MuscleMeat

is dit naturel haalbaar en hoelang training?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad, maar wie heeft er de discipline om 6 jaar lang met een voedingsschemazo te eten terwijl je na het derde jaar maar mischien 3 kg zult gainen?
En dat is als je het goed doet
Dus daarom zeg ik nee, want ik ken heel weinig mensen die dat lukt, wat daar ook nog bij komt is wat j233445 zei

haha dit is echt wel naturel te behalen jongens.
Hij staat er lekker droog bij waardoor het natuurlijk weer heel wat lijkt en heeft een erg goede chest, maar dit is echt wel naturel te behalen.
Voor de 1 sneller dan de ander maar echt wel te halen met de juiste inzet.

Is wel zo dat die shape(low bf) waar hij in zit en de borst massa moeilijk te halen zijn voor een natural, bij borst speelt genetics een rol. Maar als ik dan lees dat veel (natural)mensen hier elk jaar cutten voor de zomer, wil ik wel geloven dat ze dit meteen als een juicer zien......:rolleyes:

Maak een ander account aan als je dat gezeur niet wilt.

Volgens mij zijn er hier op DBB zat (natural) mensen die een grotere armomvang hebben als deze gast. Hij staat er gewoon heel droog en in topshape bij dan lijk je altijd veel groter. Het zou me niks verbazen als die gast maar iets van 80KG weegt bij 1.80. Ik geloof dus dat dit echt wel te halen is al zal je er zeker een jaar of 5 of langer gedisciplineerd voor moeten trainen. En deze shape kan je waarschijnlijk maar een paar dagen per jaar vasthouden.

ga toch door natural, pff als het allemaal zo makkelijk was liep iedereen natural op het podium rond! ! !

miss een enkele per 10.000 man kan dat natural halen ja, ik zeg niet dat het niet kan, maar come on mensen maak jezelf niets wijs, het is maar voor een zeer gering aantal mensen weggelegd die fysiek te behalen zonder enige medische bijstand!

That's the spirit!!!

Volgens mij zijn er hier op DBB zat (natural) mensen die een grotere armomvang hebben als deze gast. Hij staat er gewoon heel droog en in topshape bij dan lijk je altijd veel groter. Het zou me niks verbazen als die gast maar iets van 80KG weegt bij 1.80. Ik geloof dus dat dit echt wel te halen is al zal je er zeker een jaar of 5 of langer gedisciplineerd voor moeten trainen. En deze shape kan je waarschijnlijk maar een paar dagen per jaar vasthouden.
idd

why the **** staat dit bij de pro sectie???

Sorry ik weet het niet ... maar ik denk dat Jan het wel weet

oke Jan mag het weten!

???

topics met fake fotos en nu weer een model dat hij post

het is duidelijk dat hij graag zo zou willen zijn

maar helaas niet is

Nee Ronnie8MacDonalds, dit is niet niet naturel. Die gast op die foto ben ik, in zomershape welliswaar. Deze foto is getrokken net op het moment dat ik flink had gescheten, dus lijk een stuk dunner. Daarnaast heb ik veel cardio gehad dmv lange zweterige coïtuspartijen met Jonko.

Dus het moraal: Schijt veel en Neuk Jonko voor deze shape:thumbs::)

t*ring wel een ****in player gek
Height:
5'10"
Biceps:
17

Weight:
185

Btw, vertaald naar nl maten ?

42 ofzo. Ik wil er wel eens naast staan. Zoals je ziet zijn veel foto's ook flink bewerkt. Ik denk dat ik er niet eens zo ver achter zou zitten.

42 ofzo. Ik wil er wel eens naast staan. Zoals je ziet zijn veel foto's ook flink bewerkt. Ik denk dat ik er niet eens zo ver achter zou zitten.

Jij mischien niet nee :P maar de gemmidelde op dit forum mischien wel...

ontopic: ik denk dat dit ook wel naturel te behalen is mits je de juiste genen er voor hebt. Zoals eerder al gezegd is, voor de mensen die niet met de juiste genen zijn geboren is de medische bijstand nodig.
Elk persoon heeft een eigen lichaamsbouw, het is dan ook niet mogelijk om zo iets te bereiken. Iedereen is anders ;)

Ik zou het zien als een streven en lekker door trainen....

Greetz Junior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven