j354j4
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Die massa is naar mijn mening wel te halen, maar 12 maanden in het jaar deze shape vasthouden niet. 100% juiced.
En hier ben ik het mee eens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die massa is naar mijn mening wel te halen, maar 12 maanden in het jaar deze shape vasthouden niet. 100% juiced.
ga toch door natural, pff als het allemaal zo makkelijk was liep iedereen natural op het podium rond! ! !
miss een enkele per 10.000 man kan dat natural halen ja, ik zeg niet dat het niet kan, maar come on mensen maak jezelf niets wijs, het is maar voor een zeer gering aantal mensen weggelegd die fysiek te behalen zonder enige medische bijstand!
iddVolgens mij zijn er hier op DBB zat (natural) mensen die een grotere armomvang hebben als deze gast. Hij staat er gewoon heel droog en in topshape bij dan lijk je altijd veel groter. Het zou me niks verbazen als die gast maar iets van 80KG weegt bij 1.80. Ik geloof dus dat dit echt wel te halen is al zal je er zeker een jaar of 5 of langer gedisciplineerd voor moeten trainen. En deze shape kan je waarschijnlijk maar een paar dagen per jaar vasthouden.

Joost mag het weten!

t*ring wel een ****in player gek
Height:
5'10"
Biceps:
17
Weight:
185
Btw, vertaald naar nl maten ?
t*ring wel een ****in player gek
Height:
5'10"
Biceps:
17
Weight:
185
Btw, vertaald naar nl maten ?
42 ofzo. Ik wil er wel eens naast staan. Zoals je ziet zijn veel foto's ook flink bewerkt. Ik denk dat ik er niet eens zo ver achter zou zitten.
maar de gemmidelde op dit forum mischien wel...