XXL Nutrition

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Misschien eens low bar squats proberen? Blijf je automatisch rechter

Die ken ik niet, zal eens even googlen!

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Dan moet ik 'm dus gewoon lager op m'n rug leggen?

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

klopt, de dokter zal dan oxy's voorschrijven;)

lekkere beentraining!

Dankje!

Laatst bewerkt:
??? Bij mij bemerkte ik juist het omgekeerde. Ben nu weer terug bij de olympic squats en die bevallen veel beter. Niet meer dan die lelijke gm's.

Ik net niet :p

Als ik high bar squat heb ik de neiging om voorover te klappen als ik wat vermoeid raak.
Bij mijn low bars heb ik dat niet. Is voor mij ook makkelijker qua bewegingslijn.

highbar ligt de bar echt vreselijk KUDT!

daarnaast heb ik het gevoel dat mijn squats wat vloeiender gaan als ik lowbars doe :)

Ik net niet :p

Als ik high bar squat heb ik de neiging om voorover te klappen als ik wat vermoeid raak.
Bij mijn low bars heb ik dat niet. Is voor mij ook makkelijker qua bewegingslijn.

Dat heb ik dus ook, maar dat is misschien ook omdat ik te snel omhoog wil in gewicht.

highbar ligt de bar echt vreselijk KUDT!

daarnaast heb ik het gevoel dat mijn squats wat vloeiender gaan als ik lowbars doe :)

Nou ik ga 't zien :p.

Vanavond gevoetbaltrained, voelde de benentraining van gister erg goed :P. Maar nu achteraf voelen ze beter dan er voor. Lekker los weer, heerlijk :D!

High bar vind ik 10x beter.

Low bar eigenlijk nog nooit geprobeerd :trollface:

Lekker bezig zie ik!!

Dank u!

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

UB

Chin-up's
7xbw
7xbw
4xbw
4xbw

Lying DB Press
8x28
8x28
7x30 PR:D
5x30
7x26

BOR
8x60
8x60
6x65
6x65
8x60

MP
10x30
8x35
8x35
9x30
8x30

DB Shrugs
15x24
15x26
15x26

BB Curl
8x27,5
8x32,5
8x32,5 Stond flink krom de laatste 3 reps, om toch nog ff die negatives te kunnen doen.

Bench Dips
15xbw
10xbw+15
10xbw+15
12xbw+15

Trainingstijd: 85 mins
Gewicht: 81.0
Notes: lekkere training! MP's sinds een eeuw gedaan, voelde goed. Vanaf nu weer veel vaker doen.

Sterke DB hoor!

Lying is gewoon flat neem ik aan?

Sterke db press inderdaad!!

Zooo, zonet twee halve wedstrijden gevoetbalt. Eerst met m'n eigen team, het 2e, de eerste helft gespeeld. En daarna met het 3e de tweede helft mee gedaan. Voelt goed om weer zo aan de letterlijke en figuurlijke bal te zijn :P!

Heb daarnaast een beachboy-besluit genomen. Ik blijf gewoon UB/LB trainen, maar ik ga niet meer dan 1 keer LB trainen. Anders dan loop ik zaterdags tijdens matches nog krom. Dus dan is het 1x LB, 2x voetbaltrainen en 1 wedstrijd per week.

Fijn weekend :D.

Terug
Naar boven