- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
yep. ik begin te eten ergens tussen 12 en 2, tel 8 uur erbij, en stop dan terug.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep. ik begin te eten ergens tussen 12 en 2, tel 8 uur erbij, en stop dan terug.
Hoeveel Cal neem je in ? (en doe je ook aan refeeds ?)

READERS SUMMARY:
1. HOW DOES IF WORK BIOCHEMICALLY?
2. WHO HAS A GREAT PROTOCOL ON IFing?
3. WHAT IS THE AMPk PATHWAY AND HOW DOES IT AFFECT IF?
4. WHAT HAPPENS IN THE BRAIN, LIVER, and MUSCLES WHEN YOU IF?
5. WHY IFing DOES NOT WORK WHEN SOMEONE IS LEPTIN RESISTANT?
Zijn er nog bepaalde richtlijnen waar je je aan moet houden m.b.t. macro's? Ik ben gaan zoeken op leangains.com naar een artikel die mijn vragen beantwoordt, maar heb helaas niets kunnen vinden.
Op verschillende fora lees ik dat je 0.45gr aan vetten per BW moet consumeren. Nu is dat in mijn geval 85g per dag. Martin Berkhan zegt dat je op rustdagen meer vetten moet consumeren. Hoeveel meer?
Mijn onderhoud is 2900kcal en mijn doel is om te cutten. Martin Berkhan zegt dat je op rustdagen minder kcal moet consumeren dan op trainingsdagen. Maar hoeveel is minder? En hoeveel kcal meer (of minder) dan mijn onderhoud moet ik consumeren op trainingsdagen? Moet ik op trainingsdagen op onderhoud eten?
Zojuist een video gevonden met (ongeveer) wat ik bedoel. Het is niet echt compleet, maar goed. Dat wordt dus vooral experimenteren. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben.Afhankelijk van je gewicht, je vetpercentage en je doel (en je trainingsfrequentie)
Zojuist een video gevonden met (ongeveer) wat ik bedoel. Het is niet echt compleet, maar goed. Dat wordt dus vooral experimenteren. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=IGkSuQEpqM8
Als je wilt cutten zou ik zeker niet boven je onderhoud gaan zitten. Ook niet op trainingsdagen. Zelf zit ik 6 dagen per week onder onderhoud en 1 dag op of net boven onderhoud.
Afhankelijk van je calorie tekort/overschot en je vetpercentage. 1 dag op onderhoud is misschien leuk als je op 15% zit, maar sub-10 zou ik toch echt minimaal 2 dagen boven onderhoud gaan zitten (zeker als je tekort stevig is op de andere dagen).

heeft IF nadelige effecten op een 14 jarige die volop in de groei is?
Over dat presteren op school, ik meende zelfs ergens in dit topic iets gelezen te hebben over dat je in de fast periode juist energieker bent? oke thnx wazzup, aangezien IF hier vrijwel de hemel in geprezen wordt twijfelde ik of het kwaad konOver dat presteren op school, ik meende zelfs ergens in dit topic iets gelezen te hebben over dat je in de fast periode juist energieker bent?
trouwens heb geen last van ernstig overgewicht hoor^^
Afhankelijk van je calorie tekort/overschot en je vetpercentage. 1 dag op onderhoud is misschien leuk als je op 15% zit, maar sub-10 zou ik toch echt minimaal 2 dagen boven onderhoud gaan zitten (zeker als je tekort stevig is op de andere dagen).