- Waardering
- 2
42 ofzo. Ik wil er wel eens naast staan. Zoals je ziet zijn veel foto's ook flink bewerkt. Ik denk dat ik er niet eens zo ver achter zou zitten.
nee idd
zelfde bij mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
42 ofzo. Ik wil er wel eens naast staan. Zoals je ziet zijn veel foto's ook flink bewerkt. Ik denk dat ik er niet eens zo ver achter zou zitten.
Jij mischien niet neemaar de gemmidelde op dit forum mischien wel...
ontopic: ik denk dat dit ook wel naturel te behalen is mits je de juiste genen er voor hebt. Zoals eerder al gezegd is, voor de mensen die niet met de juiste genen zijn geboren is de medische bijstand nodig.
Elk persoon heeft een eigen lichaamsbouw, het is dan ook niet mogelijk om zo iets te bereiken. Iedereen is anders
Ik zou het zien als een streven en lekker door trainen....
Greetz Junior
Is natural bereikbaar maar aan zijn kop te zien vertrouw ik hem niet ten volste.
Is natural bereikbaar maar aan zijn kop te zien vertrouw ik hem niet ten volste.

Kijk
ik ben het broertje van ronnie dus geen domme reacties geven a.u.b
Ik vroeg me af of dit naturel haalbaar is
ImageShack - Hosting :: buildingmusclemen2stu3.jpg
wat denk wel is hoop ik![]()
en aangezien hier sommige profs zijn die wat langer in het vak zitten.
hoelang moet ongeveer een gemiddeld persoon zeg maar ecto merendeel en een heel klein beetje meso
trainen hoeveel jaar ongeveer? denken jullie
ongeveer he niet precies dus graag normale reacties en anders reageer niet.
ronnie''broetje voor de duidelijkheid''![]()
gast ben je schrizofreen ofzo?
nee?
lijdt jij aan balkanker?
gast ben je schrizofreen ofzo?
nee?
lijdt jij aan balkanker?

you look like a gorilla. sean is een rasechte meso waarvan ik het gebruik van snoepjes niet uitsluit als je m in de uitzending zag...VELE malen groter dan hier. net als de rest van zn meso buddies zit ie op STRENGHTNET ...allemaal genetic freaks voor het grootste deel en een paar gebruikers