MuscleMeat

iwj's UB/LB log

Heb je pics van je homegym?

• Topic Starter Topic Starter

zal wel een keertje maken, als ik niet train heb ik het allemaal op een hoopje onder een afdak staan, wat ik heb:

150kg 30mm materiaal + 180 barbell + 2 db stangen + ez curl bar
120kg 50mm materiaal + 220 barbell
dit squatrek
powermark-415-squatrack.jpg
-belastbaar tot 270 kg

een redelijk bagger bankje, ga binnekort wel nieuwe kopen maar voor nu is het wel goed

en heb zelf nog een pull up bar in elkaar gezet

hehe ken ik dit, trainde eerst 8km ver weg maar dat is niet echt te doen als alleen maar een fiets hebt en die gym dan ook nog eens k*t is, homegym kost wel wat meer maar je hebt geen abbo en je kan het altijd nog voor een redelijke bedrag verkopen

Yep indeed, ouders verklaren me voor gek. Maar een gym abbo kost toch al 35eu per maand, spullen voor homegym rond de 800eu bij elkaar. Dus stel dat ik het ooit voor de helft van de prijs weer kan verkopen, ben ik na een jaar homegym al voordeliger uit dan de sportschool. En voor de eerste jaren zijn alleen barbells en dumbbells toch wel goed genoeg om mee te trainen, over een paar jaar vertrek ik toch naar de stad en zoek ik daar dan een degelijke gym.

Zal eens kijken wat je ervan bakt bro, abbotje genomen.

lb1 vandaag, k*tweer en roest begint al op nieuwe schijven te komen, denk dat ik binnekort me spul gewoon weer binnen zet fuk this shit

dl
10x60
8x90
5x110

3x4x120 3x3 was eigenlijke idee dus rep extra is wel nice

front squat
12x50
9x60
2x8x65

walking db lunges
3x16 stappen met 19kg db's

standing calf raises
5x18x19 (db's) weinig rest tussen setjes, zieke burn

leg raise
2x15
wou eigenlijk wat meer setjes doen maar abs trainen is echt oer en oersaai

Waar doe je die lunges?

in de tuin, waar ik train. maar gaat binnekort veranderen,

er is een groot aangebouwd stuk in het huis wat nog redelijk leegstaat, daar gaat mijn vader zijn kantoor zetten en dan is er nogal een leegte in een ander deel van het huis, daar mag ik mijn spullen neer zetten:), over 2 weken gaat het gebeuren, dus hopen dat die nieuwe shit niet teveel lijdt onder dit weer, die 30mm schijven boeit me niks qua roest die zijn toch geen fl**ker waard

zonde van die roest op je schijven, pas op he

Mooie training! Heb je trouwens in de regen getraind?

zonde van die roest op je schijven, pas op he

ja zijn pas hele kleine vlekjes, voor het trainen maakt het opzich niet uit maar het is wel zonde voor de waarde van dat 50mm spul, over uiterlijk 2 weken weer naar binnen dus zoveel zal het niet meer lijden.

ben trouwens van plan om over 2-3 weken met wendler te beginnen om wat sterker te worden, trainingsmaxen zullen dan ongeveer zoiets zijn,
(heb vandaag trouwens het boek uitgelezen)
mp50
bench70
squat105
dl130

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 22:40 ----------

Mooie training! Heb je trouwens in de regen getraind?

nope wel wat later dan normaal door de regen, begon om 9 uur ofso

Nice training! die stats zijn je 1reps?

ub1
bench
2x12x20
2x6x50

5x50
3x5x62,5 weer easy

bor
10x50
4x8x60

ez bar curl
12x28
3x9x32

mp
3x5x45

shrugs
3x14x80

rear laterals
3x9x11

:fa:

begin eigenlijk wel tevreden te worden over de cut, zitten nu 4 blokjes en gewicht zit nog rond de 82, met miss wel 12%
24q49ye.jpg

Nice shoulders. Rug is wel sterk, maak daar ook nog even een pic van dan.
Wel ****ed up ab genetics

Nice shoulders. Rug is wel sterk, maak daar ook nog even een pic van dan.
Wel ****ed up ab genetics

idd :roflol: dikke adonis belt en amper vet op de buik maar van lower abs is nog geen sprake:o rug foto moet ik al heel lang maken maar in je eentje kan dat niet echt, zal is een keer iemand laten doen

hoe oud was je ookalweer? 17? dan is het best nice

Lower abs kan je opzich ook wel wat meer gericht aanpakken.

buik valt idd tegen, kan ook aanleg zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:34 ----------

15.

en demian ik denk niet dat ik op korte termijn veel aan abs kan doen tbh, boeit me eerlijk gezegd ook niet buiten beachboy-principes om

ben je serieus 15..? dan geef ik je een 10:) ik heb nog nooit zo'n buffe 15 jarige gezien in NL, ja ben serieus.

buik valt idd tegen, kan ook aanleg zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:34 ----------

ben je serieus 15..? dan geef ik je een 10:) ik heb nog nooit zo'n buffe 15 jarige gezien in NL, ja ben serieus.

achja niemand schat mij 15 dus het valt niet zo op, vind het zelf tbh niks speciaals

Terug
Naar boven