Fitness Seller

istimewa's log

Eiwitten uitkotsen is niet nice :( Beterschap ouwe.

• Topic Starter Topic Starter
hoe komt dat dan?!

nja beterschap!

Tsjah niet goed gegeten. Had gister een dikke lading aardappelen gegeten waar ik niet goed op gekouwd had. Dat was aan m'n kots te zien :P. Daarnaast was er denk ik iets in één van m'n maaltijden niet goed meer.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Eiwitten uitkotsen is niet nice :( Beterschap ouwe.

Thanks!

eet je kots weer op :)

Beterschap man, sinds ik volg nog geen training gezien helaas :(

Hahhaah nou serieus, m'n maag zat echt stampvol. En de 7e keer kwam er alleen nog maar slijm uit.
Maar denk dat ik wel een heel aantal liters heb uitgekotst :P.
Ik kap met die details trouwens, wordt er spontaan weer misselijk van :P.

Heb nu iig een kop thee en een rijstwijfel voor me staan. /Revalideren!

wat voor een kleur, viscositeit en geur had het?

Zoooooooo, stuk bed cardio gehad hééé! Nu tijd om te slapen na een zeer, zeeeeer katabool dagje!

Vanaf morgen de draad weer op pakken. Ga overschakelen naar push-pull-legs. Kracht gericht.

Ben benieuwd, ik heb vorig jaar ook tijdje push-pull gedaan, vond het heerlijk!

Hopelijk voel je je weer beter en kun je weer knallen.

Ben benieuwd, ik heb vorig jaar ook tijdje push-pull gedaan, vond het heerlijk!

Hopelijk voel je je weer beter en kun je weer knallen.

Thx, geknalt heb ik, al viel 't me wel zwaar!

______

Duuus, er is weer getrained na +- anderhalve week. Ziek geweest en alles, maar nu de beuk er weer in! :D

Push

BP
15xbb
10x40
6x50
5x60
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
Fx70
Fx70

CGBP
10x30
6x40
5x50
5x55
5x55

MP
10xbb
6x30
5x35
4x37,5 laatste spot
3x37,5 laatste spot

Incline DB Press
5x18
9x16
10x14

PP ss Triceps Kickback
10x7 ss 10x7
10x7 ss 10x7
10x7 ss 10x7

Incline Flyes
10x12
10x12
10x12

Cable Push Down
10x55 ds 8x40
10x55 ds 15x40

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: 78.8 2 kilo minder dan twee weken terug
Notes: M'n eerste push training! Graag commentaar.. :)
Ging lekker, jammer van die 70 op de BP. Die was iets te enthousiast, probeer ik over een paar weken gewoon opnieuw.
Wil nu sowieso m'n BP over de komende tijd. Dus ga elke week verhogen.
Owja, en weer volgas vreten, want die twee kilo moeten er aan 't eind van de week weer aan zitten :D!

idd jammer van de 70 kilo bp maar ziet er verder toppie uit. en zeker na 1,5 week ziek zijn.

Hahhaah nou serieus, m'n maag zat echt stampvol. En de 7e keer kwam er alleen nog maar slijm uit.
Maar denk dat ik wel een heel aantal liters heb uitgekotst :P.
Ik kap met die details trouwens, wordt er spontaan weer misselijk van :P.

Heb nu iig een kop thee en een rijstwijfel voor me staan. /Revalideren!

GAST SNAP DE HINT DAN: I DONT WANNA KNOW :roflol: Stelletje malloten met pics van kots vragen :roflol: Zelf ook 4 dagen kneiterziek geweest, rijstewafels zijn dan wel nice idd.

Zoooooooo, stuk bed cardio gehad hééé! Nu tijd om te slapen na een zeer, zeeeeer katabool dagje!

Haha facepalm :D

Duuus, er is weer getrained na +- anderhalve week. Ziek geweest en alles, maar nu de beuk er weer in! :D

BAM jonguh, thats the spirit! Ik zou die 5x60 trouwens weglaten of volgende keer een 5x62,5 van maken. Die 70 had je zo gepakt voor je werksets man ;)

GAST SNAP DE HINT DAN: I DONT WANNA KNOW :roflol: Stelletje malloten met pics van kots vragen :roflol: Zelf ook 4 dagen kneiterziek geweest, rijstewafels zijn dan wel nice idd.

Haha facepalm :D

BAM jonguh, thats the spirit! Ik zou die 5x60 trouwens weglaten of volgende keer een 5x62,5 van maken. Die 70 had je zo gepakt voor je werksets man ;)

FACEPALM Op je face terug k*t! :D

En ja klopt, was eerst van plan het met 60 te doen, maar dat ging erg makkelijk. Volgende keer pak ik 5x5x65.
Daarnaast ga ik de CGBP en de MP volgende keer gewoon 4a5x4-6 doen. Probeerde nu 3x5.

Die 70kg zit er zeker in, alleen was de koek gewoon op. Mss even doorgaan met 5x5 en als je daarna bijna aan het einde zit dan pas toppen om het maximale eruit te halen. Werken naar een piek in het kort.

Die 70kg zit er zeker in, alleen was de koek gewoon op. Mss even doorgaan met 5x5 en als je daarna bijna aan het einde zit dan pas toppen om het maximale eruit te halen. Werken naar een piek in het kort.

Ja dat ga ik ook doen. Gewoon komende weken 5x5 en steeds verhogen.. En dan hopelijk boven de 70 toppen :D

Terug
Naar boven