginnen. moet eerst allerlei zooi berekenen. Daar ben ik dus geen held in. Als er vrijwilligers zijn om me te helpen dan hoor ik het wel :-).
I don't workout Sunday, but I'm out and about a lot. You feel fine, you'll get pretty bad hunger pans at first, but they don't last very long. After the fast is over you won't even be hungry either.
maar met dit stukje ben ik het wel eens.dat IF zie ik nog wel iets werkends in, maar een hele dag niets eten lijkt me vrij zinloos. Op http://www.ergogenics.org/vasten2.html#2 staat ook dat het niet werkt. De meeste mensen vinden ergogenics een onzin site qua onderzoekenmaar met dit stukje ben ik het wel eens.
Ze spreken elkaar niet tegen. Ze zeggen allebij dat het gezond is. Alleen dat het geen effect heeft op vetverlies.
Wat werkt niet om de dag? je moet de onderzoekjes wel goed interpreteren
kijk,
in dat onderzoek waar jij nu aanvast klampt, gaan ze er van uit, dat je zo een groot kcal overschot hebt dag 1, dat je het kcal deficit van dag 2 eigenlijk weer opvult.
ja DAN schiet het weinig op, logisch, maar als je nou op dag 1 geen overschot hebt, of maar een paar 100kcal...dan ga je mij niet vertellen dat je op dag 2 geen vet verliest. (of beter gezegd, over de 2 dagen gezien)
vond deze link op de 1e pagina van dit topic. Ik heb het met name over de ADF-honderd-procent-groep. Die eten 1 dag wat ze willen, en de dag erna eten ze helemaal niets, en zo verder. Hun verliezen wel gewicht, maar hun vet% blijft hetzelfde. Er wordt dus vanuit gegaan dat het verlies spiermassa is.
Praktijk ervaringen zijn met dit soort dingen altijd handig in zulke gevallen.Nee dat zeg ik toch niet, mijn idee van die zondag vasten heeft toch niets met die onderzoeken te maken. ik zeg nog 1x het verschil
in die onderzoeken is er sprake van een zodanig overschot op dag 1 (waar onbeperkt gegeten wordt) dat je daarmee het kcal deficit van dag 2 (de vast dag) opheft.
in MIJN geval, is er op dag 1 nauwelijks een kcal overschot, DUS is het bovenstaande onderzoek totaal niet van toepassing om mijn variant.
wil nog even benadrukken dat ik sowieso tests met ratten al zeer sterk betwijfel, aangezien dit geen enkele zekerheid geeft over het effect op de mens.

ik ben gewend om op lege maag te trainen (zowel kt als cardio) dus voor mij niets nieuws, gaat goed bij mij