MuscleMeat

It's time for some serious weights

sterke training weer mike
je close gripp is monsterlijk goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Thnx.

Vanavond geen lb ivm pees.

Goed bezig maat! MP gaat al lekker vooruit he ;)

• #3.364
Goed bezig maat! MP gaat al lekker vooruit he ;)

ja gelukkig wel :D

toch maar getraind kon het niet laten

LB

Squat
10 x 20
8 x 40
8 x 60
3 x 100
2 x 140
bandjes aan
3 x 160 "pr"
1 x 170 (verloor balans een beetje, bar schoof ik weg, dus maar bij 1 rep gelaten)

Rack pull
onderste pin (= onder knieschijf)
5 x 60
5 x 100
5 x 140
3 x 180
7 x 200 "PR"
op deze hoogte een pr

Weighted sit up's
schijf achter hoofd
10 x +10kg
10 x +10kg
10 x +10kg

lekker hoor mike! 7x200 onder de knie is nie mis.

• #3.366
Ja is wel lekker. Waren nog allemaal nette reps.
Durf niet te ruw te liften. Toen de bar bij squats wegrolde kwam er wel wat spanning op de armen. Lijkt net of ze eraf vallen. Gelukkig nu al wat minder last van.

whaha belachelijk die progressie die jij boekt Mike.. supersterke mp!

ik had gister last na mijn squats.. heel raar. leek net dat er geen bloed meer in mijn benen kwam. en zo strak zaten de bandages nie hebben wel eens strakker gezeten. dacht echt mu been is er morgenvroeg afgevallen :P

Mooi Mike, 7 keer 200 is lekker ;) en 170 squat, ach kan ik ook alleen maar van dromen :p

• #3.370
whaha belachelijk die progressie die jij boekt Mike.. supersterke mp!
thnx man :D
mjah hopelijk kan ik het nu nog ff doorzetten. want na harde progressie voelt me lichaam altijd aan alsof het op instorten staat haha

ik had gister last na mijn squats.. heel raar. leek net dat er geen bloed meer in mijn benen kwam. en zo strak zaten de bandages nie hebben wel eens strakker gezeten. dacht echt mu been is er morgenvroeg afgevallen :P
hehe :P hopelijk zit dat tussen je oren

Mooi Mike, 7 keer 200 is lekker ;) en 170 squat, ach kan ik ook alleen maar van dromen :p
thnx Hansje :) wanneer zien we je weer in Baarn?

erg sterke training weer !! lekker squat PR, en die 7x200 is natuurlijk ook top.

Je gaat echt hard mike, maar pas op dat je niet TE hard gaat!

( dit klinkt alsof ik een ouwe lul ben maar let op : ) toen ik 17 was wilde ik ook meteen de zware gewichten pakken ( die ook wel lukken, maar ik moest het koste wat kost boven hebben ) en daardoor heb ik vaker (onnodige) blessures gekregen.

Dit voel jij zelf natuurlijk beter aan dan ik maar je geeft al aan dat je wat pijntjes hebt. Het is zeker moeilijk om thuis te blijven maar geloof me rust wordt je sterker van dan nog een ''geforceerde'' training.

Groet

Je gaat echt hard mike, maar pas op dat je niet TE hard gaat!

( dit klinkt alsof ik een ouwe lul ben maar let op : ) toen ik 17 was wilde ik ook meteen de zware gewichten pakken ( die ook wel lukken, maar ik moest het koste wat kost boven hebben ) en daardoor heb ik vaker (onnodige) blessures gekregen.

Dit voel jij zelf natuurlijk beter aan dan ik maar je geeft al aan dat je wat pijntjes hebt. Het is zeker moeilijk om thuis te blijven maar geloof me rust wordt je sterker van dan nog een ''geforceerde'' training.

Groet

Het scheelt dat hij een homegym heeft dus dan kan hij thuis blijven en trainen. :roflol:

Thnx Gijs.
nja nog niet :P komt nog wel.

en ik kan natuurlijk niet altijd onder blijven doen voor de grote jongens he :P dus de getallen moeten omhoog.

volgende week wel weer een deloadje. mijn Lb heeft het nodig. dus dinsdag nog wel heavy UB en daarna nog wat lichte trainingen.
vooral die pees bij me kuit blijft vervelend doen.

pas op dat je jezelf niet kapot maakt voor je 20ste...zown killer moet niet opbranden..en respect heb je inmiddels al opgeist;)

• #3.378
nja, ik sloop me eigen niet zomaar hoor :P

het is gewoon een peesje volgens mij bij mijn rechter kuit. hier had ik een jaar geleden ook al last van bij grote progressie, nu heb ik er al geen last meer van, dus gewoon ff geen heavy yoke of zo (of zware gewichten). kan ik straks weer lekker knallen.

heb er ook wel eens last van gehad bij de pees bij mijn onderarm, ook tijdje rustig aang edaan toen en toen was er niks maar aan de hand gelukkig :)
komt door wat te veel events denk ik

merk trouwens wel laatste tijd met grote hoeveelheden koolhydraten (shakes, chocomel, rijst, bami, etc..)
dat ik daar erg goed op reageer weer, gewicht gains vallen nog mee jammer genoeg of gelukkig.

//edit:
trouwens als het goed is zaterdag of zondag een 130kg stone fixen.
dan ff kijken hoe ik een tijdelijk platform kan fixen.. moet sowieso plaats maken in de schuur zodat ik dan steentjes kan doen

Laatst bewerkt:
Ik ben er zaterdag weer ffies kerel :) maar volgens mij jij niet he! Wel een beetje voorzichtig blijven he!! Je hebt nog tijd zat kerel!!!

Heb je wel goeie ondergrond gergeld? Want je zei dat je pa het niet zo fijn vond dat je ging Deadliften, met stones wordt het al helemaal gesloopt. :p

Terug
Naar boven