Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Wazzup had me een keer het advies gegeven om ipv van 2 keer per week op onderhoud te eten, 1 refeed te doen(minimaal 500 + kcals boven onderhoud) en die andere dag onder onderhoud. Misschien wat voor jou PUIK.

Dit wilde ik eerst ook doen, alleen wazzup gaf me advies om gewoon 2 keer op onderhoud te zitten op KT dagen. ivm met mijn vetpercentage die nog redelijk hoog is. Naast dat gebruik ik Ephedrine/Caffeine/Aspirine stack, dus dan lijkt het me niet verkeerd om gewoon 2 keer in de week onderhoud te eten met KT dagen:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Nog een voorbeeldje van een IF-er

http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/ipyf0/110_days_of_progress_leangains/

wat een verschil die 5 kilo !

sF5IS.jpg

Best nice op 3.5 maand!

Nice! Weet je soms hoe zijn calorieen waren op trainings- en rustdagen? De procenten dan (bv. -20% op off-dagen, op onderhoud op trainingsdagen, etc.)

Ben van plan om te beginnen met IF om beetje variatie te brengen in mijn cut mijn behoefte is 3500 kcal dus gewoon elke dag tussen 14.00-22.00 eten ? En wanneer zou ik dan best trainen?

Ik ben van plan 2300kcal te eten elke dag.

• #1.526
Ik ben ook geinteresseerd geraakt in IF, in het (aangepaste) warrior diet om precies te zijn. Ben er vandaag mee begonnen, maar heb 2x gehad dat ik ineens duizelig werd overdag (vlak voor de maaltijd en even na de maaltijd)... is dat normaal in je eerste dagen?

• #1.528
Ik ben ook geinteresseerd geraakt in IF, in het (aangepaste) warrior diet om precies te zijn. Ben er vandaag mee begonnen, maar heb 2x gehad dat ik ineens duizelig werd overdag (vlak voor de maaltijd en even na de maaltijd)... is dat normaal in je eerste dagen?

Ik had de eerste dagen wel aanpassingsproblemen voor de eerste maaltijd (hongeraanvallen waar ik bijna misselijk van werd), maar nooit erna. En na een paar dagen ook nooit meer.

Ik had de eerste dagen wel aanpassingsproblemen voor de eerste maaltijd (hongeraanvallen waar ik bijna misselijk van werd), maar nooit erna. En na een paar dagen ook nooit meer.

OK, had het idee dat het een soort carb crash was na de maaltijd. Zal het een paar dagen aankijken.

Is inderdaad even aanpassen de eerste dagen/week. Daarna nooit meer last van.

Kunnen hier ook al wat mensen resultaat laten zien?

Ben nog steeds geinteresseerd. Al denk ik dat met mijn energiebehoefte het geen enkel probleem is om het in die 8 uur te proppen en ik alsnog veel honger ga hebben.

Merk echter wel dat het fijner is om een paar keer goed te eten, dan gedurende langere tijd kleine beetjes.

Corpaul, ben dus erg benieuwd hoe het je bevalt.

• #1.532
Kunnen hier ook al wat mensen resultaat laten zien?

Ben nog steeds geinteresseerd. Al denk ik dat met mijn energiebehoefte het geen enkel probleem is om het in die 8 uur te proppen en ik alsnog veel honger ga hebben.

Merk echter wel dat het fijner is om een paar keer goed te eten, dan gedurende langere tijd kleine beetjes.

Corpaul, ben dus erg benieuwd hoe het je bevalt.

Hoe bedoel je resultaten ? Wat verwacht je dan ? (wat bijvoorbeeld niet in post 1522 staat)

Zoiets als in die post inderdaad, maar dan van mensen die hier posten.

zou IF ook goed te combineren zijn met IIFYM?
neem aan van wel toch?

• #1.536
zou IF ook goed te combineren zijn met IIFYM?
neem aan van wel toch?

Juist !

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 11:26 ----------

Zoiets als in die post inderdaad, maar dan van mensen die hier posten.

Nou, ik kan je persoonlijk garanderen dat het het hele jaar rond de 10% blijven zeer eenvoudig is. ... abs het hele jaar door :)

Maar om daar nu een foto van te laten zien ... probeer het eens in een van die IF-logjes.

Heeft iemand al de welbekende cheesecake geprobeerd?

Terug
Naar boven