XXL Nutrition

iwj's UB/LB log

• Topic Starter Topic Starter
Dat is toch geen refeed man :roflol: wel lekker though

hehe, beetje getroll ook, ga gewoon veel eten en proberen 500+ carbs te halen, meer dan alleen wat rollen doner hoor. ik zit op trainingsdagen nu op 2-300g carbs en op rustdagen eigenlijk gewoon zo weinig mogelijk en ik heb het idee dat mijn stofwisseling wat inkakt

:roflol:

Houd je je progressie bij a.d.h.v. metingen? Als je echt geen progressie meer hebt en refeeds bieden ook geen uitkomst. Zou ik een full dieet break doen, 1 week lang op onderhoud zitten zodat alles in lichaam weer wordt ''gereset''. Dit is ook ideaal voor lange en diepe cutten. Btw, imo is ub/lb niet echt geschikt in cut. Zou eerder een FB doen of een split met 5-8RM. Bij ub/lb is volume vaak hoog en intensiteit low-medium. Voor spierbehoud is hoge intensiteit en laag volume beter.

ja en dus? als ik vet heb en daar van af wil kan ik toch best gaan cutten, had geen zin om dalijk tegen de 20 aan te zitten
, en als je denkt grappig te zijn mag je zelf wel eens iets posten ipv alleen maar anderen af te zeiken

:roflol:

Houd je je progressie bij a.d.h.v. metingen? Als je echt geen progressie meer hebt en refeeds bieden ook geen uitkomst. Zou ik een full dieet break doen, 1 week lang op onderhoud zitten zodat alles in lichaam weer wordt ''gereset''. Dit is ook ideaal voor lange en diepe cutten. Btw, imo is ub/lb niet echt geschikt in cut. Zou eerder een FB doen of een split met 5-8RM. Bij ub/lb is volume vaak hoog en intensiteit low-medium. Voor spierbehoud is hoge intensiteit en laag volume beter.
trainingen duren nu veel korter dan eerst, gewoon 5-6 oefeningen met 3 werk sets, niet echt hoog volume toch? zeker niet omdat je niet 1/2 spiergroep per dag pakt. trainingen duren ook bijna een half uur korter, qua metingen. ik weeg me elke week wel en bf is een beetje koffiedik kijken, caliper is onlangs stuk gegaan. maar ik word lichter en kracht blijft/wordt sterker dus gaat wel goed denk ik. cutten zit trouwens wel progressie in alleen het leek mij niet verstandig om een maand lang onder onderhoud te blijven, gewoon even cheatdagje laat ik het zo zeggen

Laatst bewerkt:
Prima hoor. Zolang jij intensiteit, maar hog houdt. Als je daar niet van kan herstellen skip je gewoon een dag.

Prima hoor. Zolang jij intensiteit, maar hog houdt. Als je daar niet van kan herstellen skip je gewoon een dag.

dat was eigenlijk ook mijn motivatie achter ub/lb. volume wordt verdeeld over de week en herstel van een enkele spiergroep duurt niet zo lang.

jah ik lift niet, doe jij het wel dan ? brb cutten en refeed doners kanen

Vanwaar die haat opeens ??

is aan je lichaam te zien waar al die doners naartoe gaan :trollface:

jah ik ben een wijf en ben buffer u mad?

vraag ik alleen wrm je cut begin je al butthurt te worden en gelijk te zeiken

ik gaf gewoon een normaal antwoord
ja en dus? als ik vet heb en daar van af wil kan ik toch best gaan cutten, had geen zin om dalijk tegen de 20 aan te zitten
, en als je denkt grappig te zijn mag je zelf wel eens iets posten ipv alleen maar anderen af te zeiken

ik vroeg me af of je grappig probeerde te zijn door de ongepaste :roflol: onderaan je post, wat blijkbaar dus zo was omdat je meteen op je teentjes getrapt bent, en als je zo buff bent post dan maar pics je hebt niks te verliezen

/spam
nou weer on topic

ub2
bench
voelde focking onwennig met nieuw materiaal, heb weer een keertje "so you think you can bench" van dave tate gekeken om mijn techniek te fixen.
12x20
2x8x40
3x5x62,5 easy

incline bp
3x6x55

pull-ups ss bor
2x5xbw 2x10x55

dips
3x9xbw

side raises
3x9x13

db curl
12x13
2x8x16

vandaag dus flinke carb-up gedaan, dan weer steady doorcutten tot midden juni en dan even verder kijken of ik tevreden ben, wil me daarna eigenlijk gaan focussen op kracht aangezien ik weak as phuck ben, vooral ub dan

nieuw materiaal... ander formaat stangen? goed bezig geweest verder, lekkere incline na je bench ook lukt mij nooit

Nice training, je had toch die kroon bar gekocht van helisports? bevalt die een beetje? want wil hem zelf ook nogsteeds gaan kopen.

Nice training, je had toch die kroon bar gekocht van helisports? bevalt die een beetje? want wil hem zelf ook nogsteeds gaan kopen.

tot nu gewoon goed spul, zit wel wat speling tussen de diameter van de stang en het gat in de schijf, maar dat is eigenlijk mierennken omdat die speling echt minimaal is, gewoon goed spul en vooral de barbell is fijn. zeker het geld waard als je kijkt hoeveel duurder fitness seller is

tot nu gewoon goed spul, zit wel wat speling tussen de diameter van de stang en het gat in de schijf, maar dat is eigenlijk mierennken omdat die speling echt minimaal is, gewoon goed spul en vooral de barbell is fijn. zeker het geld waard als je kijkt hoeveel duurder fitness seller is

oke thanks, ga hem ook aanschaffen dan. dacht eerst dat ik telaat was trouwens met die korting, omdat die alleen voor mei gold, maar zie nu dat er nogsteeds 14% korting is. nice.

oke thanks, ga hem ook aanschaffen dan. dacht eerst dat ik telaat was trouwens met die korting, omdat die alleen voor mei gold, maar zie nu dat er nogsteeds 14% korting is. nice.

Ik hoop ik ook aan t einde vd vakantie als ik geld heb verdient voor een homegym en plaats kan maken :D. Die van heli lijkt me ook wel nice met wat extra gewicht erbij.

Ga je nog naar een sportschool of train je alleen thuis?

Ik hoop ik ook aan t einde vd vakantie als ik geld heb verdient voor een homegym en plaats kan maken :D. Die van heli lijkt me ook wel nice met wat extra gewicht erbij.

Ga je nog naar een sportschool of train je alleen thuis?

Train thuis, geen goede sportschool hier in de buurt. Alleen maar kleine en zonder squatrack en geen plaats om te deadliften.. je kent het wel. Daarom maar ff flink uitbreiden thuis.:D

Train thuis, geen goede sportschool hier in de buurt. Alleen maar kleine en zonder squatrack en geen plaats om te deadliften.. je kent het wel. Daarom maar ff flink uitbreiden thuis.:D

hehe ken ik dit, trainde eerst 8km ver weg maar dat is niet echt te doen als alleen maar een fiets hebt en die gym dan ook nog eens k*t is, homegym kost wel wat meer maar je hebt geen abbo en je kan het altijd nog voor een redelijke bedrag verkopen

Terug
Naar boven