XXL Nutrition

iwj's UB/LB log

• Topic Starter Topic Starter
vanaf morgen weer rustig aan beginnen met cutten, heb eigenlijk geen zin om nog heel lang te cutten maar ik merk nu ik wat minder op eten let ik meteen weer wat vocht te pakken heb en dat staat mij gewoon niet aan. vanaf morgen dus minimaal 2 weekjes goed cutten
enige moment voor carbs is s'ochtends en na de training, en dan ook maar ong 30-50g
zal totaal wel iets hoger zijn door alle carbs in kwark enzo.
wel heel low carb dit dus een keer een de week een refeed.
wil gvd snel een beetje tevreden zijn en beginnen met massa pakken

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 22:15 ----------

zal trouwens ook wat extra cardio bijkomen, en zolang kracht op peil blijft vrees ik niet echt voor massaverlies

succes met cutten man, lijkt me maar niks :p

ben benieuwd hoe het gaat lopen etc.

mid training update 6x100 sq!!!!!!!!!!!!!

squat training 3 cycle 1
opwarmen 5 min hometrainer+mobility work
squat
5x40
5x50
3x60

werksets
5x80
3x90
en toen epic oplading, stond strak van caffein en eerst 3 min lang ijsberen op dit nummer met vol volume
http://www.youtube.com/watch?v=ZAi9a5k-wvQ
6x100 repout (doel 1x100)
was wel helemaal stuk, wou nog naar beneden gaan voor 7de rep maar ik voelde in de eerste paar cm al dat ik flauw ging vallen als ik die rep vol maakte, was ook echt helemaal kapot hierna niet normaal, form was wel correct btw

frontsquat
4x10x57,5

rdl
4x10x80

standing db calf raise
4x20x16

wat minder volume in de cut wel

Lekker man! heb je mij weer verslagen met 1 repje haha!
Komt goed

cycle 1 mp training 3
opwarming wat schouder mobiliteit werk

mp
wu setjes
5x20
5x25
3x30

werksetjes
5x37,5
3x42,5
5x47,5 repout

mp volume
3x10x35 easy

side raises ss rear laterals
3x10x12

barbell curl
4x10x30 dit voelde wel zwaar

hammer curl
3x12x12 super strict dikke pomp

en heb nog wat onduidelijke pics
8vomtw.jpg
34nm9ue.jpg

dat was ook het uiteindelijke idee eigenlijk, ik had het de afgelopen 2 weken alleen druk met school waardoor ik echt niet goed op mijn eten kon letten/honger lijden. vandaar dat ik besloot om tijdelijk niet op mijn eten te letten/ bulken.

goede fysiek dude, zeker voor 15 jr en mooi droog ook zou gaan cleanbulken:)

15 jaar? Ik dacht altijd dat jij een jaar of 18 was, goed bezig in ieder geval zo te zien, met de kennis die jij nu al hebt heb je zeker de potentie om een bovengemiddeld fysiek te halen op jonge leeftijd.

15 jaar? Ik dacht altijd dat jij een jaar of 18 was, goed bezig in ieder geval zo te zien, met de kennis die jij nu al hebt heb je zeker de potentie om een bovengemiddeld fysiek te halen op jonge leeftijd.

second that :D

en idd nice dat je al zover bent op je 15e, wou dat ik zo vroeg was begonnen ;)

thanks!
eindelijk iemand die mijn kennis waardeert;)

macro's zonder avondeten

111.4g Carbs
82.9g Fat
196.6g Protein
1961.4 Calories

zal wel rond de 2400 worden door avondeten,
-op 3 van de 4 trainingsdagen wat meer carbs
-kleine carbcycle
-elke donderdag een refeed, tussen de 300-500 carbs
-3xpw cardio in totaal goed voor rond de 2k per week
-onderhoud ligt denk ik heel laag omdat ik voor de rest helemaal niks doe

Ik ben benieuwd naar het resultaat man;)
Lijkt mij echt super klote om zo laag in carbs te zitten, verhoudingen zijn wel netjes zo te zien.
succes!

Ik ben benieuwd naar het resultaat man;)
Lijkt mij echt super klote om zo laag in carbs te zitten, verhoudingen zijn wel netjes zo te zien.
succes!

zal in realiteit wel wat hoger liggen hoor door onvoorziene junk, en het avondeten bestaat vaak ook uit carbs (rijst, spaghetti etc.)
maar ik heb gewoon gemerkt dat ik anders gewoon niets merk, doe dit ook maar 2-3 weekjes om even dat overtollige vet bij de buik weg te krijgen, ben blij als ik op of onder de 12 sta

edit: moet ook niet gepaard gaan met krachtverlies, is dit wel het geval dan ga ik wat meer eten

In ieder geval al goed bezig voor je leeftijd hoor, damn;)!

cycle 1 deadlift training 3
dl
5x60
5x65
3x70

5x97,5
3x110
4x122,5 repout

bor
5x10x57,5

shrugs
5x10x85

db row
5x10x28 (dat der squeeze)

cycle 1 bench 3
bp
5x30
5x35
3x40

5x52,5
3x60
4x67,5 repout (doel 1x)

bp volume
5x10x50

lichte incline flies
4x12x16

dips
4x8xbw

skullcrushers
3x8x28

zit echt op een hongerdieet atm, donderdag refeed, dan nog een week cutten en daarna weer rustig aan carbs verhogen. onderste blokjes komen nu ook licht door bij buik dus ik sta over die anderhalve week wel op de 12%

ik ga ipv van die refeed donderdag gewoon weer over op licht cleanbulken, trek het echt niet dat cutten laten we zeggen dat ik nu wel 12% ben
ik ben echt zo besluiteloos geweest met dat cutten :roflol: achja wel dikke 3% eraf in 6 weken, nu flink bouwen

Ik zou me er ook niet te druk om maken.
Rond of onder de 10% gaan is pas egt leuk als je wat serieuze massa hebt anders valt het denk ik al snel tegen (zeker vergeleken de effort die je erin moet steken)
Zolang je gewoon je vet percentage niet uit de hand laat lopen is het goed.

Terug
Naar boven