Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar niet een hele fles visolie opdrinken uiteraard....
2kcalHoeveel calorieen zitten er in een stukje kauwgom ?
ik zou het gewoon na het eten nemen, geen visboeren enzo.
mwah, valt wel mee als je 3 gram neemt hoor. (althans ik heb er nooit iets van gemerkt.. levertraan of gewoon vette vis anders... dat moet ik niet voor het trainen nemen...)

Ben wel benieuwd hoe men hier over het volgende denkt
Hoeveel gr eiwit per kilo lichaams gewicht om af te vallen zonder significant spiermassa verlies(uiteraard niet extreem laag onder de 6% ofzo). Ik heb net wat artikeltjes van Lyle mc Donald doorgebladerd maar wordt er niet echt wijzer van. Ik weeg zelf zo'n 80 kg, zou 160 gram eiwit dan volstaan?
Ben wel benieuwd hoe men hier over het volgende denkt
Hoeveel gr eiwit per kilo lichaams gewicht om af te vallen zonder significant spiermassa verlies(uiteraard niet extreem laag onder de 6% ofzo). Ik heb net wat artikeltjes van Lyle mc Donald doorgebladerd maar wordt er niet echt wijzer van. Ik weeg zelf zo'n 80 kg, zou 160 gram eiwit dan volstaan?

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/the-fundamentals-of-fat-loss-diets-part-2.htmlSo how much? Bodybuilders have long used a protein recommendation of 1 g/lb body weight (2.2 g/kg) while dieting and this certainly a decent starting point. As noted above, I tend to err on the side of too much than too little and for lean athletes dieting, a protein intake of 1.5 g/lb (3.3 g/kg) may be a better starting place.
Again, there is some individual variability in this; some people seem to get by with less protein than others. But for lean individuals a protein intake of 1-1.5 g/lb (2.2-3.3 g/kg) is usually about right. I’d note that in extreme situations, such as my Rapid Fat Loss Handbook diet, even higher intakes may be required. But, once again, this article is about the most generic diet I can set up.
For very overweight individuals, less protein than this is probably required on a strict physiological basis. Assuming no activity, as little as 0.7 g/lb (~1.5 g/kg) may be sufficient. If weight training or other activity is added this can go up. Frankly, the old bodybuilder value of 1 g/lb (2.2 g/kg) of lean weight may be perfectly sufficient.
wat zou t nadeel zijn dan?
Dit zijn ook mijn voederuren....
Als je vroeg in de middag traint heb je 1 pre-wo maaltje en nog een flink aantal uren om n shitload of voeding post-wo weg te werken. Ik zeg: Doen
Ben 173 cm, 78 kg, bodyfat ik denk toch 23%
Ik ben nu een dikke week bezig. Ik eet nu 2300 kcal per dag, train 3x per week fullbody, en doe 5x per week 45 minuten cardio (laag intensiteit). Ik merk wel dat ik wat verloren ben. Alleen eten in kleine maaltijden vind ik zo onhandig
Dus dan neem ik aan gewoon 2300 kcal eten in mijn feedwindow, ook KT en cardio in mijn feedwindow. Oh ja, verder zit ik niet zo hoog in mijn eiwitten, rond de 150-160 gram, ik zat eerst rond de 200 gram, maar ik had last van veel winderigheid. Ik vind sowieso veel koolhydraten fijner. Maakt dit wat uit, zijn er nog speciale ekv verhoudingen? En verder gewoon op rustdagen hetzelfde eten?
Ben er vandaag ook mee begonnen.
Ik hou het simpel:
- 4 maaltijden (om 15:00, 17:30, 20:30 en 22:45)
- 170gr vet, 250gr koolhydraat en 280-300gr eiwit per dag
- Grootste maaltijd om 20:30 (na training) 40% van me totaal, de andere drie 20%
Ben benieuwd.
Ik heb me vandaag een beetje laten gaan qua eten.
Nu wil ik 24uur vasten.
Wat is hier het voordeel van t.o.v. een normale IF dag (16 uur vasten 8 uur eten).