XXL Nutrition

is dit naturel haalbaar en hoelang training?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is natural bereikbaar maar aan zijn kop te zien vertrouw ik hem niet ten volste.

Hij heeft in verhouding een erg goede borst. Borst is een spiergroep die bij veel mensen achterloopt en als je dan iemand ziet met zo'n borst ben je onder de indruk, maar de rest lijkt wel mee te vallen.

Jij mischien niet nee :P maar de gemmidelde op dit forum mischien wel...

ontopic: ik denk dat dit ook wel naturel te behalen is mits je de juiste genen er voor hebt. Zoals eerder al gezegd is, voor de mensen die niet met de juiste genen zijn geboren is de medische bijstand nodig.
Elk persoon heeft een eigen lichaamsbouw, het is dan ook niet mogelijk om zo iets te bereiken. Iedereen is anders ;)

Ik zou het zien als een streven en lekker door trainen....

Greetz Junior

ja okee, maar wat ik probeer te zggen is dat photoshop ook veel doet.

Kijk
ik ben het broertje van ronnie dus geen domme reacties geven a.u.b
Ik vroeg me af of dit naturel haalbaar is

ImageShack - Hosting :: buildingmusclemen2stu3.jpg

wat denk wel is hoop ik:cool:

en aangezien hier sommige profs zijn die wat langer in het vak zitten.
hoelang moet ongeveer een gemiddeld persoon zeg maar ecto merendeel en een heel klein beetje meso
trainen hoeveel jaar ongeveer? denken jullie
ongeveer he niet precies dus graag normale reacties en anders reageer niet.

ronnie''broetje voor de duidelijkheid'':D

gast ben je schrizofreen ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
gast ben je schrizofreen ofzo?

nee?

lijdt jij aan balkanker?

het broertje van de oom van me tante d'r achterneef.........

what the hell!!!!

en wie is die ecto op die foto ..... ga bulken gast...

PS ronnie8mac je bent toch niet die ecto die hier in arnhem in de burgerking werkt................of is dat je broertje die ik laatst 5 cent fooi dankbaar aan zag nemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sean K...was te zien op "America's hottest single" werd afgekeurd omdat ie TE groot was met die kneus van een Lorzenzo Lamas: question..do you lift weights?:D you look like a gorilla. sean is een rasechte meso waarvan ik het gebruik van snoepjes niet uitsluit als je m in de uitzending zag...VELE malen groter dan hier. net als de rest van zn meso buddies zit ie op STRENGHTNET ...allemaal genetic freaks voor het grootste deel en een paar gebruikers

wel haalbaar...voor sommigen. anders zal je moeder natuur een beetje moeten helpen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven