- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 42kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik weet dat het eigenlijk niet helemaal in dit topic hoort, maar als je hier een nieuw topic opent komen er meestal toch geen zinnige reacties plus het feit dat de meesten het lage volume tijdens het cut met IF ook doen.
Ik ga 3 dagen trainen en neem per training 4 oefening. Dat zijn dus 12 oefeningen, waarvan 10 compounds.
Dit heb ik er nu van gemaakt(oefeningen staan niet in juiste volgorde):
Maandag: Incline DB Press, Lateral Raise, Pull Ups, Lunges
Woensdag: Tricep Dips, Shoulder Press, Barbell Curl, Hyper Extensions
Vrijdag: Flat DB Press, Small Grip Latpulldown, Leg Press, Calf Raise
Mijn idee achter dit schema was dat als ik bijvoorbeeld op dag 1: incline db press, flat db press, tricep dips, shoulder press doe, ik veel minder kracht heb, dus dat handiger is als ik ze verdeel. Nu worden het dus een soort van 3 dagen fullbody. Wat vinden jullie, zo laten of veranderen naar een soort van: push/pull/benen.
Reden dat je geen squat/deadlift/barbell row in mijn schema ziet staan is ivm een hele zwakke onderrug.
Ik ga 3 dagen trainen en neem per training 4 oefening. Dat zijn dus 12 oefeningen, waarvan 10 compounds.
Dit heb ik er nu van gemaakt(oefeningen staan niet in juiste volgorde):
Maandag: Incline DB Press, Lateral Raise, Pull Ups, Lunges
Woensdag: Tricep Dips, Shoulder Press, Barbell Curl, Hyper Extensions
Vrijdag: Flat DB Press, Small Grip Latpulldown, Leg Press, Calf Raise
Mijn idee achter dit schema was dat als ik bijvoorbeeld op dag 1: incline db press, flat db press, tricep dips, shoulder press doe, ik veel minder kracht heb, dus dat handiger is als ik ze verdeel. Nu worden het dus een soort van 3 dagen fullbody. Wat vinden jullie, zo laten of veranderen naar een soort van: push/pull/benen.
Reden dat je geen squat/deadlift/barbell row in mijn schema ziet staan is ivm een hele zwakke onderrug.

You lucky meso bastard!
Generaliseren altijd -1.