Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ken ik dit, trainde eerst 8km ver weg maar dat is niet echt te doen als alleen maar een fiets hebt en die gym dan ook nog eens k*t is, homegym kost wel wat meer maar je hebt geen abbo en je kan het altijd nog voor een redelijke bedrag verkopen
, over 2 weken gaat het gebeuren, dus hopen dat die nieuwe shit niet teveel lijdt onder dit weer, die 30mm schijven boeit me niks qua roest die zijn toch geen fl**ker waardMooie training! Heb je trouwens in de regen getraind?
Nice shoulders. Rug is wel sterk, maak daar ook nog even een pic van dan.
Wel ****ed up ab genetics
dikke adonis belt en amper vet op de buik maar van lower abs is nog geen sprake
rug foto moet ik al heel lang maken maar in je eentje kan dat niet echt, zal is een keer iemand laten doen15.
en demian ik denk niet dat ik op korte termijn veel aan abs kan doen tbh, boeit me eerlijk gezegd ook niet buiten beachboy-principes om
ik heb nog nooit zo'n buffe 15 jarige gezien in NL, ja ben serieus.buik valt idd tegen, kan ook aanleg zijn.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:34 ----------
ben je serieus 15..? dan geef ik je een 10ik heb nog nooit zo'n buffe 15 jarige gezien in NL, ja ben serieus.