MuscleMeat

iwj's UB/LB log

• Topic Starter Topic Starter
wat 'voel' je dan precies niet/wel bij biceps met minder sets?
met goede uitvoering kan ik opzich na 1 set al mijn hele bicep vol hebben met bloed, gewoon een kwestie van constante spanning houden.

na 1 set voel ik hem nog niet helemaal vol hoor, echte pomp komt bij mij ook pas bij 2de oefening, kan ook met mmc te maken hebben maarja het werkt nu goed, en 8/9 setjes is toch ook niet overdreven veel?

je wilt zeggen dat je met die ez bar curls nog niks voelde en wel bij de 2de oefening?
en natuurlijk heeft dat met mmc te maken, dat is het alle belangrijkste.

probeer tijdens het trainen zoveel mogelijk te visualiseren, dit helpt met de neurale koppeling met je armpjes en je hoofdje :P

het klinkt heel zweverig maar arnold had wel gelijk, posing helpt ook met mmc connection.
Dit komt uit mijn fysiologie en psychologie boeken, nog ineens bodybuilding gericht :P

je wilt zeggen dat je met die ez bar curls nog niks voelde en wel bij de 2de oefening?
en natuurlijk heeft dat met mmc te maken, dat is het alle belangrijkste.

probeer tijdens het trainen zoveel mogelijk te visualiseren, dit helpt met de neurale koppeling met je armpjes en je hoofdje :P

het klinkt heel zweverig maar arnold had wel gelijk, posing helpt ook met mmc connection.
Dit komt uit mijn fysiologie en psychologie boeken, nog ineens bodybuilding gericht :P

mooi, zal eens aan dat visualiseren denken, met ez bar curls voel ik wel iets, maar niet alles zeg maar. en posing gebeurd genoeg lol.
edit: hoe bedoel je dat eigenlijk visualisatie, gewoon aan de contractie denken ???

trouwens ook wel grappig iemand vroeg in de klas of ik wou aanspannen en iedereen incl. leraar stond te miren, terwijl ik ecto ben. heb ook van een paar bishes de bijnaam anabooltje gekregen weet niet of ik daar blij mee moet zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
mooi, zal eens aan dat visualiseren denken, met ez bar curls voel ik wel iets, maar niet alles zeg maar. en posing gebeurd genoeg lol.
edit: hoe bedoel je dat eigenlijk visualisatie, gewoon aan de contractie denken ???

trouwens ook wel grappig iemand vroeg in de klas of ik wou aanspannen en iedereen incl. leraar stond te miren, terwijl ik ecto ben. heb ook van een paar bishes de bijnaam anabooltje gekregen weet niet of ik daar blij mee moet zijn :roflol:

Know that feel brah:P Ik word spuiter en alles genoemd. Terwijl er nog makkelijk 10kg te behalen valt in korte tijd.

Ik voelde eerst ook niks bij barbell curls, toen overgegaan op preacher curls, dikke pomp. Nu weer bb curls en heb daar ook dikke pomp:)

benen en schouders
http://www.youtube.com/watch?v=mjyQX4c8xoY dit+2 scoops pwo, pepper your angus.

squat
12x30
10x60
5x5x95 voelde easy man, reps waren ook bijna atg, wil weer eens terug naar 3 cijfers alleen wil ook eerst techniek ok hebben ivm mijn knie, vandaar ook niet al te zwaar, voelde wel echt alsof ik er makkelijk 8 reps mee kon maken, wel leuk dat benen zo steeds meer en meer uit verhouding gaan voorlopen:rolleyes:

fs
4x10x60 dit voelde wel zwaar zeg.

sldl
12x60
3x10x80

schouders
mp
8x30
3x5x43
2x5x45

side raises ss rear laterals
4x10x12
side raises wat stricter

shrugs
15x60
12x88
enorme dropset bijna geen rust
10x70
10x55
8x50

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 21:23 ----------

trouwens wel grappig moest mijn bar echt helemaal afdrogen van al het zweet van die frontsquats ik stond me echt kapot te zweten, binnekort maar eens spullen naar buiten verplaatsen voor in de zomer buiten te trainen, tuin is toch groot zat

Zijn de squats beneden bar?

Nice train brah lekker volume op de shrugs!

15pso5j.jpg

zit wel wat definitie in alleen is een k*tcamera, heb ook maar 1 been aangespannen anders begon de camera te trillen (wat al een beetje gebeurd, vandaar de wazige pic)

Dikke poten man! Al dikker dan de mijne!

Ik ga denk ik is ook alleen nog maar squat, fs, en SLDL doen voor benen.
Vorige week voor het eerst SLDL gedaan, voelde goed, maar ben nog niet echt lenig genoeg ervoor denk ik, want kan ze niet helemaal gestrekt houden.

Dikke poten man! Al dikker dan de mijne!

Ik ga denk ik is ook alleen nog maar squat, fs, en SLDL doen voor benen.
Vorige week voor het eerst SLDL gedaan, voelde goed, maar ben nog niet echt lenig genoeg ervoor denk ik, want kan ze niet helemaal gestrekt houden.

ik houd ze ook niet helemaal gestrekt hele lichte buiging gewoon zorgen dat ze niet bewegen,

eerste dag cut zit nu op rustdagen op +/- 2700 kcal en op trainingsdagen rond de 3k, lijkt veel maar gaat ook nog zo'n 2k extra per week af aan cardio, onderhoud is 3100 dus (3x100)+(4x400)+2000=3900 kcal tekort per week, laten we zeggen 4k. dan zou ik theoretisch iets meer dan 1kg per 2 weken kwijtraken, in totaal dus 4kg. kom ik ong op 81kg wat me wel redelijk lijkt.
zo nauw zal het ook allemaal niet komen met al die berekeningen en behoeftes maar heb zo wel een goede richtlijn
vandaag ook nog getraind
dl
10x50
8x80
4x5x115
best easy maar wil in de cut niet te hard tegen fail aanzitten en intensiteit te hoog leggen, sws omdat er niet meer om mijn stang past :roflol: (kan altijd nog volume hoger leggen, ga denk ik volgende week voor 6 reps)

pull-ups
5x5xbw

db row
5x10x31

merk wel dat ik sneller sterker word door meer setjes te maken met hetzelfde gewicht ipv opbouwend werken.

triceps
cgbp
10x40
4x7x56

kickback
3x11x11

en nog een eind bulk/begin cut pic, schouders zijn echt goed bijgetrokken, zit ook een spinneweb aan aders op alleen door k*tkwaliteit van de camera komen die niet echt naar voren(net zoals mijn chest maar dat zal denk ik meer aan de belichting liggen)

mooi liedje dat tijdens het trainen voorbij kwam
http://www.youtube.com/watch?v=zSJwTrWOEpA

post eens een picca van je rug nu je toch bezig bent, krachtstats bij rug zijn in ieder geval goed man!:D

post eens een picca van je rug nu je toch bezig bent, krachtstats bij rug zijn in ieder geval goed man!:D

thanx, zal is een keer fototje nemen.
vandaag borst en biceps
bp
2x10x40 wu
2x5x60 pfff makkelijk dayumn
3x5x62 PR

incl. db press
4x9x23

flyes (squeze)
4x12x15

bb curl
12x28
4x9x32

concentration curl
3x10x12
binnen een uurtje klaar:D

legs en schouders
squat
15xstang
10x30
8x60
4x5x95 opzich best easy, zonder problemen en allemaal op diepte

fs
4x8x60
vandaag beetje luie k*tdag, begon het hier ook al wel te merken in de training

rdl, keertje geprobeerd
12x60
2x8x80

mp
10x30
4x6x43,5 ook best makkelijk..

side raises ss rear lateras
4x11x12 3x9x12

shrugs komen dinsdag wel

rug&triceps, beetje moe toen maar pwo in geknald, ging opzich wel goed
dl
12x50
8x80
4x6x115 pr i guess, wel beetje k*t dat ik niet meer kan toevoegen, maar ik denk dat ik ergens in de zomervakantie miss ga overstappen op 50mm, kan ik meteen even vooruit. kost me wel €300 ong. maar dat heb ik rond die tijd wel. ook omdat ik sws de halve vakantie ga werken (ong.600 euro :)) is volgensmij ook gewoon veel beter materiaal zo'n 220 halterstang, zat aan zoiets te denkenhttp://helisports.nl/gewichten/Kroon-OP-140-Iron-Olympic-Plate-Set.html
of ik moet wat 2dehands tegen komen natuurlijk
pull-ups
5x5xbw opzich wel easy, zal wel aan bw liggen

db row
3x10x31
2x8x31

triceps
cgbp
12x40
4x8x55 opzich wel lekker

kickback
3x12x11

borst en biceps
bench
12x40
6x50
5x60 fuark easy man meteen maar verhoogd
2x5x64 PR damn ging beter dan die 62 vorige week,nam ook best weinig rust tussen sets dus zeker nice, +4kg in 2 weken in de cut, dunno waarom het nu zo hard gaat miss omdat ik geen melk meer drink en extra 2/3l water per dag

incline db press
4x9x23

flyes
3x12x15 easy maar toch vooral op squeze en pomp gelet dus was wel lekker

bb curl
12x28
4x9x32

concentration curls
3x10x11

en voor de mensen die heel misschien in mijn log een kijkje nemen een pic:fa:
camera staat scheef daardoor lijkt ie wat raar, maar cutten lukt opzich wel, bovenste abs zijn al goed zichtbaar

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat lekker! , je begint ook al aardig buf teworden, vet 12.7%-13.5%? btw had jij geen last van het weer., was echt super benauwd

Gaat lekker! , je begint ook al aardig buf teworden, vet 12.7%-13.5%? btw had jij geen last van het weer., was echt super benauwd
thanks!
denk vet eerder iets van 14,5 ofso, begon rond de 15,4% en dat was redelijk accuraat met 3puntsmeting
ja weer was bij ons echt k*t man, regen en 22 graden ik zweette me kapot op de fiets naar school, gelukkig heb ik een homegym en was het thuis niet zo klammig

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:25 ----------

ik lijk op die foto trouwens zwaar onsymmetrisch, komt door de foto want in de spiegel zijn mijn schouders en chest gewoon even groot terwijl mijn ene delt op de pic 10x zo groot lijkt

abbo :D

Hoelang train je al? Kon het niet vinden in de OP

aight goedzo man

Terug
Naar boven