Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vind 't heerlijk. En dat klopt ja, hahaha, stond gister ook ff te genieten van mezelf!

FSQ is inderdaad even wennen ja, maar voor de quadriceps een heerlijke oefening!
.Zou misschien toch meer je aandacht besteden aan reg. squat ipv ook frontsquat te doen nu je nog met vrij lage gewichten squat. Anders duurt het misschien nog langer voordat je de reg. omhoog krijgt. Kost alleen maar energie die fr. sq. Kan je beter leg curls doen
. Was gebroken achteraf. Twee keer voetbaltrainen en daarnaast ook nog 1x UB en 2x LB gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker niet als 't de eerste keer is!Wat had je dan voor PWO dan + hoelang train je eigenlijk al
je hebt wel lekkere incline db preses, daar wil ik naar toe werken naar die 22kg, zijn stoere dikke dumbbell haha(bij ons)
.
!Je kan pullups, niceVolgens mij ben je wel lekker bezig
![]()
. Doe ze nu gewoon bij elke UB training, want blijf het toch belangrijk vinden dat ik m'n eigen gewicht kan "tillen".
.

.
.