AndroidHealthClinic

iwj's UB/LB log

op compounds zorgt betere techniek toch voor meer gewicht? win-win situatie dus. en waarom zou je van db press sterker worden op bp?

Ik heb altijd gehoord omdat je met DB press meer de natuurlijke lijn kan volgen en zo de spier beter aanspreekt/traint heb dit ook gemerkt.
Could be wrong.
Techniek heeft uiteindelijk zijn maximum ook bereikt en kan je niet blijven helpen het gewicht te verhogen.

wtf is dat 40cm?? ik zit op 39,2cm koud en mijn armen lijken best groot vergeleken jouwe :P maargoed foto's zeggen ook niet alles :)

IN btw.

wacht even meten jullie je armen nou geflext of niet? Want ik lees overal dat je ze geflext moet meten. Zodat je je piek meet zullen we maar zeggen. Maar dan is me arm wel buiten proportie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
training van gisteren, k*tdbb lag eruit.
had mijn homegym buiten gezet en net toen ik wou gaan trainen begon het keihard te regenen, dus maar onder een zieilig afdakje getraind.

squat
20xstang
10x30
8x60
5x5x97,5

split squat
4x12x19 (db's)

rdl
3x9x78, grip faalde beetje

schouders
mp
8x30
4x5x45

side raises (strikt en bovenin vast houden)
4x11x10

rear laterals
3x8x12

Mooie squats

alles behalve biceps zowat? ;p

damn man die is echt goed
grappig

Niet grappig bedoeld.
Qoute van zijn borst/biceps training van vorige pagina om Demian aan te tonen dat hij ook wel biceps doet.

Of misschien begreep ik Demian niet net zoals iWJ het niet begreep.

Maar nvm, dit is een log en niet om een discussie te voeren als je dat wou beginnen.

bjorng rot eens op

Ga denk ook beginnen aan upper lower, neem ongeveer een identiek schema als op de vorige pagina en kijk hoe het verloopt.

mooi zo, hoop wel vooral kracht op niveau te houden hiermee, cutten lukt eigenlijk voor geen reet, ik hit denk ik mijn kcals wel alleen liggen deze gewoon te hoog denk dat er hoogstends anderhalf procent af is in deze 3 weken, en wil tbh niet echt langer cutten dan nodig. ik stop ook als het meeste buikvet weg is. zal wel rond de 11/12 % zijn. denk nu dat ik ergens midden 14 zit. maar ligt ook wel aan de situatie soms zie ik 3/4 blokjes en soms dikke bloat

ga het trouwens iets anders indelen. ik ga met eiwitten sws boven de 200, en carbs op rustdagen gewoon zo weinig mogelijk. zal wel 100-200 g zijn uiteindelijk. op trainingsdagen 300g carbs

tapatalk deed gay sorry :roflol: ik zat op de vorige pagina

3 weken 1,5% er af? hoe dan
dat is 1,3 kilo ofzo voor jou?
dat is zon 1,3x9000= zon 12000 kcal tekort in 3 weken uit mn hoofd...

3 weken 1,5% er af? hoe dan
dat is 1,3 kilo ofzo voor jou?
dat is zon 1,3x9000= zon 12000 kcal tekort in 3 weken uit mn hoofd...

1kilo is 7k kcal, en ik zei midden 14 zal dus wel maar 1 procent zijn. gaat eigenljik ook veels te traag

Goede training, ga nu ook 5x5 squats doen wel zwaar maar het resultaat is er zeker, je vet % gaat wel naar benden elk % is tog weer eentje voor sherred body :)

idd succes met je cutten man, ben benieuwd hoe je het aan gaat pakken allemaal moet er voor mij ook een keer van komen :(

en buiten trainen, moet zalig zijn toch in vergelijking met een drukke hete benauwde gym :p

rug en triceps, beetje andere indeling van training for the hell of it
dl
12x50
6x80
4x5x115

pull-ups
4x5xbw

bor
15x30
3x11x45 (super strict)

db row
3x9x28 (ook super strict)

reden van lager gewicht en meer op form en contractie letten is omdat mijn linkerlat begint achter te lopen

triceps
dips
4x9xbw

overhead db extension (met 2 handen onder die db)
4x9x19,5

lekker training goede deadlifts, ik ben ook bezig met super stricte rows, geeft eigelijk ook wel goed gevoel :)

Terug
Naar boven