AndroidHealthClinic

iwj's UB/LB log

achja niemand schat mij 15 dus het valt niet zo op, vind het zelf tbh niks speciaals

Als je mijn leeftijd was is het ook niks speciaals, maar omdat de gemiddelde 15 jarige rond de 50kg weegt, vind ik dit zeker speciaal. Trots op zijn dus;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je mijn leeftijd was is het ook niks speciaals, maar omdat de gemiddelde 15 jarige rond de 50kg weegt, vind ik dit zeker speciaal. Trots op zijn dus;)

vorige zomer woog ik 78kg op 18% ofso, best redelijke progress dus:D daar ben ik wel trots op

goed bezig man, hoelang ga je nog cutten? fysiek ziet er toch al veel beter uit dan je begin pics, borst lijkt alleen wat weg te vallen tegen de rest maar komt wel goed als er wat massa op zit denk ik. Abs is gewoon je vp% imo, zou dit 13-14% schatten.

goed bezig man, hoelang ga je nog cutten? fysiek ziet er toch al veel beter uit dan je begin pics, borst lijkt alleen wat weg te vallen tegen de rest maar komt wel goed als er wat massa op zit denk ik. Abs is gewoon je vp% imo, zou dit 13-14% schatten.

denk zelf wat lager tbh, ik kan echt bijna alleen maar vel aanraken bij mijn buik en heb al die separatie tussen de quads, eigenlijk is bijna elke spiergroep flink droog

strong shoulders brah.

denk zelf wat lager tbh, ik kan echt bijna alleen maar vel aanraken bij mijn buik en heb al die separatie tussen de quads, eigenlijk is bijna elke spiergroep flink droog

dan zou het idd wel lager zijn, is ook moeilijk te beoordelen

ga morgen al beginnen met wendler, boeit me niet dat ik in de cut zit. ik ga wel met bb assistance doen, heb in een excel bestandje alles uitgewerkt aan de hand van het boek en wat persoonlijke aanpassingen, dat zie je de komende tijd allemaal wel voorbij komen in de trainingen

mid training update 10x90 squat fuark

ok eerste wendler training afgerond, vond het opzich wel lekker dat opbouwen op de squat
wendler cycle 1, training 1

squat
wu
5x40
5x50
3x60
werksetjes
5x67,5
5x80
10x90 repout ("doel" was 5x90)

frontsquat

5x10x57,5

rdl
5x10x77,5

standing db calf raise
4x20x16

leg raise
2x15

cns is wel toast nu na al dat volume op compounds, maarja training duurde nog steeds maar +/- 50 min

lekkere training, je bent 15 en al zo lichaam, veel respect voor harde training, ga zeker zo door! zijjn er niet veel die 10x90kg doen op 15 jarige leeftijd, onder parallel ?

lekkere training, je bent 15 en al zo lichaam, veel respect voor harde training, ga zeker zo door! zijjn er niet veel die 10x90kg doen op 15 jarige leeftijd, onder parallel ?

jep, heb eindelijk mijn techniek geperfectioneerd

handen heel dicht bij rug, zo aangespannen als maar kan en goed naar achter gaan zitten, waren wel onder par

mp training

mp
warmup
5x20
5x25
3x30

werksetjes
5x32,5
5x37,5
9x42,5 repout doel 5x42,5

arnold press
5x10x16

side raises ss rear flies
3x10x12 3x9x12

straight bb curls
4x10x30

concentration curls
3x9x12

veel setjes voor schouders of niet? en al helemaal voor wendlers 531

veel setjes voor schouders of niet? en al helemaal voor wendlers 531

bij de mp is er eigenlijk maar 1 echte werkset, hij raad 1 grote assistance oefening aan 5x10 en die raises waren best licht voor mijn gevoel. hij laat in zijn boek assistance best in het midden, maw het boeit vrij weinig

aight

succes bruv

ga morgen refeed doen en dan een week heel low carb, als ik dan blij ben ga ik bulken anders nog een weekje door met hetzelfde principe , blijf een beetje steken bij die +/- 13%

**** it

ik ga de komende 20 dagen bulken, dan na mijn eerste wendler cycle 2 weken hardcore cutten, word net een wijf met annorexia zo

wel hele cleanbulk. zit nu op 13% wil dat graag zo houden, waar ik nu op zit is eigenlijk de tevredenheidsgrens maar het probleem is dat ik daar in de bulk snel weer overheen ga. na eerste wendler cycle hardcore cut, maar dan echt hardcore. dan 2 rustweken (vakantie) en dan weer rustig aan bulken.
mijn eigen bf schattingen zijn ook echt onzin door die ab genetics, als ik wat voorbeelden doorkijk op het internet zit ik sws sub14 maar ik voel mezelf gewoon skinny-fat

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 20:45 ----------

dalijk dl training ook

Terug
Naar boven