jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx all
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
tja, failen hoort erbij he
de 110 voelde nog niet all out aan

voor een 17 jarige ben jij ook goed bezig kereltie
Niet te hard willen gaan , techniek gaat voor gewicht.
Hij springt gewoon naar een wijdere stance. Op die manier komt ie lager uit en dus minder nadrukken. Vrij standaard toch. Met cleans zie je het ook veel.

Je linkerknie zwabbert alle kanten op als je gaat pushen.Wat bedoel je tjok
---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Heb bij squats geen last van knie. Bij pp wel soms als ik ze heel vaak doe.
Zo wijd ga ik automatisch staan. Zo knal ik ook het meeste gewicht omhoog nu.
Je ziet niet wat ik bedoel. Dat verspringen, ca va, maar je knie zo laten bewegen tijdens een explosieve lift...Hij springt gewoon naar een wijdere stance. Op die manier komt ie lager uit en dus minder nadrukken. Vrij standaard toch. Met cleans zie je het ook veel.
Je linkerknie zwabbert alle kanten op als je gaat pushen.
Je ziet niet wat ik bedoel. Dat verspringen, ca va, maar je knie zo laten bewegen tijdens een explosieve lift...

Thnx mino****ing nice 110kg! Maar zoals eerder vermeld is dit meer een Push Jerk, nonetheless mooi. Meer explosiviteit pak je meer kilo's mee dus doe zo voort.![]()

Thnx keunimpressive Mike 110kg zag er easy uit, je oogt ook goed buff in je vest, zeker maatje S
j/k
maar ik denk een LThnx Robbert!
haha ik hoop het wel

sorry jorrit
Thnx ijzeren man!Mooi pr! Druk je closegrip evenveel als gewoon? Bij mij is dat verschil wel een kilo of 25
ik druk altijd close grip