istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op met je knie en succes met UB/LB!Gister weer eens een wedstrijd gevoetbald sinds x aantal maanden. Voelde lekker. Heb één helft gespeeld, kreeg daarna weer beetje last van m'n knie. Maar was blij dat 't allemaal ging! 3 - 0 gewonnen.
Vanaf morgen LB/UB de komende weken.

.Thanks!
Zonet nog gevoetbaltrained. Ging goed met m'n knie! Had vooraf nog wel een beetje last, maar zodra die warm is loopt 't als een trein. Nu nog van m'n blauwe teen af, jezus wat is dat irritant.
haha
damn ook nog voetbal er bij, zal je wel aardig wat kcal naar binnen moeten werken op een dag. Hoevaak train je nu KT en voetbal?
Ja klopt ik sta meestal als ik vakantie heb zelf ook later op. Haal de maaltijd wel weer in dat wel. Maar je traint wel veel zeg damn
Ik las dat je opleiding sport, gezondheid en management gedaan had ben van plan zon zelfde opleiding te doen. Waarom ben je er mee gestopt als ik vragen mag

. PM anders maar als je meer wilt weten!
volgende week maar eens meer info vragen!Lijkt mij ook..maar vraag me af in hoevere onze dieten ter sprtake komen..Er is ook een opleiding voeding en diëtiek lijkt me erg interessantvolgende week maar eens meer info vragen!

Had me er zelf niet zo in verdiept nog, ga volgende week na opendag van een hoge school hier in de buurt. Kijken of er wat interessants bij zit. Doe nu mbo groothandel/internationale handel.
Sport opleiding lijkt me erg leuk, alleen die opleiding van jou zie ik me nou niet echt dansen en turnen etc
Er is ook een opleiding voeding en diëtiek lijkt me erg interessantvolgende week maar eens meer info vragen!
thnx iig!
Lijkt mij ook..maar vraag me af in hoevere onze dieten ter sprtake komen..![]()

!
!ahh ook eens jou log checken man, ziet er netjes uit
veel succes met UB/LB![]()
)
.
Het bevalt je wel he dat UB/LB! Ik was vooral fan van de UB...voelde me echt ubersuperdude...helemaal volgepompt!!
![]()

!