XXL Nutrition

Is wandelen beter als cardio voor vetverbranding?

Bezoekers in dit topic

ik ga 40min gaan wandelen met de hond, werkt voor mij en ga altijd naar de 4 a 4,5% vet
 
Wandelen kan goed zijn, als je in slechte conditie bent of berg op gaat waardoor je hartslag hoog genoeg stijgt om voor een goede vetverbranding te zorgen.

Ben je al in topconditie, dan denk ik niet dat een uurtje wandelen erg effectief is tegenover een uurtje joggen.

Toen ik net met bb begon had ik nog een krantenwijk, ideale cardio voor de vetverbranding.
 
Wandelen kan goed zijn, als je in slechte conditie bent of berg op gaat waardoor je hartslag hoog genoeg stijgt om voor een goede vetverbranding te zorgen.

Ben je al in topconditie, dan denk ik niet dat een uurtje wandelen erg effectief is tegenover een uurtje joggen.

Toen ik net met bb begon had ik nog een krantenwijk, ideale cardio voor de vetverbranding.
Hardlopers doodlopend bruh
 
Ik doe altijd stofzuigen als cardio
 
Helaas, in dit geval is dit niet noodzakelijk:
Beter als cardio kan ook betekenen: beter als vorm van cardio.

Vergelijk: rijst beter als koolhydratenbron, dan is het ook niet: rijst beter dan koolhydratenbron.

Uw liefde voor de Nederlandse taal wordt gewaardeerd!
Wtf is dit nou weer :')
 
Nevermind ik sliep nog, las het echt helemaal verkeerd:windup:
 
Ik ben van mening dat je calorieverbuik af moet zetten tegen duur. Wanneer 2.5 lage intensiteit evenveel verbruikt als 30min hoge intensiteit is voor mij de keus niet zo moeilijk. Ben trouwens ok benieuwd naar het "na verbruik" van 2.5uur wandelen.
 
naar het "na verbruik" van 2.5uur wandelen.
Vrij lang vind ik, als DM1 patiënt. In die zin is een, of meerdere, korte sessies op hoge intensiteit gecontroleerder.
 
In deze hangt het helemaal af van het gebruik in de zinsopbouw van het woord cardio. Als wandelen cardio is zou "als" gebruikt worden want er is geen overtreffende trap, maar ts gebruikt wandelen als iets anders naast cardio dus is het "dan" vanwege de overtreffende trap (beter). Puur en alleen naar de titel kijkend kunnen jullie beide gelijk hebben, kijkend naar de betekenis van de vraag in het topic heeft imnewhere gelijk.

Who gives a fuck!!!!!
 
Als ik zo rondkijk ik de doorsnee gym moet ik eerlijk toegeven dat hun spierstructuur bij 'bodybuilders' amper te zien is. Teveel vet rond hun armen, een gezwollen truckers gezicht.

Ik persoonlijk denk dat een IFBB pro- bodybuilder niet zijn agressie afreageert in bed maar wel in de gym.

Behalve lui denk ik dat velen die proberen al snel door de testosteron beginnen roken en dan lukt de split met cardio helaas niet meer.

Jij denkt dat je wel meer weet..maar eigenlijk lul je maar wat raak
 
Oei, iemand voelt zich aangesproken?

Waarom zou ik mij aangesproken voelen, ik ben geen pro :(

Wat daar staat slaat gewoon nergens op, beginnen met roken wegens testosteron en dan lukt de split met cardio niet meer... hmm okay
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Klopt maar dat is niet relevant. Ook ik lul vaker uit mijn nek en leer elke dag bij :flexbiceps:
Ja, was ook wat wat kort door de bocht. Als ik filmpjes van Branch Warren zie lach ik ook de ballen uit mijn broek.
 
OK, laten we vanaf nu het topic weer houden waar het over ging.
 
Back
Naar boven