Fitness Seller

It's time for some serious weights

Damm je gaat wel erg hard gozer

sterk zeg! :thumb:

Je military press begint serieuze vormen aan te nemen!

Godverredomme Mike, dikke shit!

Ik weet het nu... Mike is AlexT ! GVD je bent echt vies sterk aan het worden ! Hanteer je nog altijd dat schema wat gijs toen eens heeft gemaakt voor je ?

Haha t*ring mike je blijft ook maar doorgaan prachtig! !

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.348
Thnx mannen. ben nu ook weer meer gemotiveerd dan ooit nu het weer lekker vooruit gaat :D

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Ik weet het nu... Mike is AlexT ! GVD je bent echt vies sterk aan het worden ! Hanteer je nog altijd dat schema wat gijs toen eens heeft gemaakt voor je ?
Ja, volg nog steeds dat UB/LB principe een beetje. maar nu heb ik een beetje de manier te pakken kwa reps/sets hoe ik goede vooruitgang kan maken

Ik ga volgende week eens beginnen met dat schema denk ik... heb nog nooit op die manier getrained... Ben eens benieuwd... Ik moet eens in ieder geval eens wat anders want ik heb het idee dat ik nu veel te veel doe.. Qua volume bedoel ik dan.

jezus, je gaat ****ing hard man. nice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.351
Ik ga volgende week eens beginnen met dat schema denk ik... heb nog nooit op die manier getrained... Ben eens benieuwd... Ik moet eens in ieder geval eens wat anders want ik heb het idee dat ik nu veel te veel doe.. Qua volume bedoel ik dan.
Oké, vind het zelf erg fijn werken.
alleen ga ff wat aanpassingen maken aan het LB gedeelte.
bij de LB training die ik op woensdag ga doen ga ik voortaan:
max squat (deed nu altijd eerst deadlift max)
deadlift snatch of platform sub max
SSB goodmornings (pin)
abs

en dan bij de events dag
heavy deads
squats op techniek

en meestal doe ik op vrijdag repetition effort UB
gewoon ongeveer zelfde oefeningen als nu, maar iets andere variaties en dan gewoon pompen

jezus, je gaat ****ing hard man. nice.
Thnx corpaul!

Haha 17 jaar, **** my life.

Mike is going mad.
3433807011_a9faf52687.jpg

Waarom ga je juist je lockout versterken?

Insanity.

monster!

smerig sterke vooruitgang !!

Niiiiiice, weer PR's!

****ing nice Mike, te sterk man!

ziek sterk man gozer..

Terug
Naar boven