Ik heb volgende week vakantie kan ik dan me window gewoon verzetten van 16.00 tot 24.00 naar 13.00 tot 21.00?
Natuurlijk, het gaat erom dat het je levensstijl gemakkelijker maakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb volgende week vakantie kan ik dan me window gewoon verzetten van 16.00 tot 24.00 naar 13.00 tot 21.00?
ziet er wel leuk uit maar nogal moeilijk in mijn schema toe te passen,Veel maaltijden op een dag remmen aanmaak IGF-1 (2 artikels)
Nu eet ik zelf nog wel steeds veel maaltijden, zelfs op IF, maar Martin is er zelf niet zo'n fan van.
ziet er wel leuk uit maar nogal moeilijk in mijn schema toe te passen,
maar als ik het goed begrijp hoef je dan dus geen 14-16 uur meer te vasten?
Sorry, dat snap ik niet.
maaltijdfrequentie is een van de "peilers" die onderuit gehaald wordt door IF. Mainstream BB komt er nu ook een beetje achter en gaat van 2 naar 3.5 uur tussen de maaltijden. Ik snap niet waarom jij met de conclusie komt dat vasten niet meer nodig zoiu zijn .. zonder vasten heet het geen intermittent fasting. Als jij graag ontbijt.. ga je gang,....
Ook dat snap ik niet. Een lage maaltijd frequentie is JUIST heel goed toepasbaar in de cut. Liever een paar grote maaltijden dan een dozijn muizehapjes.

Ook dat snap ik niet. Een lage maaltijd frequentie is JUIST heel goed toepasbaar in de cut. Liever een paar grote maaltijden dan een dozijn muizehapjes.
Dat is natuurlijk wel een zaak van persoonlijke voorkeur, ik denk dat sommigen het wel fijner vinden om de hele dag een beetje te 'grazen', ook al ben ik daar niet een van. Men reageert nu eenmaal verschillend op vasten, sommigen hebben nauwelijks honger, anderen als een paard.
Ik vraag me trouwens wel af waarom Martin 2-3 grote maaltijden prefereert ten opzichte van 4 of 5 kleinere binnen het eetwindow. Heb nog niet gezien wat zijn redenering hierachter is.
Mijn schuldSorry, dat snap ik niet.
maaltijdfrequentie is een van de "peilers" die onderuit gehaald wordt door IF. Mainstream BB komt er nu ook een beetje achter en gaat van 2 naar 3.5 uur tussen de maaltijden. Ik snap niet waarom jij met de conclusie komt dat vasten niet meer nodig zoiu zijn .. zonder vasten heet het geen intermittent fasting. Als jij graag ontbijt.. ga je gang,....

Ik ben nu al een aantal weken bezig met cutten op de 40-40-20 manier met 7 maaltijden per dag. Ik word alleen gek van al die maaltijden ik sta alleen maar achter het fornuis, nu kwam ik dit topic en heb ik mij een beetje ingelezen.
Mijn onderhoud is 2300kcal doel is cutten, ik heb nu de volgende schema's gemaakt:
Zou iemand mij feedback willen geven?
Is dat de bedoeling?
. en vetten 3g per lichaams kg, je bedoeld eiwitten neem ik aan?@broodjekip
In mijn document van leangains staat dat op rustdagen je eiwitten hoog moeten zijn en op trainingsdagen kh dominant. Ik heb er verder ook weinig verstand van ik haal het ook maar uit een document vandaar mijn vraag voor feedback, waarvoor bedankt. en vetten 3g per lichaams kg, je bedoeld eiwitten neem ik aan?
is bij jullie de EKV verhouding echt zo gigantisch belangrijk?
ik doe ook IF maar let vooral op mijn eiwit inname en de rest speel ik gewoon een beetje mee.
Wat ik me afvroeg laatst, zijn er ook mensen die IF doen, maar op trainingsdagen een 'klassieke' PWO shake drinken en dan na een uurtje ofzo nog een flinke maaltijd nuttigen? Dat lijkt idealer dan maar meteen aan je grote maaltijd beginnen. Enkel op trainingsdagen natuurlijk![]()