XXL Nutrition

iwj's UB/LB log

Vraag me af waar dat gewicht in zit, technisch gezien zou hij dan 'buffer' dan mij moeten zijn.
Op zijn minst in de buurt van mijn kracht of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me af waar dat gewicht in zit, technisch gezien zou hij dan 'buffer' dan mij moeten zijn.
Op zijn minst in de buurt van mijn kracht of niet?

heb het dubbele bf van jou he, ga zo langzamerhand maar eens cutten want ik vind het zelf ook niet meer om aan te zien (inb4 annorexia) ik ben ook weak as phuck en massa zit voornamelijk in benen, ik snap zelf eerlijk gezegd ook niet echt waar die kilos zitten

hoe oud ben je eigenlijk iWJ?

net even voedingsschema over hoop gehaald, zit nu op 3300 kcal excl. avondeten, vocht wil niet echt wegtrekken dus alle melk er ook maar uit gehaald, enige zuivel is nog halve liter yoghurt en kwark, ekv is ong 30/50/20, wil rond mei echt gaan cutten, maar nu al wat rustiger aan doen met voeding, vp is 15,4(3puntsmeting) wil van dit in 2 maanden tijd naar ong 10-12% gaan, hoop wel boven de 80kg te blijven

Je weegt dan wel 86, ik deadlift en bench wel meer ;p Squat is wel epic sterk in verhouding.

Je weegt dan wel 86, ik deadlift en bench wel meer ;p Squat is wel epic sterk in verhouding.

ok, 3% in 2 maanden is ook niks eigenlijk, is een tekort van 21000 kcal verspreid over 60 dagen, ong 350 per dag dus, moet even kijken of ik anders een beetje boven onderhoud blijf op trainingsdagen, wil namelijk wel wat sterker worden

ok, 3% in 2 maanden is ook niks eigenlijk, is een tekort van 21000 kcal verspreid over 60 dagen, ong 350 per dag dus, moet even kijken of ik anders een beetje boven onderhoud blijf op trainingsdagen, wil namelijk wel wat sterker worden

Je gaat cutten op 3300 kcal?

Je gaat cutten op 3300 kcal?

nee volgende week gaan ze naar 2800-3000 (beetje scheef om van de ene op de andere dag 1k+ minder te eten), onderhoud ligt rond 3100 en sport ook nog veel ernaast, wil kracht/massa verlies miniem houden, en hey als door die minder lactose en zuivel en meer water ik nog wat vocht verlies ben ik wss al een heel stuk meer tevreden

nee volgende week gaan ze naar 2800-3000 (beetje scheef om van de ene op de andere dag 1k+ minder te eten), onderhoud ligt rond 3100 en sport ook nog veel ernaast, wil kracht/massa verlies miniem houden, en hey als door die minder lactose en zuivel en meer water ik nog wat vocht verlies ben ik wss al een heel stuk meer tevreden

Ik zou eerder naar 2500 kcal gaan, spierverlies heb je heus niet en dit maakt de cut veel sneller.

als je het niet erg vind ga ik niet op een tekort van -600 zitten wat eigenlijk 1k+ word door cardio (sport dus)

pwo erin geramd, vreselijk hyper vandaag ging wel nice
dl
10x50
8x70
5x90
4x5x115

pull-up
6x5xbw

db row (strict en pompen,"high"reps dus)
3x10x30
3x7x34

cgbp
12x45
4x6x55

kickback
4x10x12

Dikke DL man! Gaat hard! geen last van grip nog?

Terug
Naar boven