Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice train, wel grappig dat je steeds meer Ft. terminologie gaat gebruiken
Benchpress gaat niet zo erg meer omhoog he? Terwijl je bb curl flink sterk is!!

Netjes man.. Is gemiddeld toch al gauw 10+ km/u!
Toevallig nog je hartslag gemeten achteraf?
Krijg je er van als je nooit meer rent..
Want qua tijd zat het wel goed (35 mins.) En als ik een hele grote gok doe, zat je qua intensiteit ook wel goed.. Misschien zelfs iets te laag..
). Hoe doe jij dat?Lekker! Nee maar dat was puur een vraag om te kijken of je ook in de goede hartslagzone zit toch, voor de vetverbrandingWant qua tijd zat het wel goed (35 mins.) En als ik een hele grote gok doe, zat je qua intensiteit ook wel goed.. Misschien zelfs iets te laag..
Ik heb trouwens ook even de pull overs geprobeerd met de functie van de pars abdominals en pars sternacostalis in m'n achterhoofd.
Wanneer ik mijn elleboog licht in flexie houd (10-30 graden) en bij het negatieve deel ook nog een lichte exorotatie en adductie doe dan voel ik hem echt goed in m'n borst, en ook goed squeezen bovenaan! Ik ben namelijk van mening dat je humerus niet in een rechte lijn moet blijven met de rest van je romp zodra deze begint aan de beweging langs je caput (hoofd). Hoe doe jij dat?
Zo kun je er ook tegenaan kijken..ik doe het gewoon op gevoel..Ik heb trouwens ook even de pull overs geprobeerd met de functie van de pars abdominals en pars sternacostalis in m'n achterhoofd.
Wanneer ik mijn elleboog licht in flexie houd (10-30 graden) en bij het negatieve deel ook nog een lichte exorotatie en adductie doe dan voel ik hem echt goed in m'n borst, en ook goed squeezen bovenaan! Ik ben namelijk van mening dat je humerus niet in een rechte lijn moet blijven met de rest van je romp zodra deze begint aan de beweging langs je caput (hoofd). Hoe doe jij dat?

Dit begint onderhand een wetenschappelijk logje te worden![]()

Zo kun je er ook tegenaan kijken..ik doe het gewoon op gevoel..![]()
Die 1rm is dus geen 150kg meerLekkere complete training man, props voor je pullups na die deads en.bor!

dat word je 1rm verpulveren met een 10/15kg binnenkort:d:d
:dVoor een rustig aan traibgkje ziet hij er alsnog wel nice uit hoorDb pullovers ftw!
![]()