- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag eerste dag IF, ik weet niet of mijn schema helemaal goed is hij is wel al een paar keer gedownload maar helaas nog geen feedback.
Foto 1: maaltijd 1
Foto 2: maaltijd 2
Foto 3: maaltijd 2 na half uur eten
Echt belachelijk hoeveel volkoren spaghetti ik naar binnen moet werken, 200 gram! Maar goed ik wil resultaat zien!
Kan je bestanden even niet openen, maar maaltijd ziet er wel ontzettend goed uit zeg.
Dat if is toch iets wat ik altijd nog eens wil proberen. Maar heb nu ook als ik voldoende savonds eet, na het wakker worden al heel snel honger. Hoe lang duurt het voordat je daaraan 'went'?
lijkt me zeer persoonsgebonden, ik heb bv geen honger tot ik begin te eten.
nee, eigenlijk niet. Daarom lukt IF zo goed voormij, en 7 maaltijden per dag zo slecht...

Daarom vraag ik me dus af of IF wel wat voor mij is. Zou echter weer totaal geen probleem hebben met die 200g spaghetti hierboven
Zo heeft alles natuurlijk zn voor- en nadelen.
Ik kom er ooit nog eens op terug!
en nu schat ik 11 a 12..ik ben redelijk slecht in schatten mar wat ik in de spiegel zie ben ik zeer tevreden mee Wauw fantastisch resultaat lijkt mij! Is jou aantal kcal niet veel te laag voor je gewicht? Hoeveel eet je op rust dagen en hoeveel op trainingsdagen? Doe je er ook cardio bij? JA IK BEN ONDER DE INDRUK!
Okey leuk ben benieuwd of ik ook zulke resultaten kan boeken. Ik hou hier een log bij: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=269468

en nu schat ik 11 a 12..ik ben redelijk slecht in schatten mar wat ik in de spiegel zie ben ik zeer tevreden mee neem die vetcalculators niet te serieus. Teveel variabelen...
De spiegel liegt nooit, meetlint ook niet.