Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Of het een endo ook lukt is afhankelijk van je wil en doorzettingsvermogen. Het principe blijft gewoon werken.

Martin was ook niet altijd zo shredded als hij nu is:

youngerdays.jpg

Zonder AAS of fat burners als T3/Clen/ECA?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Martin of degene die met succes van 10% > 4% zijn geraakt met IF.

Martin niet (al heeft hij een supplement genaamd clenbutrix gebruikt wat nu niet meer legaal is in Zweden). Ik ken ook niemand anders die anabolen heeft gebruikt, maar aangezien de meeste gebruikers significant zwijgen (of zelfs liegen) weet je het maar nooit.

Wat doet Clenbutrix precies? Wat zit er in? Heeft Martin er iets over geschreven op leangains.com?

Ah thanks, een ECA stack met wat extra's dus. Ik kan wel zien hoe dat heel goed kan werken bij leangains. Hier zou Martin wel wat toelichting/advies over mogen geven van mij, lijkt me heel interessant.

• #1.908
Ah thanks, een ECA stack met wat extra's dus. Ik kan wel zien hoe dat heel goed kan werken bij leangains. Hier zou Martin wel wat toelichting/advies over mogen geven van mij, lijkt me heel interessant.

werkt ook net zo goed zonder

Hier zijn toelichting: http://www.leangains.com/2010/01/supplements-you-might-actually-find_09.html

Clenbutrx

This stuff is nasty as hell. On the plus side, it has a quite potent stimulatory effect and works very well as an appetite suppressant.

If you can't stand the horrid taste of Clenbutrx, VPX Meltdown is a great alternative. This one actually has legit scientific backing, which is a true rarity when it comes to fat loss products. You can read both (free full text) studies on Meltdown. Note the effect on resting energy expenditure. Not bad.

en verderop:

Shortly after I wrote the supplements guide, Meltdown and Clenbutrx both got banned in Sweden

Natuurlijk werkt het ook zonder maar een standaard ECA stack verhoogt je metabolisme al aardig. Ephedrine is toch gewoon weightloss medicijn? ECA stack + wat er in dat clenbutrix bij zit + wat hij verder nog voor supplementen neemt... zal toch al flink schelen lijkt me. Dat meltdown alleen al geeft dus ook een significante verhoging.

Dus dan hoef je van mij niet meer te zeggen dat leangains net zo goed met als zonder werkt. Medicijnen gebruiken en dan showen hoe goed je dieet werkt.. tsja.. De impressie dat leangains beter werkt dan andere methodes (cardio?) zal van zulke middelen afhangen, anders blijft het in vs out, dus maak ze dan gewoon onderdeel van het protocol/programma.

Mja..ik kan wel geloven dat cardio + leangains net zo goed werkt als ECA + leangains.

En 1 zin dat het nasty spul is noem ik geen toelichting. Die meltdown studie is wel interessant, maar ik zou graag meer willen weten over de connectie/toepassing bij IF.

Laatst bewerkt:
Ik zit eraan te denken een IF cycle te doen. Maar zou 1 willen doen waar ik een (zeer groot) ontbijt eet, en de rest van de dag niks. Voor het ontbijt nog proberen 30-50mins training te doen (HIIT / circuit stijl).

Iemand ervaringen mee? Of iemand een link naar een gelijkaardige IF stijl?

• #1.911
Ik zit eraan te denken een IF cycle te doen. Maar zou 1 willen doen waar ik een (zeer groot) ontbijt eet, en de rest van de dag niks. Voor het ontbijt nog proberen 30-50mins training te doen (HIIT / circuit stijl).

Iemand ervaringen mee? Of iemand een link naar een gelijkaardige IF stijl?

warrior diet ?

Mja daar stellen ze voor om overdag minder de eten en s'avonds/s'nachts te gaan overeten...

Ik zoek iets waarbij ontbijt moet wel DE grootste maaltijd van de dag worden (rest van de dag minder of niks)...

1 optie zou zijn gewoon de uren aanpassen wanneer ik ga slapen/opsta...maar ja :)

Of te wel zelf een lichte variatie van maken..

Op low-cal dagen, 1200-1500 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijd rest van de dag.
Op high-cal dagen, 2000 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijden.

En dan wel 1 uur voor ontbijt nog eens een high intensity krachttraining doen - veel reps, weinig pauzes, middel gewichten.

Commentaren?

En commentaar over hoe vaak dit te doen, 7/7 week, 1-2x per week?

• #1.914
Mja daar stellen ze voor om overdag minder de eten en s'avonds/s'nachts te gaan overeten...

Ik zoek iets waarbij ontbijt moet wel DE grootste maaltijd van de dag worden (rest van de dag minder of niks)...

1 optie zou zijn gewoon de uren aanpassen wanneer ik ga slapen/opsta...maar ja :)

Als jij je ontbijt na je training neemt is er geen probleem :)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 11:40 ----------

Of te wel zelf een lichte variatie van maken..

Op low-cal dagen, 1200-1500 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijd rest van de dag.
Op high-cal dagen, 2000 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijden.

En dan wel 1 uur voor ontbijt nog eens een high intensity krachttraining doen - veel reps, weinig pauzes, middel gewichten.

Commentaren?

En commentaar over hoe vaak dit te doen, 7/7 week, 1-2x per week?

Als je 's ochtends vroeg een ontbijt neemt, en zeker een groot ontbijt.. dan ben je niet meer intermittent fasting aan het doen.

Als jij je ontbijt na je training neemt is er geen probleem :)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 11:40 ----------

Als je 's ochtends vroeg een ontbijt neemt, en zeker een groot ontbijt.. dan ben je niet meer intermittent fasting aan het doen.

Wel als ik b.v. tot de ochtend erop, of tegen het einde van de dag nog een kleine maaltijd neem.

Maar ja, 24hr-fasting dagen na mekaar is ook wel niet een goed idee, 1 maal wekelijks zou wel interessant zijn, als ik zo wat afga over deze trial experiments met verschillende IF stijlen:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j...jG7b4E&usg=AFQjCNFWQHhGAEhFl1PnnSQh-BptaQxcxA

Maar telkens als er dan een grote maaltijd wordt genomen, is het nu LeanGains, deze variaties, of andere...dan is die maatlijd s'avonds...

...en iets s'morgens zou wel goed zijn...

• #1.917
Wel als ik b.v. tot de ochtend erop, of tegen het einde van de dag nog een kleine maaltijd neem.

Maar ja, 24hr-fasting dagen na mekaar is ook wel niet een goed idee, 1 maal wekelijks zou wel interessant zijn, als ik zo wat afga over deze trial experiments met verschillende IF stijlen:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j...jG7b4E&usg=AFQjCNFWQHhGAEhFl1PnnSQh-BptaQxcxA

Maar telkens als er dan een grote maaltijd wordt genomen, is het nu LeanGains, deze variaties, of andere...dan is die maatlijd s'avonds...

...en iets s'morgens zou wel goed zijn...

Bij eat-stop-eat vast je steeds een periode van 24 uur (maar dan niet 2 dagen na elkaar, maar verspreid over de week (op rustdagen zeg maar).. volgens mij wordt daar niet verteld wanneer je moet beginnen met vasten, zolang je het maar 24 uur doet.... Moet kunnen, na een ontbijt. (zeker als je de dag ervoor 's avonds getraind hebt... vind ik nog niet eens zo slecht klinken (als je het vol houdt)).

Ik snap het niet meer, er word altijd beweert dat je je metabolisme moet stimuleren, en nu kan je ineens 16 uur achter elkaar niet eten?

• #1.920
Terug
Naar boven