XXL Nutrition

istimewa's log

Je staat nog behoorlijk droog kerel! De voeding kan dus wel een tandje omhoog!:meal: enjoy!:D

• Topic Starter Topic Starter
Je staat nog behoorlijk droog kerel! De voeding kan dus wel een tandje omhoog!:meal: enjoy!:D

Thanks! En ik weet 't. Ga binnenkort weer eiwitten + bcaa's halen, zodat ik die iig op peil heb. Carbs bunker ik aan alle kanten wel naar binnen. Vetten maak ik me niet zo druk om :).

Hee tjap,
Goeie V al en kneiters wat een definitie ouwe! Latspreads vind ik lastig te vergelijken aangezien je op die oude je rug een stuk meer bol maakt. Zijn je stats up to date btw? Ik ben ook 1.88 :P

Hee tjap,
Goeie V al en kneiters wat een definitie ouwe! Latspreads vind ik lastig te vergelijken aangezien je op die oude je rug een stuk meer bol maakt. Zijn je stats up to date btw? Ik ben ook 1.88 :P

Hehe. Lengte ownsss :D. Stats kloppen niet helemaal denk ik. +-80KG, 10a11%bf, 19 jaar ;).

Nice :) Ben zelf een kilotje of 4 zwaarder maar heb ook flink wat meer blubber aan mn lijf :p Hoelang train je eigenlijk al?

Nice :) Ben zelf een kilotje of 4 zwaarder maar heb ook flink wat meer blubber aan mn lijf :p Hoelang train je eigenlijk al?

Ben pas een half jaar goed bezig. Een jaar terug was ik ook op de goede weg maar toen heb ik een half jaar aangekloot. Heb het november weer opgepakt.

Komt die naar bijna 2 maanden met een ''uitnodiging'' haha..
Ik heb even naar je voeding gekeken, het zag er goed uit maar je kan makkelijk nog wat toevoegen.
Volgens mij klopt het bestandje niet hellemaal want ik zie bij 10.15uur geen meal maar een lege tabel, als het wel klopt een meal toevoegen. Meal 6 en 7 is op het zelfde tijdstip?

Je kan ik iig makkelijk over de 3000+ kcals komen dus.

Komt die naar bijna 2 maanden met een ''uitnodiging'' haha..
Ik heb even naar je voeding gekeken, het zag er goed uit maar je kan makkelijk nog wat toevoegen.
Volgens mij klopt het bestandje niet hellemaal want ik zie bij 10.15uur geen meal maar een lege tabel, als het wel klopt een meal toevoegen. Meal 6 en 7 is op het zelfde tijdstip?

Je kan ik iig makkelijk over de 3000+ kcals komen dus.

Ja klopt dat een meal mist. Komt omdat ik vaak laat opsta ivbm niet naar school staan enzo. Maar heb dat ondertussen al opgevangen door gewoon om de 2 uur te eten.

En welkom :D.

Aah zo ja heb ik zelf ook icm. school, hoe zit het nu met die laatste 2 meals, shake/kwark/noten

Aah zo ja heb ik zelf ook icm. school, hoe zit het nu met die laatste 2 meals, shake/kwark/noten

Oh die shake stond er als PWO. Maar drink op het moment geen shakes, heb niets meer. Zal binnenkort weer halen.

Laatste meal is gewoon kwark met noten :).

Nou de tegenstander laat 2 uur voor aanvang van de wedstrijd weten dat ze te weinig spelers hebben. Dus de wedstrijd is afgelast.
Zo heb ik dus door omstandigheden pasen + tyfusleiers van de tegenstander 5 dagen rust. Dinsdag is de sportschool weer open.

Pastaaaa

PICT0128.jpg

3 kg de laatste 1,5 maand? Ga zo door!!

Nog steeds niet verkeerd natuurlijk!:thumb:

Klopt :).

Nou vandaag stond LB op het programma maar dat wordt niets. Heb afgelopen nacht een stuk of 7x overgegeven. M'n maag compleet leeg gekotst..
Zou morgen een voetbalwedstrijd hebben, inhaal van afgelopen zaterdag. Maar ik denk dat ik me daar ook voor afmeldt.

hoe komt dat dan?!

nja beterschap!

Terug
Naar boven