MuscleMeat

istimewa's log

Nice train, wel grappig dat je steeds meer Ft. terminologie gaat gebruiken :)
Benchpress gaat niet zo erg meer omhoog he? Terwijl je bb curl flink sterk is!!

• Topic Starter Topic Starter

Haha jawatte! Yes thanks. Laatste reps waren vaak wel lelijk. Maar ik moest en zou die 3x8 reps halen. :D

Nice train, wel grappig dat je steeds meer Ft. terminologie gaat gebruiken :)
Benchpress gaat niet zo erg meer omhoog he? Terwijl je bb curl flink sterk is!!

Thanks! En klopt. Zo kan ik mezelf alleen maar beter uitdrukken. Misschien dat iemand er nog eens wat aan heeft.. :P

En heb een tijdje weinig gebenched, wil het nu wekelijks er weer bij pakken. Moet toch echt wel meer in zitten..

Hopsakeeee; 6.6 km gerent in 35 mins! :)

Netjes man.. Is gemiddeld toch al gauw 10+ km/u!
Toevallig nog je hartslag gemeten achteraf?

Netjes man.. Is gemiddeld toch al gauw 10+ km/u!
Toevallig nog je hartslag gemeten achteraf?

Vond de snelheid tegenvallen, maarja neem het maar voor lief. :P Krijg je er van als je nooit meer rent..

En nee hartslag niet gemeten. Merkte wel dat ik over de hele afstand niet buiten adem ben geweest. Kon gewoon rustig adem halen. Ook geen gebonk in m'n kop. Dus denk dat m'n long inhoud nog steeds goed is. Of dat weet ik wel zeker want die had ik tijdje terug op school nog gemeten. Was 5+. :D

Lekker! Nee maar dat was puur een vraag om te kijken of je ook in de goede hartslagzone zit toch, voor de vetverbranding :) Want qua tijd zat het wel goed (35 mins.) En als ik een hele grote gok doe, zat je qua intensiteit ook wel goed.. Misschien zelfs iets te laag..

Ik heb trouwens ook even de pull overs geprobeerd met de functie van de pars abdominals en pars sternacostalis in m'n achterhoofd.
Wanneer ik mijn elleboog licht in flexie houd (10-30 graden) en bij het negatieve deel ook nog een lichte exorotatie en adductie doe dan voel ik hem echt goed in m'n borst, en ook goed squeezen bovenaan! Ik ben namelijk van mening dat je humerus niet in een rechte lijn moet blijven met de rest van je romp zodra deze begint aan de beweging langs je caput (hoofd :o). Hoe doe jij dat?

Laatst bewerkt:
Lekker! Nee maar dat was puur een vraag om te kijken of je ook in de goede hartslagzone zit toch, voor de vetverbranding :) Want qua tijd zat het wel goed (35 mins.) En als ik een hele grote gok doe, zat je qua intensiteit ook wel goed.. Misschien zelfs iets te laag..

Ik heb trouwens ook even de pull overs geprobeerd met de functie van de pars abdominals en pars sternacostalis in m'n achterhoofd.
Wanneer ik mijn elleboog licht in flexie houd (10-30 graden) en bij het negatieve deel ook nog een lichte exorotatie en adductie doe dan voel ik hem echt goed in m'n borst, en ook goed squeezen bovenaan! Ik ben namelijk van mening dat je humerus niet in een rechte lijn moet blijven met de rest van je romp zodra deze begint aan de beweging langs je caput (hoofd :o). Hoe doe jij dat?

Ja, ik geloof dat de beste manier is. Dan kun je hem ook ver laten zakken. Als je je ellebogen meer naar binnen houdt, kom je nergens want dan blokkeert je humeris in het gewricht..

Dit begint onderhand een wetenschappelijk logje te worden :p

Zo kun je er ook tegenaan kijken..ik doe het gewoon op gevoel..:trollface:

Dit begint onderhand een wetenschappelijk logje te worden :p

:D

Zo kun je er ook tegenaan kijken..ik doe het gewoon op gevoel..:trollface:

+1 hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:11 ----------

Rug alleen

Deadlift
12x60
10x100
3x130
5x140 PR
5x140 PR
5x140 PR

TING TING TING 3x5x140 is een dikke vette PR. M'n all time DL PR is 1x150.

BOR
8x65
8x65
8x70
5x75 klote kromme bb in m'n handen te draaien..

WG Pull-ups
4xbw
5xbw
5xbw

Behind the Neck LPD
15x27,5
15x32
15x36
15x36

Two Handed DB Row against Incline Bench
4x12x18

Low Row ss C-curve LPD
3 sets a 15 hh ss 2 sets a 15 hh

Trainingstijd: 60 mins
Notes: yeahh deadliften ging weer goed! Voor de rest prima training.

Die 1rm is dus geen 150kg meer ;) Lekkere complete training man, props voor je pullups na die deads en.bor!

Dat word je 1Rm verpulveren met een 10/15kg binnenkort:D:D

Schouders en triceps alleen

MP
8xbb
8x30
6x40
5x42,5 PR
4x42,5
4x42,5
8x32,5
7x30

Power Partials against Incline Bench
14x6
14x7
14x7
14x8

Shoulder Press Machine, buik tegen rugleuning
3 sets a 10 hh

BO Rear Delt Raise ss Reversed Pec Deck
3x10x8 ss 3x10 hh

DB Shrugs
14x30
14x32
14x32

Dips minimaal 40 reps
13xbw
8xbw
5xbw
5xbw
4xbw
4xbw
4xbw

Triceps Press Down Machine
2x10 hh

OH Rope Triceps
2x10 hh

Trainingstijd: +-75 mins
Gewicht: 87.8 kg
Notes: yeahh lekkere training weer! Weekend nu. Misschien nog even rennen morgen of overmorgen..

Lekkere trainingen de afgelopen 2!

Lekker, dikke dips ook.

Lekkere trainingen de afgelopen 2!

Thanks jongens!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 10:31 ----------

Zooo na een zwaar weekend gister niet te hard van stapel gegaan.

Borst en triceps samen getrained.

Bench Press
15xbb
10x50
8x65
6x70
6x70
6x70 2 spot

Incline DB Press
8x14
10x20
10x22
10x24 3 spot ds 5x14

DB Pull-over
3x12x22

Triceps Press
3 sets a 10 hh

V-bar Push Down
3 sets a 10 hh

Trainingstijd: 60 mins
Gewicht: 88.0 kg wel veel kleren aan.
Notes: prima trainingkje na zo'n weekend. Train deze week drie keer waarschijnlijk. Vandaar borst - triceps gister.

Voor een rustig aan traibgkje ziet hij er alsnog wel nice uit hoor :) Db pullovers ftw! :p

• #1.000
Voor een rustig aan traibgkje ziet hij er alsnog wel nice uit hoor :) Db pullovers ftw! :p

Ja, ik voel t ook wel vandaag haha. Die BP is zelfs een VPR geloof ik, met een rep of 2. :D
En yess, DB Pull-overs ftw! Liet m'n ellebogen langs m'n oren gaan, om ze vervolgens te buigen waardoor er toch voor mijn gevoel meer rek op de pectoralis minor komt..

Terug
Naar boven