Fitness Seller

iwj's UB/LB log

• Topic Starter Topic Starter
borst en bi's
echt weinig carbs gegeten de hele dag voor de training, 100g max

bench
2x10x40
5x60
4x5x63
bench gaat weer redelijk, vorige week was dus gewoon even dipje

incline db press
3x9x23

flyes
3x12x15

ez bar curls
12x28
3x9x32

concentration curls
3x9x11

nu ff wat meer carbs wegwerken

Goede training, bedankt voor deze keer positievere commentaar ;)

nog steeds dikke schouder feyoso, mooi shirt ook

het gaat heul snel dat cutten, weet niet of ik nog heel juni doorga. gewicht is nu iets minder dan 83, iemand bf schatting? ik dacht zelf aan zo'n 13 miss wel 12% (wetende dat ik 1/10 ab genetics heb)
2heczrc.jpg

Laatst bewerkt:
% is laag genoeg, time for bulk

need more opinions en een accurate schatting, is nogal moeilijk omdat bij mij vocht een best belangrijke factor is, maarja heupvet is bijna compleet weg, zal mijn taille eens meten dalijk

Jelly op je schouders, wel slechte chest of lijkt dat zo.

Ik zou bulken btw.

need more opinions en een accurate schatting, is nogal moeilijk omdat bij mij vocht een best belangrijke factor is, maarja heupvet is bijna compleet weg, zal mijn taille eens meten dalijk

Ik denk rond de 12, als je meer massa bijzet (ook abs massa) komen je abs sowieso door. Dus cleanbulk en als je goed massa pakt weinig vet kan je ook in verhouding droger worden + grotere abs = meer sixpack + meer massa = win win situatie.

**** wiskunde, ik weet dat dit spaghetti is :D

Omdat je gaat bulken betere abs? Lol nee, en al helemaal niet in zo'n korte tijd.
Gewoon gaan bulken 200-500 boven je behoefte.

jongens ik weet zelf ook wel hoe het moet maar waarom komt niemand met een ****ing schatting

(demian jouw vertrouw ik niet door dat onzinverhaal erachter :trollface:)

jongens ik weet zelf ook wel hoe het moet maar waarom komt niemand met een ****ing schatting

(demian jouw vertrouw ik niet door dat onzinverhaal erachter :trollface:)

ik zeg rond de 12, maar waarom boeit het? zou niet helemaal naar % kijken, gewoon een % in je achterhoofd houden. Vocht en hardheid maakt ook wel verschil.

Span je aan/houd je je buik in?
12-13%

Ok, denk nogsteeds 12-13 btw.

nope alles relaxed

Als je aanspant/je buik in houd is het inderdaad 12-13%

Span je niet aan is het rond de 10%

Ik zou wat minder naar je 'behoeftes' kijken, je bent nu al tijdje bezig met je voeding dus verhoog gewoon je carbs.
Niet ineens er een smak bij gooien zodat je op een getal komt van een matige formule.

Je bent goed op weg, nu gewoon naar de spiegel kijken wat er gebeurd wanneer je dingen gaat veranderen.

Ik zou wat minder naar je 'behoeftes' kijken, je bent nu al tijdje bezig met je voeding dus verhoog gewoon je carbs.
Niet ineens er een smak bij gooien zodat je op een getal komt van een matige formule.

Je bent goed op weg, nu gewoon naar de spiegel kijken wat er gebeurd wanneer je dingen gaat veranderen.

ja was ik ook van plan, ga carbs op trainingsdagen wat hoger doen en kijk wel wat er gebeurt, denk dat ik op ub/lb schema nog wel wat kan gainen met weinig eten, (of iig kracht)

ja was ik ook van plan, ga carbs op trainingsdagen wat hoger doen en kijk wel wat er gebeurt, denk dat ik op ub/lb schema nog wel wat kan gainen met weinig eten, (of iig kracht)

Lucky you, weinig eten is nooit voor mij geweest :p

Terug
Naar boven