- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixed
Vraag me af waar dat gewicht in zit, technisch gezien zou hij dan 'buffer' dan mij moeten zijn.
Op zijn minst in de buurt van mijn kracht of niet?
Je weegt dan wel 86, ik deadlift en bench wel meer ;p Squat is wel epic sterk in verhouding.
ok, 3% in 2 maanden is ook niks eigenlijk, is een tekort van 21000 kcal verspreid over 60 dagen, ong 350 per dag dus, moet even kijken of ik anders een beetje boven onderhoud blijf op trainingsdagen, wil namelijk wel wat sterker worden
nee volgende week gaan ze naar 2800-3000 (beetje scheef om van de ene op de andere dag 1k+ minder te eten), onderhoud ligt rond 3100 en sport ook nog veel ernaast, wil kracht/massa verlies miniem houden, en hey als door die minder lactose en zuivel en meer water ik nog wat vocht verlies ben ik wss al een heel stuk meer tevreden
als je het niet erg vind ga ik niet op een tekort van -600 zitten wat eigenlijk 1k+ word door cardio (sport dus)

nog niet echt, maar volgensmij is het max wat aan mijn stang kan 120, binnekort nieuwe schijven kopen![]()

Haha dat had ik vroeger ook alleen dan met 80 kilo
Toen maar 100 kilo erbij gehaald, kan nu weer ff vooruit![]()
ik kan alleen nergens echt goed koop 20+kg schijven halen
Je moet er iets voor over hebben, schijven zijn nou eenmaal niet goedkoop