- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees dit ook eens door.. weet niet of het al gepost is:
[Link niet meer beschikbaar]
Alan zei:I have come to appreciate Martin's stuff more since this article was written. It doesn't change any of the content within it (especially since the research on this topic is very limited in scope to begin with & that's what I examined), but I actually have tried some of the Martin-esque shit on some of my clients with some success. So, I have to give Martin some credit for influencing my perspective on the whole IF thing over time.
Alleen snap ik niet helemaal hoe het kan dat je 's ochtends geen honger hebt? Ik eet nu iets van 6/7x per dag maar 's ochtends, vooral nu ik kan uitslapen, ben ik echt helemaal gesloopt van de honger gewoon. Als ik dan niet snel iets eet heb ik echt het idee dat ik instort.
Alleen snap ik niet helemaal hoe het kan dat je 's ochtends geen honger hebt? Ik eet nu iets van 6/7x per dag maar 's ochtends, vooral nu ik kan uitslapen, ben ik echt helemaal gesloopt van de honger gewoon. Als ik dan niet snel iets eet heb ik echt het idee dat ik instort.
honger, honger, in Afrika hebben ze honger.. hier hebben we alleen maar trek.
Verman je gewoon een beetje.

Grote probleem van niet eten = jezelf helemaal koud voelen worden.
haha ja lol,
ik moet er wel bij zeggen, dat ik nooit honger heb sochtends, pas na een uur of 2-4 begin in "trek" te krijgen, pas bij de 4 uur grens ongeveer gaat het over in echt moeten eten.
Dus voor mij is het even easy tot aan uur of half 2, en dan 1.5 uur "trek" hebben....En klaar!![]()
Als ik om 21:00 mijn laatste maaltijd neem heb ik soms om 23:00 alweer trek ... de volgende ochtend is het wel weer over. Had ik vroeger ook altrijd trouwens. Als ik wat at voordat ik naar bed ging had ik 's ochtends honger. At ik niets meer na mijn avondmaaltijd dan had ik er in het geheel geen last van.
Overigens heb ik het 's ochtends ook redelijk koud (gebruik geen stimulantia (caffeine uitgezonderd)) en na de eerste maaltijd is dat altijd weer over (al geef ik toe dat ik vaak wat cardio doe voor de eerste maaltijd (wandeling of klein stukje fietsen) en dat helpt ook enorm.

Zelf train ik het liefst van 17u30 tot 19u. Dat is net het tijdstip dat de meeste mensen aan hun avondeten zitten en het wat rustiger is op de sportschool.
Op trainingsdagen eet ik dan om 16u (wil ook wel eens iets later zijn) en meestal heb ik dan een dusdanig gebrek aan eetlust dat ik toch vaak pas rond 22u mijn grotere avondmaaltijd naar binnen werk.
In het weekend vind ik het een heel stuk lastiger omdat de eetlust zich gaandeweg ontwikkelt na de training en je toch evenveel kcals naar binnen mag werken als op andere trainingsdagen. Bovendien wil je juist wel direct na de training eten.
Meestal eet ik dan wel meer dan op weekdagen, wanneer je eetvenster wat smaller is. Laat op de avond niet meer eten is geen optie, want de slaap komt dan niet meer.. om goed te slapen MOET je fatsoenlijk eten van te voren!
Veel te laat trainen heeft als grote nadeel dat je lastig in slaap valt, geen wonder dus dat je er pas om 1 uur 's nachts in ligt. Ook niet gunstig, tenzij je pas om 9-10 uur opstaat. O nee, dat was waht.