broodjekip
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer mijn eet sessies van 1300 tot 2100 zijn is het dan verplicht om daarin ook te cardioen? Ik wil namelijk om 0800 gaan cardioen op een lege maag dan kan je daarna nog een paar uur door vasten zodat je lichaam waarschijnlijk het vet aanspreekt van mijn lichaam aangezien er niks in mijn maag zit. Goed plan of een nog go?
Ik ben in 10 dagen 3kg aangekomen met IF terwijl ik probeer te cutten lol?! Ik heb alleen wel het gevoel dat het geen vet is.. vreemd?!
)

. Ik ga er ook vanuit dat het komt door vocht / maaginhoud.Als je 3 kilo aankomt terwijl je doel cutten is dan doe je het fout. (op de een of andere manier eet je te veel)
Ik eet op trainings dagen 250 gram mager rundergehakt en 200 gram volkoren spaghetti en broccoli. Misschien moet ik toch maar bij kipfilet blijven.

Doel: Cut
Gewicht: 102
BF: 22-24
Lengte: 1.79
Ik werk van 8:00 tot 17:00 en ben rond 18:00 thuis. Training begint meestal om 19:30. Ik train 4 keer per week.
Hoe meer ik over IF lees, hoe leuker ik het vind. Ik zou dit graag volgen om te cutten en in de toekomst cleanbulk te doen.
Als ik het goed begrijp zal ik 25% van mijn dagelijkse kcal tijdens de 1ste en 2de maaltijd moeten eten en 50% in de laatste maaltijd.
Nu ben ik van plan e/k/v verhouding te nemen van 40/40/20 op trainingsdagen en 40/30/30 op rust/cardio dagen.
Doel is om ongeveer 2850 kcal te gaan eten op trainingsdagen. Mijn onderhoud is ~3100 kcal. Op rustdagen wil ik een deel van de carbs eruit gooien, zodat ik op -500kcal kom te staan tijdens de rust dagen. Wil een reefeed dag inplannen.
Iemand suggesties of heb ik het zo begrepen?
zoiets ja, afgezien van die percentages, want daar doe ik niet aan en heb ik dus geen verstand van. Zolang je maar het grootste gedeelte van je voeding (75+%) NA je training neemt. Overigens, als je toch op 22% zit, waarom dan niet een iets groter tekort op rustdagen in ieder geval zodat het wat harder gaat ?
IF Rust:Dat is het enige wat je eet?
Want dat is zo'n 1250 kcal met nauwelijks 110 gram eiwit, veel te weinig dus.
Hoeveel eet je dan wel niet op niet-trainings dagen...
Besloten dit ook nog eens te proberen.
In het verleden mee begonnen, maar slechts een week kunnen uitvoeren door medische omstandigheden.
Window zal van 14u - 22u zijn, aangezien ik pas om 19u30 train.
Ik ga 3 maaltijden eten, namelijk om 14u & 17u30 en ~21u30 (post workout).
Kcals zullen ongeveer zo opgedeeld zijn:
~670, ~610 en ~1220.
Zal de komende weken vermelden hoe dit me bevalt![]()
Doel: Cut
Gewicht: 102
BF: 22-24
Lengte: 1.79
Ik werk van 8:00 tot 17:00 en ben rond 18:00 thuis. Training begint meestal om 19:30. Ik train 4 keer per week.
Hoe meer ik over IF lees, hoe leuker ik het vind. Ik zou dit graag volgen om te cutten en in de toekomst cleanbulk te doen.
Als ik het goed begrijp zal ik 25% van mijn dagelijkse kcal tijdens de 1ste en 2de maaltijd moeten eten en 50% in de laatste maaltijd.
Nu ben ik van plan e/k/v verhouding te nemen van 40/40/20 op trainingsdagen en 40/30/30 op rust/cardio dagen.
Doel is om ongeveer 2850 kcal te gaan eten op trainingsdagen. Mijn onderhoud is ~3100 kcal. Op rustdagen wil ik een deel van de carbs eruit gooien, zodat ik op -500kcal kom te staan tijdens de rust dagen. Wil een reefeed dag inplannen.
Iemand suggesties of heb ik het zo begrepen?