AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Kan je bestanden even niet openen, maar maaltijd ziet er wel ontzettend goed uit zeg.

Dat if is toch iets wat ik altijd nog eens wil proberen. Maar heb nu ook als ik voldoende savonds eet, na het wakker worden al heel snel honger. Hoe lang duurt het voordat je daaraan 'went'?

Vandaag eerste dag IF, ik weet niet of mijn schema helemaal goed is hij is wel al een paar keer gedownload maar helaas nog geen feedback.

Foto 1: maaltijd 1
Foto 2: maaltijd 2
Foto 3: maaltijd 2 na half uur eten :p

Echt belachelijk hoeveel volkoren spaghetti ik naar binnen moet werken, 200 gram! Maar goed ik wil resultaat zien!

Het main ding van IF is voor mij dat je in je window mag eten wat je wilt, zolang je maar degelijke macronutrients hebt.

Als ik dan jouw lekkere spaghetti broccoli zie, dat kan toch nooit lekker zijn man...

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Kan je bestanden even niet openen, maar maaltijd ziet er wel ontzettend goed uit zeg.

Dat if is toch iets wat ik altijd nog eens wil proberen. Maar heb nu ook als ik voldoende savonds eet, na het wakker worden al heel snel honger. Hoe lang duurt het voordat je daaraan 'went'?

lijkt me zeer persoonsgebonden, ik heb bv geen honger tot ik begin te eten.

@Calyptus
"Als ik dan jouw lekkere spaghetti broccoli zie, dat kan toch nooit lekker zijn man..."
Vindt je mijn maaltijd er nou wel lekker uitzien of niet? Er zit ook 250 gram rundergehakt in he!

@AbFab
Dit is mijn eerste dag had tot 1 uur vanmiddag totaal geen honger. Mij valt het blijkbaar niet zo zwaar, je kan altijd een glas water drinken dat help vaak ook redelijk tegen de honger!

Laatst bewerkt:
wtf is die 2 euro op je broccoli?

Dan zie je tenminste hoe groot dit portie eten is;)

nee, eigenlijk niet. Daarom lukt IF zo goed voormij, en 7 maaltijden per dag zo slecht...

Daarom vraag ik me dus af of IF wel wat voor mij is. Zou echter weer totaal geen probleem hebben met die 200g spaghetti hierboven ;)
Zo heeft alles natuurlijk zn voor- en nadelen.

Ik kom er ooit nog eens op terug!

Daarom vraag ik me dus af of IF wel wat voor mij is. Zou echter weer totaal geen probleem hebben met die 200g spaghetti hierboven ;)
Zo heeft alles natuurlijk zn voor- en nadelen.

Ik kom er ooit nog eens op terug!

probeer het allesinds eens. En er zijn natuurlijk hulpmiddelen om door de honger door te komen.

mijn resultaten met IF na 3 weken tot nu toe:

startgewicht 96.5kg

10-04 => 17-04 => 24-04 => 01-05

• Gewicht: 96.5kg => 95.1 => 93.5 => 91.8
• buikomtrek gemeten op de navel: 92.5 cm => 90.5 => 89 => 88
• Nekomtrek: 40 cm => 40 => 40 => 39
• Vetpercentage: 14 a 15% ofzo? ik ga meer op de spiegel en meetlint af :) en nu schat ik 11 a 12..ik ben redelijk slecht in schatten mar wat ik in de spiegel zie ben ik zeer tevreden mee

macros:

Kcals 2372,0
E : 277,0 K: 132,25 V:75,3
1108 529 678 kcals
47,87% 22,85% 29,28%

Wauw fantastisch resultaat lijkt mij! Is jou aantal kcal niet veel te laag voor je gewicht? Hoeveel eet je op rust dagen en hoeveel op trainingsdagen? Doe je er ook cardio bij? JA IK BEN ONDER DE INDRUK!

4,5cm op de navel eraf in 4 weken, netjes...

En een goed systeem om progressie te meten

Ik ga mijn stats hier ook even neerpleuren, al zijn het avondstats.

03/05

kg: 105.3
taille: 87cm
lovehandels: 98cm

bf%, geen id, maar ontspannen een 4pack, gespannen komen de 2 ondersten er stilaan ook door. Dus het zal rond de 12% zijn.

Om doelen te stellen

14/05 20u
kg: 103
taille: 85cm
love handles: 95cm
onderste abs er compleet door aangespannen

3/06 20u
kg: 100
taille: 82cm
love handles 90cm
abs onaangespannen ook compleet zichtbaar, aftekening obliques ook.

Wauw fantastisch resultaat lijkt mij! Is jou aantal kcal niet veel te laag voor je gewicht? Hoeveel eet je op rust dagen en hoeveel op trainingsdagen? Doe je er ook cardio bij? JA IK BEN ONDER DE INDRUK!

ja het lijkt redelijk laag alleen ik ga hier goed op en ik kan ook niet meer opeten eigenlijk..heb nooit honger en tijdens de vastperiode presteer ik beter qua sporten..heb nooit het gevoel dat ik geen energie heb

ik heb geen zin om op rustdagen minder te eten en ik neem nooit echte rustdagen.. 4x in de week krachttraining..de andere 3 dagen uurtje cardio (hard)lopen/ crosstrainer / fietsen / roeien je kent het wel..

dit is echt de beste uitkomst voor mij ooit geweest nooit meer stressen om maaltijden en ik verlies amper spier.. ik ga dit nog max 6 weken doen dan sta ik al redelijk droog denk ik.. en daarna korte bulk inlassen met IF denk ik...

Wij zijn al een tijdje bezig en kennen elkaar goed dus dan is het wel leuk een vs ;) Ik zou zeggen maak je eigen topic ik zal hem zeker volgen! Het stimuleerd enorm om nog beter je best te doen ;)

ach, dan vs ik weer met mezelf. Doe ik iedere avond ook al een 20 minuutjes. Meestal win ik...

[QUOTE ik ga meer op de spiegel en meetlint af :) en nu schat ik 11 a 12..ik ben redelijk slecht in schatten mar wat ik in de spiegel zie ben ik zeer tevreden mee
[/QUOTE]

Voor de mensen die benieuwd zijn, maar geen meting kunnen laten doen.
Er zijn diverse tools op het net op je vet% te schatten, sommigen vragen wat meer meetwerk dan de anderen.
Dit is (voor mij) een redelijk snelle en nauwkeurige:

[Link niet meer beschikbaar]

Dan zou jij rond de 14% zitten....

Deze is iets meer werk:
http://www.healthstatus.com/calculate/body-fat-percentage-calculator

neem die vetcalculators niet te serieus. Teveel variabelen...

De spiegel liegt nooit, meetlint ook niet.

neem die vetcalculators niet te serieus. Teveel variabelen...

De spiegel liegt nooit, meetlint ook niet.

Mensen willen nu eenmaal graag getalletjes is mijn ervaring.
Je moet je er zeker niet blind op staren.
Maar ik kan je vertellen dat sommige calculators toch echt verbazend dicht bij een tangmeting uitkomen (die trouwens ook niet vrij is van fouten).

Terug
Naar boven