AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Heb ook maar een paar dagen honger gehad. Nu is dat voorbij.

Gewoon buiten het feit dat ik denk dat ik het er moeilijk mee zou hebben zou ik eerst deze manier afwegen met andere manieren en zien waarvoor ik te vinden ben. Dus dat is de eerste stap daarna volgt pas het actually uitvoeren.
Kunt het ook in 1x extreem aanpakken. 1 dag vasten :D Eerste x echt een hel... geirriteerd, honger, blablabla. Maar je merkt wel dat je actief en energiek bent en heel de tijd bezig bent met iets.

Weer nieuw artikeltje op leangains.com, met een succes story

Leangains%2BSuccess%2BStory%2BSpencer%2BBefore.jpg

Leangains+Success+Story+Spencer+After.jpg

Wel goede gains:
Before stats, July '10. First picture. 6'1" 183lbs. Estimated 1RM:

Bench: 214 lbs
Pull-Ups: body weight x 8
Deadlifts: 253 lbs
Squats: 229 lbs

After stats, Jan '11. Second and third picture. 195 lbs. Estimated 1RM:

Bench: 320 lbs (+106 lbs)
Pull-ups: body weight x 25 (+17 reps) (I do weighted pull/chin-ups now, though)
Deadlifts: 375 lbs (+122 lbs)
Squats: 379 lbs (+150 lbs)

Spiergeheugen ftw

Hoe zit dit met je whey shake .
als je begint met je voedings window moet je dan gewoon zoals altijd als eerste je whey shake nemen?

Wat eten jullie zoal op rustdagen?

veel kip, pindakaas, filet americain als eiwitbron
pindakaas/MCT olie/vette vis als vetbronnen
KH zo weinig mogelijk (+- 50gr max ), max 50-100 gram rijst en 4-6 volkoren crackers.

rest nog wat whey / casseine shakes

als je begint met je voedings window moet je dan gewoon zoals altijd als eerste je whey shake nemen?

Hoezo neem je altijd als eerste je whey shake?
Ik heb het toevallig zo dat ik mijn havermoutpap+whey wel als eerste maaltijd heb, maar op rustdagen heb ik altijd eitjes en groente als eerste maaltijd

---------- Post added do 9 jun 2011 at 20:54 ----------

KH zo weinig mogelijk (+- 50gr max ), max 50-100 gram rijst en 4-6 volkoren crackers.

Waarom rijst op lowcarb dagen ?

als het je eerste maaltijd/post workout maaltijd is moet je gewoon zorgen dat je +-50% van je kcal in deze maaltijd verwerkt. tenzij je eerste maaltijd niet je post workout maaltijd is. veel eiwitten zijn dan idd gewenst, volgens leangains.com proppen veel mensen hier wel 100gr eiwitten in :) ikzelf ook.

Laatst bewerkt:
Dat is een leuke progressie!

Hoezo neem je altijd als eerste je whey shake?
Ik heb het toevallig zo dat ik mijn havermoutpap+whey wel als eerste maaltijd heb, maar op rustdagen heb ik altijd eitjes en groente als eerste maaltijd

---------- Post added do 9 jun 2011 at 20:54 ----------

Waarom rijst op lowcarb dagen ?

is maar een kleine hoeveelheid, meestal 50gr gekookt (+-10 gr KH ). vind het gewoon chill om nog iets bij mijn kip te eten :p en als ik op max 50 gr carbs zit op die dagen, is het toch prima ;)

als het je eerste maaltijd/pre workout maaltijd is moet je gewoon zorgen dat je +-50% van je kcal in deze maaltijd verwerkt. tenzij je eerste maaltijd niet je pre workout maaltijd is. veel eiwitten zijn dan idd gewenst, volgens leangains.com proppen veel mensen hier wel 100gr eiwitten in :) ikzelf ook.
lekkah ! maar je post workout is 50% van je dagelijkse macro's
en de anderen 2 meals 25% neem ik aan stond op leangains.
en op dit moment heb ik geen bcaa's dus fasted trainen 1x zonder bcaa's kan geen super kwaad neem ik aan ?
en mijn feed window begint om half 3 tot half 11 kan geen kwaad tog .

Laatst bewerkt:
Ik ga ook aan de IF :)

Ik begin ook steeds meer te twijfelen haha, die grote maaltijden zijn goddelijk :P

Die gozer was enige tijd nog te volgen op bodybuilding.com > zeer goed fysiek.

Update van zo'n anderhalve week LG: bevalt allemaal uitstekend en het is uitstekend te combineren met mijn werk. Op rustdagen neem ik 2 maaltijden en dan op trainingsdagen 3 maaltijden (PWO zo'n 1600 kcal).

Zeker iets blijvends!

kan iemand even een check nemen naar mijn IF schema

Bijlagen

• IF.xls
    IF.xls
    326,5 KB · Weergaven: 56
lekkah ! maar je pre workout is 50% van je dagelijkse macro's
en de anderen 2 meals 25% neem ik aan stond op leangains.
en op dit moment heb ik geen bcaa's dus fasted trainen 1x zonder bcaa's kan geen super kwaad neem ik aan ?
en mijn feed window begint om half 3 tot half 11 kan geen kwaad tog .

Sorry dat moest post workout zijn, verbeter het Ff :p
Beste is als je kan trainen in de fasted State en daarna dan een mega maaltijd :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven