istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Goed droog ja!
Abbo trouwens, moet eens wat meer mensen volgen! Ziet er goed uit allemaal!
Danku! Welkom
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed droog ja!
Abbo trouwens, moet eens wat meer mensen volgen! Ziet er goed uit allemaal!
.Je staat nog behoorlijk droog kerel! De voeding kan dus wel een tandje omhoog!enjoy!
![]()
.Hee tjap,
Goeie V al en kneiters wat een definitie ouwe! Latspreads vind ik lastig te vergelijken aangezien je op die oude je rug een stuk meer bol maakt. Zijn je stats up to date btw? Ik ben ook 1.88![]()
. Stats kloppen niet helemaal denk ik. +-80KG, 10a11%bf, 19 jaar
.NiceBen zelf een kilotje of 4 zwaarder maar heb ook flink wat meer blubber aan mn lijf
Hoelang train je eigenlijk al?
Komt die naar bijna 2 maanden met een ''uitnodiging'' haha..
Ik heb even naar je voeding gekeken, het zag er goed uit maar je kan makkelijk nog wat toevoegen.
Volgens mij klopt het bestandje niet hellemaal want ik zie bij 10.15uur geen meal maar een lege tabel, als het wel klopt een meal toevoegen. Meal 6 en 7 is op het zelfde tijdstip?
Je kan ik iig makkelijk over de 3000+ kcals komen dus.
.Aah zo ja heb ik zelf ook icm. school, hoe zit het nu met die laatste 2 meals, shake/kwark/noten
.Ben pas een half jaar goed bezig. Een jaar terug was ik ook op de goede weg maar toen heb ik een half jaar aangekloot. Heb het november weer opgepakt.
Boeie, reken gewoon vanaf het begin. Ik zeg ook dat ik al een jaar en 4 maanden train maar heb tussendoor 2 maanden gehad waarin ik het ijzer niet aanraakte.
Nomnomnom nice.

Nog steeds niet verkeerd natuurlijk!
.