MuscleMeat

iwj's UB/LB log

euhm sinds midden oktober, bijna 8 maanden nu dus

ik nu net 7.5 maand waarvan 1 maand mooi boy training, kwam er al snel achter dat dit niet ging werken , was toen met een vriend samen aan trainen wou alleen maar buik borst en biceps... Ik zei zullen we benen trainen? nee hoef niet ik heb half jaar op krukken gelopen ;l?

Btw ik heb ook wat foto's ge plaats in me trainings log

Goed bezig brah!

Ga je volgen man, je bent evenlang en bijna evenzwaar en je traint een paar maanden langer dan ik :D Alleen wel een stuk buffer :S

• Topic Starter Topic Starter
legs en delts
squat
20xstang
12x40
8x60
6x95 easy 6 reps
4x5x98 pr phucking diep en best easy ik word sterk gvd
wel epic veel rust tussen sets maarja boeiend
back squat kan ik niet echt helemaal atg omdat mijn hams niet overdreven lenig zijn en ik
best lange benen heb, maar flink diep iig dat wel, ben wel blij hiermee

bulgarian split squat keertje geprobeerd
15x15kg db's
4x11x19 kg db's gvd alles verzuurd, aanrader deze oefening

rdl (goede uitvoering, is toch best lastig deze oefening)
3x12x70

mp
8x30
4x5x45 pr volgesmij

side raises (armen gebogen) ss rear laterals
4x12x12 3x9x12

shrugs
3x12x80

die squat is echt niks speciaals voor iemand met jou stats hoor :)

Nice squats... op naar de 5x100kg squat! Wil ik ook zo graag :D

rug en triceps
dl
12x30
10x50
7x80
4x5x115
nog keiharde spierpijn van zondag dus dit was wel redelijk

pull-ups
5x6xbw nice

db row
3x11x31,5
2x10x31,5

cgbp
4x5x56

kickback
3x12x11

deed om de een of andere reden echt vet lang over mijn training, anderhalf uur ofso, ik had ook phucking slecht geslapen miss ligt het daar aan, voelt iig niet voldaan nu

lekkere training toch

Nice training man... doe je geen shrugs of pak je traps bij andere oefeningen mee?

ja maar word een beetje gemind****ed door mezelf momenteel, kracht neemt op de lange termijn toe in de cut maar voel me meer en meer ecto, komt hoogstwaarschijnlijk natuurlijk door het glycoceen tekort maar alsnog kan ik er echt niet tegen, probeer dan ook zoveel mogelijk te eten rond trainingen, nu 2 scheppen whey met een banaan en flinke bak havermout

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:57 ----------

Nice training man... doe je geen shrugs of pak je traps bij andere oefeningen mee?

doe traps normaal bij schouders

ja maar word een beetje gemind****ed door mezelf momenteel, kracht neemt op de lange termijn toe in de cut maar voel me meer en meer ecto, komt hoogstwaarschijnlijk natuurlijk door het glycoceen tekort maar alsnog kan ik er echt niet tegen, probeer dan ook zoveel mogelijk te eten rond trainingen, nu 2 scheppen whey met een banaan en flinke bak havermout

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:57 ----------

doe traps normaal bij schouders
gewoon luisteren naar de spiegel en weegschaal en keihard blijven bulken als je je ecto voelt...
gewoon stoppen ongeveer een jaar nadat mensen zeggen dat je dik begint te worden en dan gaan cutten

gewoon luisteren naar de spiegel en weegschaal en keihard blijven bulken als je je ecto voelt...
gewoon stoppen ongeveer een jaar nadat mensen zeggen dat je dik begint te worden en dan gaan cutten
:roflol:
nah de weegschaal zegt momenteel 84/85 en er is al wel wat vet vanaf, het is gewoon mentaal, en ik doe ook nog mma dus moet wel een beetje atletisch/snel blijven. geen dikke politieagent:p

:roflol:
nah de weegschaal zegt momenteel 84/85 en er is al wel wat vet vanaf, het is gewoon mentaal, en ik doe ook nog mma dus moet wel een beetje atletisch/snel blijven. geen dikke politieagent:p

atletisch en snel blijf je vanzelf wel als je MMA erbij blijft doen...
dat dik worden automatisch betekend dat je conditie wegvalt is zo 1492

jim wendler ftw ;)

Yo was benieuwd of je ud2.0 nog ging toepassen? Met wat voor doel doe je btw kickbacks?

Kickbacks lijken focking gay maar zijn echt goede mass bouwers voor lange hoofd van tricep hoor :) Doet ook echt pijn als je paar reps maakt, wel goede oefening

weet je dat ik kickbacks mar met 5kg max doe ... :D

Yo was benieuwd of je ud2.0 nog ging toepassen? Met wat voor doel doe je btw kickbacks?

toevallig dat je het vraagt, ik heb net wat meer boeken van lyle gedownload en ben echt van plan om ze een keer te gaan lezen, heb toen wel een beetje ud2 doorgekeken, maar het probleem zit momenteel bij het trainen, ik heb een homegym en dus beperkte middelen en dan lukken die trainingen die hij beschrijft niet echt, en volgesmij raad lyle het aan om 4x pw te trainen wat ook niet gaat momenteel, miss in juni wel maar dan kijk ik wel verder. en voor de kickbacks, ik vind het gewoon een fijne isolatieoefening voor triceps en heb ook 0 last van mijn elleboog wat ik wel heb bij skullcrushers etc. en wat vito zegt je voelt het lange hoofd ook perfect

Kickbacks? Naah, ten eerste moet je vorm perfect zijn, dat zie je al niet vaak, maar eerder dat er (onbewust) gecheat wordt en schouders bij betrokken worden. Ten tweede, om spier fatsoenlijk te prikkelen moet je zwaarder gaan en niet p*ssy weights gebruiken, maar bij perfecte uitvoering zit je al bij -10kg. Nu, doel ik niet specifiek op jouw Iwj. Maar je kunt het zien als een ''pomp'' oefening/finishing touch, na een compound oefening als dips/cgbp en misschien na een oefening als skullcrushers/latt pushdown. Ik zie niet iemand groot worden door kickbacks, maar eerder door zwaar te trainen en sterker te worden op compounds. Massabouwers zijn het niet, wel een leuk extratje.

http://www.simplyshredded.com/top-5-triceps-training-mistakes-how-to-correct-them.html

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 22:29 ----------

toevallig dat je het vraagt, ik heb net wat meer boeken van lyle gedownload en ben echt van plan om ze een keer te gaan lezen, heb toen wel een beetje ud2 doorgekeken, maar het probleem zit momenteel bij het trainen, ik heb een homegym en dus beperkte middelen en dan lukken die trainingen die hij beschrijft niet echt, en volgesmij raad lyle het aan om 4x pw te trainen wat ook niet gaat momenteel, miss in juni wel maar dan kijk ik wel verder. en voor de kickbacks, ik vind het gewoon een fijne isolatieoefening voor triceps en heb ook 0 last van mijn elleboog wat ik wel heb bij skullcrushers etc. en wat vito zegt je voelt het lange hoofd ook perfect

Ok, ben benieuwd. Houd je log in de gaten!

Terug
Naar boven