Niet voor een bepaalde reden dat ik van 1 of andere guru heb geleerd. Persoonlijke keuze.
En deels omdat het in mijn routine makkelijk is, en ik vaak op hotel zit, waar er meestal wel supergrote breakfast buffets klaarstaan s'morgens :-)
Bij eat-stop-eat vast je steeds een periode van 24 uur (maar dan niet 2 dagen na elkaar, maar verspreid over de week (op rustdagen zeg maar).. volgens mij wordt daar niet verteld wanneer je moet beginnen met vasten, zolang je het maar 24 uur doet.... Moet kunnen, na een ontbijt. (zeker als je de dag ervoor 's avonds getraind hebt... vind ik nog niet eens zo slecht klinken (als je het vol houdt)).
Zal dat eens nagaan. Wie is de auteur van Eat Stop Eat?
En wat weet je over de resultaten van mensen die dit hebben geprobeerd - kan het ook helpen om lager dan <10% BF te geraken denk je?
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 19:57 ----------
@wazzup: niet 2 dagen na elkaar zeg je, hoe vaak dan wel? en hou zou zo een schema er +/- uitzien?
Dag 1: 1ste maaltijd: 9am - ontbijt (2500kcals) niks tot 9am Dag 2 (buiten BCAA's, etc.)
Dag 2: 1ste maaltijd: 9am - ontbijt (weer 2500kcals? meer/minder?) en dan om de 3-4 uur een standaard 300-500kcal maaltijd nemen
Dag 3: standaard 6x 400kcal maaltijden
En hoe dan verder (met als doel zo vaak mogelijk een fast + massief ontbijt erbij te doen).
Of zouden we ook kunnen spelen met 16-20uur ipv 24uur? Om dan wat vaker b.v. een 16hr fast te doen..?
Benieuwd naar je commentaar.