- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
voor mij ook niet hoor maar dat komt meer door cardio (in de vorm van mma training dan) zit nu nog op 2500 kcal op rustdagen en rond de 3000 op training
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mij ook niet hoor maar dat komt meer door cardio (in de vorm van mma training dan) zit nu nog op 2500 kcal op rustdagen en rond de 3000 op training

Jongen, dat is voor mij laatste week wedstrijd prep hoeveelheid ofzo![]()
Is k*t jonge

armen nu 37 cm jong, aderen komen steeds meer door en weeg BIJNA 85

Mmm, 3kg lichter dan mij en nog kleiner ook..... En als we naast elkaar staan....![]()
Dan kijken de meisjes naar mij?![]()
leuke video met ibo btw, legs all the way
Ik ben soms binnen t halfuur klaar, dat voelt pas raar. Kijkt iedereen je ook aan.
heeft imo ook wel met volume in een week te maken, ik pakte ook 3x5 ipv 5x5 omdat ik nu 2x lb per week pakte en voorheen maar 1x (op dl op rugdag na dan), ook hindert het herstel, zeker bij het cutten.
welk schema doe je trouwens dan? ss of wendler oid?

Wendler, goed geraden
Bbb dus deadlift, 5*10 squats, wat abs en klaar.
Je bent volgens mij meer een squatter als een dler als ik je log bekijk.
Nette schouders verder, vp 12/13 oid.
ub1
bench
12x30
8x40
5x60
2x5x63
bor
12x40
3x8x62
eerst had ik met bor best problemen met het laatste stukje en balans houden. ipv 90 graden sta ik nu rond de 70, helpt wel maar verkort de rom ook een beetje, maar zo voel ik mijn lats iig
bb curl
12x28
2x9x32
mp
8x30
3x4x45, ik denk niet dat het krachtverlies is, front delts zullen wel vermoeid zijn geweest van bp
shrugs ss rear laterals
15x70 3x9x11
3x10x88

.