Of het een endo ook lukt is afhankelijk van je wil en doorzettingsvermogen. Het principe blijft gewoon werken.
Martin was ook niet altijd zo shredded als hij nu is:
![]()
Zonder AAS of fat burners als T3/Clen/ECA?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of het een endo ook lukt is afhankelijk van je wil en doorzettingsvermogen. Het principe blijft gewoon werken.
Martin was ook niet altijd zo shredded als hij nu is:
![]()
Martin of degene die met succes van 10% > 4% zijn geraakt met IF.
Wat doet Clenbutrix precies? Wat zit er in? Heeft Martin er iets over geschreven op leangains.com?
Ah thanks, een ECA stack met wat extra's dus. Ik kan wel zien hoe dat heel goed kan werken bij leangains. Hier zou Martin wel wat toelichting/advies over mogen geven van mij, lijkt me heel interessant.
Clenbutrx
This stuff is nasty as hell. On the plus side, it has a quite potent stimulatory effect and works very well as an appetite suppressant.
If you can't stand the horrid taste of Clenbutrx, VPX Meltdown is a great alternative. This one actually has legit scientific backing, which is a true rarity when it comes to fat loss products. You can read both (free full text) studies on Meltdown. Note the effect on resting energy expenditure. Not bad.
Shortly after I wrote the supplements guide, Meltdown and Clenbutrx both got banned in Sweden
Ik zit eraan te denken een IF cycle te doen. Maar zou 1 willen doen waar ik een (zeer groot) ontbijt eet, en de rest van de dag niks. Voor het ontbijt nog proberen 30-50mins training te doen (HIIT / circuit stijl).
Iemand ervaringen mee? Of iemand een link naar een gelijkaardige IF stijl?

Mja daar stellen ze voor om overdag minder de eten en s'avonds/s'nachts te gaan overeten...
Ik zoek iets waarbij ontbijt moet wel DE grootste maaltijd van de dag worden (rest van de dag minder of niks)...
1 optie zou zijn gewoon de uren aanpassen wanneer ik ga slapen/opsta...maar ja![]()

Of te wel zelf een lichte variatie van maken..
Op low-cal dagen, 1200-1500 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijd rest van de dag.
Op high-cal dagen, 2000 calorien ontbijt, en dan 3-4 x 200kcal maaltijden.
En dan wel 1 uur voor ontbijt nog eens een high intensity krachttraining doen - veel reps, weinig pauzes, middel gewichten.
Commentaren?
En commentaar over hoe vaak dit te doen, 7/7 week, 1-2x per week?
Als jij je ontbijt na je training neemt is er geen probleem
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 11:40 ----------
Als je 's ochtends vroeg een ontbijt neemt, en zeker een groot ontbijt.. dan ben je niet meer intermittent fasting aan het doen.
Wel als ik b.v. tot de ochtend erop, of tegen het einde van de dag nog een kleine maaltijd neem.
Maar ja, 24hr-fasting dagen na mekaar is ook wel niet een goed idee, 1 maal wekelijks zou wel interessant zijn, als ik zo wat afga over deze trial experiments met verschillende IF stijlen:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j...jG7b4E&usg=AFQjCNFWQHhGAEhFl1PnnSQh-BptaQxcxA
Maar telkens als er dan een grote maaltijd wordt genomen, is het nu LeanGains, deze variaties, of andere...dan is die maatlijd s'avonds...
...en iets s'morgens zou wel goed zijn...
Ik snap het niet meer, er word altijd beweert dat je je metabolisme moet stimuleren, en nu kan je ineens 16 uur achter elkaar niet eten?

Ik snap het niet meer, er word altijd beweert dat je je metabolisme moet stimuleren, en nu kan je ineens 16 uur achter elkaar niet eten?