Fitness Seller

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Gister weer eens een wedstrijd gevoetbald sinds x aantal maanden. Voelde lekker. Heb één helft gespeeld, kreeg daarna weer beetje last van m'n knie. Maar was blij dat 't allemaal ging! 3 - 0 gewonnen :D.

Vanaf morgen LB/UB de komende weken.

Gister weer eens een wedstrijd gevoetbald sinds x aantal maanden. Voelde lekker. Heb één helft gespeeld, kreeg daarna weer beetje last van m'n knie. Maar was blij dat 't allemaal ging! 3 - 0 gewonnen :D.

Vanaf morgen LB/UB de komende weken.
Pas op met je knie en succes met UB/LB!:D

LB

Seated Leg Press
3x20x55

Back Extension
20x45
20x52
20x59

DB SLDL
20x18
20x18
20x22

Single Leg Extension
3x20x18

Adductors inside ss Adductors outside
3x20x32 ss 3x20x32

Trainingstijd: 70 mins
Gewicht: 80.9
Notes: Lichte training die toch zwaar viel. Te lang geleden dat ik m'n benen getrained heb. Daarnaast ook de zware compounds nog vermeden ivbm m'n knie.

High reps, lekker hoor nette training. :D

Thanks!

Zonet nog gevoetbaltrained. Ging goed met m'n knie! Had vooraf nog wel een beetje last, maar zodra die warm is loopt 't als een trein. Nu nog van m'n blauwe teen af, jezus wat is dat irritant :P.

haha

damn ook nog voetbal er bij, zal je wel aardig wat kcal naar binnen moeten werken op een dag. Hoevaak train je nu KT en voetbal?

haha

damn ook nog voetbal er bij, zal je wel aardig wat kcal naar binnen moeten werken op een dag. Hoevaak train je nu KT en voetbal?

Heb een tijd gekampt met blessure, maar voetbal nu als 't goed is weer 3x per week inclusief wedstrijd. Daarnaast nog 3 a 4x KT. Vandaar dat ik ook UB/LB ben gaan doen, dat valt beter te combineren met voetbal en het is niet zo'n drama als ik een keer training mis. Want dan kan ik gewoon door schuiven.
Ben op 't moment koos werk- en opleidingloos dus ik heb alle tijd. M'n eten zou wel wat beter mogen, want mede doordat ik dus die koos ben sta ik ook later op. Scheelt meestal weer een meal..

Ja klopt ik sta meestal als ik vakantie heb zelf ook later op. Haal de maaltijd wel weer in dat wel. Maar je traint wel veel zeg damn:p

Ik las dat je opleiding sport, gezondheid en management gedaan had ben van plan zon zelfde opleiding te doen. Waarom ben je er mee gestopt als ik vragen mag

Ja klopt ik sta meestal als ik vakantie heb zelf ook later op. Haal de maaltijd wel weer in dat wel. Maar je traint wel veel zeg damn:p

Ik las dat je opleiding sport, gezondheid en management gedaan had ben van plan zon zelfde opleiding te doen. Waarom ben je er mee gestopt als ik vragen mag

Tsjah, nu ik niets te doen heb vul ik m'n tijd zo. Daarnaast vind ik 't gewoon super leuk! :D

Wat die opleiding betreft, dat zat 'm puur in de afleiding. Leefde op dat moment van weekend naar weekend. Zou geen opleiding geweest zijn die ik 't afgelopen jaar wel gehaald zou hebben..

Ik deed 'm in Groningen. Eerst half jaar krijg je alle profielen, en heb je zo'n 10 uur sport door de week. Dansen, turnen, balspellen, zwemmen ed. Deze moet je allemaal "afronden", dus een bepaald niveau halen.
Ik kan hier een heel verhaal neer zetten, maar het is denk ik beter als jij gewoon je vragen stelt dan kan ik je daar hoogstwaarschijnlijk mee helpen ;). PM anders maar als je meer wilt weten!

Had me er zelf niet zo in verdiept nog, ga volgende week na opendag van een hoge school hier in de buurt. Kijken of er wat interessants bij zit. Doe nu mbo groothandel/internationale handel.

Sport opleiding lijkt me erg leuk, alleen die opleiding van jou zie ik me nou niet echt dansen en turnen etc:p

Er is ook een opleiding voeding en diëtiek lijkt me erg interessant:) volgende week maar eens meer info vragen!

thnx iig!

Had me er zelf niet zo in verdiept nog, ga volgende week na opendag van een hoge school hier in de buurt. Kijken of er wat interessants bij zit. Doe nu mbo groothandel/internationale handel.

Sport opleiding lijkt me erg leuk, alleen die opleiding van jou zie ik me nou niet echt dansen en turnen etc:p

Er is ook een opleiding voeding en diëtiek lijkt me erg interessant:) volgende week maar eens meer info vragen!

thnx iig!

Dansen enzo heb je alleen het eerste half jaar, daarna afhankelijk van de richting die je kiest. Alleen op de ALO heb je 't daarna nog, bij Sport en Gezondheid/Management niet.

Lijkt mij ook..maar vraag me af in hoevere onze dieten ter sprtake komen..;)

Ja klopt. Ik denk dat de opvattingen ed. waarmee je daar te maken krijgt erg veel verschillen met wat je hier geleerd hebt..
___

Heerlijk relax-dagje vandaag! Heb de hele middag in m'n korte broek in de zon gezeten:D:D!

UB

Wide-grip Pull-ups
5x5xbw

Lying DB Press
4x8x28
10x24

BOR
8x55
8x60
8x65
8x60
8x60

Plate Front Raises
8x15
10x15
10x15

Seated Power Partials
10x7
10x8
11x8

BB Shrugs
15x60
15x80
15x90

Incline Triceps Extension
10x32,5
10x32,5
10x37,5

EZ Curl
10x27,5
8x32,5
8x32,5

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: 81
Notes: m'n eerste UB training, HEERLIJK:D!

Zomer komt er aan. upperbady ftw! :P

ahh ook eens jou log checken man, ziet er netjes uit
veel succes met UB/LB :)

LB

Squat
15x20
8x40
8x50
8x60

Front Squat (voor het eerst, dus even uitproberen)
8x20
6x40 (uitvoering fail, barbell schoof heen en weer en ik stikte half :P)
8x30
8x30

Leg Extensions
15x25
12x39
12x52
14x59

SLDL
10x50
10x70
10x80
10x90

Seated Calf Raise in SM (zelf verzonnen in de Smith Machine. Dus knieen onder de stang en hoppa!)
15x50
15x60
15x65

Trainingstijd: 60 mins
Gewicht: 80.2
Notes: lekkere training! Zweten als een otter met dit warme weer :D.
Daarnaast voor 't eerst sinds tijden weer gesquat en voor het eerst de fsq gedaan. Nog even oefenen met die bb maar het is veel makkelijker om je rug recht te houden dan! :)

Het bevalt je wel he dat UB/LB! Ik was vooral fan van de UB...voelde me echt ubersuperdude:sd:...helemaal volgepompt!!:D

Zou misschien toch meer je aandacht besteden aan reg. squat ipv ook frontsquat te doen nu je nog met vrij lage gewichten squat. Anders duurt het misschien nog langer voordat je de reg. omhoog krijgt. Kost alleen maar energie die fr. sq. Kan je beter leg curls doen

Terug
Naar boven