Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Wooo, tijd geleden dat ik hier gepost heb. Doe nog altijd aan IF. Echt nog steeds super.

Heb in de tussentijd wel aardig wat geëxperimenteerd. Het begint er erg op te lijken dat je een stuk minder kcal nodig hebt om echt te gainen. Bulken op 3700~4200kcal icm IF, dan begin je toch wel wat minder droog te worden terwijl ik dat normaal niet had.

De methode voor alcohol (alleen eiwitten eten) werkt niet bepaald lekker voor me. Het is bedoeld zodat je je geen zorgen hoeft te maken over een kcal overschot, maar ik vraag me dan toch wel af over wat voor overschot hij het heeft. Ik kan overduidelijk veel minder hebben dan als ik gewoon 1000kcal minder eet en uiteindelijk misschien een overschot van 1000kcal heb.

Wooo, tijd geleden dat ik hier gepost heb. Doe nog altijd aan IF. Echt nog steeds super.

Heb in de tussentijd wel aardig wat geëxperimenteerd. Het begint er erg op te lijken dat je een stuk minder kcal nodig hebt om echt te gainen. Bulken op 3700~4200kcal icm IF, dan begin je toch wel wat minder droog te worden terwijl ik dat normaal niet had.

De methode voor alcohol (alleen eiwitten eten) werkt niet bepaald lekker voor me. Het is bedoeld zodat je je geen zorgen hoeft te maken over een kcal overschot, maar ik vraag me dan toch wel af over wat voor overschot hij het heeft. Ik kan overduidelijk veel minder hebben dan als ik gewoon 1000kcal minder eet en uiteindelijk misschien een overschot van 1000kcal heb.

Leg is wqt beter uit over dat alcohol verhaal, pas het zelf namelijk ook toe.

Ik eet gewoon de hele dag alleen maar eiwit (kipfilet, tonijn, ei-eiwitten) in mijn window (12 tot 8). Het echte drinken zelf begint meestal pas rond 10 uur ofzo.
Een keer geprobeerd om het meeste in de laatste drie uur van mijn window te eten, toen ging ik ruim 12 uur na het feest alsnog over mijn nek, flink zweten en gewoon gaar dus.
De keer daarop bedacht ik me dat het misschien wel kwam omdat ik zoveel had gegeten in zo'n korte tijd vlak voor het drinken, toen juist het meeste aan het begin van mijn window gegeten. Controle rond een uur of 1 's nachts kwijt in een klap, maar ik bleek nog wel door gedronken te hebben. Toen over mijn nek gegaan en vanaf toen min of meer verlamd, ik kon niet meer staan of wat dan ook. Toen hadden ze me maar naar huis gebracht:o

In alle gevallen kwam het vroeger of later neer op een crash. Ik heb niet meer gedronken dan dat ik normaal deed. Voornamelijk vodka, af en toe bier. Niks 'raars' voor mijn doen in ieder geval. Misschien dat het de laatste keer wel gewoon slecht gevallen was, zou best kunnen. Maar dan nog, als ik terug denk aan alle andere keren dat ik dronk had ik meer op en, ja, de volgende dag wel een kater maar that's it.

Zie niet de vooruitgang richting VP onder de 10%, die ik zou willen zien :grumble:

Ga vanaf deze week mijn KH terugschroeven tot onder de 100, ik denk een gram of 75.

Zijn er hier mensen die cardio doen op nuchtere maag? Ik kan namelijk niet anders kheb 3x per week sport sochtends op school. Zit te denken om bcaa erbij te nemen.

Dirty bulking met IF... halleluja!

Zijn er hier mensen die cardio doen op nuchtere maag? Ik kan namelijk niet anders kheb 3x per week sport sochtends op school. Zit te denken om bcaa erbij te nemen.

Ja, ik :D
Dat is echter wel low intensity steady state: 1 à 2 uur wandelen (militair tempo 6km/u).

Die sport op school zal wel intensiever zijn, dus dan zijn BCAAs zeker aan te raden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.668
Zijn er hier mensen die cardio doen op nuchtere maag?

Yep. Vanochtend nog 5km hard gelopen op een lege maag.

Ik kan namelijk niet anders kheb 3x per week sport sochtends op school. Zit te denken om bcaa erbij te nemen.

Kan, je zou het ook niet kunnen nemen en eerst maar eens kijken hoeveel kilo spier er van je af valt (ik vermoed dat het wel mee zal vallen). Hoe intensief is die sport op school trouwens ? (vond het zelf vroeger nogal relaxed. Niet iets waar je ontbijt of zo voor nodig had)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 14:18 ----------

Zie niet de vooruitgang richting VP onder de 10%, die ik zou willen zien :grumble:

Ga vanaf deze week mijn KH terugschroeven tot onder de 100, ik denk een gram of 75.

Hoeveel Cal neem je in ? (en doe je ook aan refeeds ?)

Werkt in jouw ervaring een carb afname beter dan algehele kcal vermindering?

Werkt in jouw ervaring een carb afname beter dan algehele kcal vermindering?

Dat is heel persoonlijk.

Ik weet uit ervaring dat ik 'gevoelig' ben voor carbs. Ik doe nu 3 weken IF, onder onderhoud, maar met carbs @135-150 gram. Gewicht blijft stabiel, buikomtrek is wel iets afgenomen. Toch niet de vooruitgang die ik zou willen. Dat is de reden dat ik er nu voor kies om carbs te verlagen. Voor de volledigheid moet ik toevoegen dat ik van plan ben om 1x/week een cleane refeed dag te doen.

Ik zou zo veel mogelijk carbs binnen je kcal totaal nemen, zolang je nog vooruit gaat.

ik zit nog steeds op 113kg na 2 weken if, maar mijn abs beginnen er terug door te staan... Heel wierd...

Ms omdat ik terug beetje half-degelijk train, muscle memory en fat loss tegelijk.

Ik wil wel terug naar de 105kg.

eet je echt pas om 10 uur 1e maaltdan dan calyptus?

tussen 12 en 2, dan 8 uur verder, dan niks meer.

voel je je wel helemaal lekker verder? ;)

gewicht nog steeds 113kg, 5-6cm van mijn buik af in totaal. Het is gewoon easy aan het worden.

gewicht nog steeds 113kg, 5-6cm van mijn buik af in totaal. Het is gewoon easy aan het worden.

Doe je ook aan cardio op nuchtere maag en doe je nog wat met je carbs of..

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 13:07 ----------

Hey Wazzup, ik vroeg me af wnr jouw window is en hoe lang je ongeveer cardio doet op nuchtere maag? Ik ben namelijk zelf ook van plan om cardio op nuchtere maag te gaan doen. Zit alleen te kijken op welke intensiteit en naar de tijdsduur..

Doe je ook aan cardio op nuchtere maag en doe je nog wat met je carbs of..

niks cardio. Ik doe niks waar ik geen zin in heb, de meeste soorten cardio heb ik geen zin in, al ga ik binnenkort ms wel terug wat voetballen en 1x per week rugbytraining. Nog niks speciaal met carbs.

Ik volg alleen een eettijdenschema en ik let wat meer op mijn voeding. Minder zoetigheid, minder gefrituurd eten, minder alcohol, minder brood/pizza, meer vis, kip en groenten en the like(broccoli, sla, bloemkool, champignons,... en alles rauw).

En voornamelijk terug beginnen trainen, al is het nog steeds noppes tov de rest.

Laatst bewerkt:
niks cardio. Nog niks speciaal met carbs.

Ik volg alleen een eettijdenschema en ik let wat meer op mijn voeding. Minder zoetigheid, minder gefrituurd eten, minder alcohol, minder brood/pizza, meer vis en kip.

En voornamelijk terug beginnen trainen, al is het nog steeds noppes tov de rest.

Wel gewoon 16uur vasten en 8uur eten of..

Terug
Naar boven