XXL Nutrition

is dit naturel haalbaar en hoelang training?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie8mac

Cool Novice
Waardering
0
Kijk
ik ben het broertje van ronnie dus geen domme reacties geven a.u.b

Ik vroeg me af of dit naturel haalbaar is

ImageShack - Hosting :: buildingmusclemen2stu3.jpg

wat denk wel is hoop ik:cool:

en aangezien hier sommige profs zijn die wat langer in het vak zitten.
hoelang moet ongeveer een gemiddeld persoon zeg maar ecto merendeel en een heel klein beetje meso
trainen hoeveel jaar ongeveer? denken jullie
ongeveer he niet precies dus graag normale reacties en anders reageer niet.

ronnie''broetje voor de duidelijkheid'':D

Hoi broertje van Ronnie :wave2:

Ja dat is zeker haalbaar als je hard trained en streng dieet

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx bro:)
eindelijk een reactie meer reacties!!!
het is nu al 2.5 uur geleden ongeveer en maar 1 reactie!!:mad:
ik wil meer reacties van de pro's hoelang je hier gemiddeld over doet?
met goed eten geen speciaal voedings schema gewoon goed eten met bakje kwark als extra en kipfile op de boterham en dat soort gezonde stuff..
dus zal het ongeveer 2.5jaar zijn of 5 jaar of 7.5 jaar of 10 jaar?
plssss meer reacties:( !!!

Gast, het verbaast me dat je nog 1 reactie hebt gekregen met je fake american model pics van vorige week of wanner was het. Ze hadden je moeten bannen maar dat is niet gebeurd. Wees blij dat je hier nog mag posten

ga toch door natural, pff als het allemaal zo makkelijk was liep iedereen natural op het podium rond! ! !

miss een enkele per 10.000 man kan dat natural halen ja, ik zeg niet dat het niet kan, maar come on mensen maak jezelf niets wijs, het is maar voor een zeer gering aantal mensen weggelegd die fysiek te behalen zonder enige medische bijstand!

Gast, het verbaast me dat je nog 1 reactie hebt gekregen met je fake american model pics van vorige week of wanner was het. Ze hadden je moeten bannen maar dat is niet gebeurd. Wees blij dat je hier nog mag posten
Nu je het zegt:D

Nu heb ik ook geen zin meer om te reageren:D

persoon op het plaatje is denk ik niet helemaal naturel

ok thnx bro:)
eindelijk een reactie meer reacties!!!
het is nu al 2.5 uur geleden ongeveer en maar 1 reactie!!:mad:
ik wil meer reacties van de pro's hoelang je hier gemiddeld over doet?
met goed eten geen speciaal voedings schema gewoon goed eten met bakje kwark als extra en kipfile op de boterham en dat soort gezonde stuff..
dus zal het ongeveer 2.5jaar zijn of 5 jaar of 7.5 jaar of 10 jaar?
plssss meer reacties:( !!!

hey hier jay cutlers broertje hooooooi

De fysiek op die foto is wel haalbaar natural maar ik denk dat je dan wel goede genen moet hebben ik denk dat ik zelf dit niet natural behaal ( ook al ben ik het broertje van Jay:rolleyes: )

ga toch door natural, pff als het allemaal zo makkelijk was liep iedereen natural op het podium rond! ! !

miss een enkele per 10.000 man kan dat natural halen ja, ik zeg niet dat het niet kan, maar come on mensen maak jezelf niets wijs, het is maar voor een zeer gering aantal mensen weggelegd die fysiek te behalen zonder enige medische bijstand!

:thumbs:

als jij ronnie's broertje bent dan ben ik de nicht van sinterklaas

Ik heb er m'n twijfels over ben zeker dat dit naturel te behalen is.

Een van de redenen dat ik mijn fotos voorlopig niet zal posten. Of je krijgt gezeik dat je het niet bent of gezeik dat je AS gebruikt. Maarja zijn blijkbaar niet veel die 6jaar+ natural trainen. Tuurlijk kan dit wel natural!

Die massa is naar mijn mening wel te halen, maar 12 maanden in het jaar deze shape vasthouden niet. 100% juiced.

Tuurlijk is dit natural te behalen, tuurlijk als je een ecto bent zal het moeilijk worden.
Maar als je redelijk goede genen hebt is dit geen probleem.

Mja deze discussie is al vaker geweest, maar ik denk dat heel veel gasten denken dat natural veel meer haalbaar is dan in werkelijkheid is. Meestal zijn het gasten die 1 of 2 jaar goed aan het trainen zijn en nog in de beginner gains periode zitten van 10kg per jaar. Die lijn zet niet door, bij lange na niet.

Die gast is echt wel een partij groot hoor. Hij staat daar gewoon ontspannen, als hij zich een beetje zet is hij echt wel groot.

@Omni; ik geloof best dat je groot bent na 6 jaar natural trainen, en er zullen er misschien best zijn die zo groot zijn als die gast op de foto, maar dat zijn er maar bar weinig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven