- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Daarnaast was er denk ik iets in één van m'n maaltijden niet goed meer.Had gister een dikke lading aardappelen gegeten waar ik niet goed op gekouwd had. Dat was aan m'n kots te zien.
Lekkere details 
.
.

+1, pics or it did'nt happen..

Ben benieuwd, ik heb vorig jaar ook tijdje push-pull gedaan, vond het heerlijk!
Hopelijk voel je je weer beter en kun je weer knallen.

!idd jammer van de 70 kilo bp maar ziet er verder toppie uit. en zeker na 1,5 week ziek zijn.
. En thx!Hahhaah nou serieus, m'n maag zat echt stampvol. En de 7e keer kwam er alleen nog maar slijm uit.
Maar denk dat ik wel een heel aantal liters heb uitgekotst.
Ik kap met die details trouwens, wordt er spontaan weer misselijk van.
Heb nu iig een kop thee en een rijstwijfel voor me staan. /Revalideren!
Stelletje malloten met pics van kots vragen
Zelf ook 4 dagen kneiterziek geweest, rijstewafels zijn dan wel nice idd.Zoooooooo, stuk bed cardio gehad hééé! Nu tijd om te slapen na een zeer, zeeeeer katabool dagje!

Duuus, er is weer getrained na +- anderhalve week. Ziek geweest en alles, maar nu de beuk er weer in!![]()

GAST SNAP DE HINT DAN: I DONT WANNA KNOWStelletje malloten met pics van kots vragen
Zelf ook 4 dagen kneiterziek geweest, rijstewafels zijn dan wel nice idd.
Haha facepalm
BAM jonguh, thats the spirit! Ik zou die 5x60 trouwens weglaten of volgende keer een 5x62,5 van maken. Die 70 had je zo gepakt voor je werksets man![]()

Die 70kg zit er zeker in, alleen was de koek gewoon op. Mss even doorgaan met 5x5 en als je daarna bijna aan het einde zit dan pas toppen om het maximale eruit te halen. Werken naar een piek in het kort.