MuscleMeat

iwj's UB/LB log

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou me er ook niet te druk om maken.
Rond of onder de 10% gaan is pas egt leuk als je wat serieuze massa hebt anders valt het denk ik al snel tegen (zeker vergeleken de effort die je erin moet steken)
Zolang je gewoon je vet percentage niet uit de hand laat lopen is het goed.

ja dat eerste wat je zegt begin ik ook te merken nu, en heb laatst mijn taille opgemeten, 82cm terwijl mijn obliques nog best groot zijn. ook zitten er op chest en benen al wel wat lijnen enzo dus bf is voorlopig wel onder controle. als ik nu ga bulken heb ik tenminste ook een beetje kennis van voeding wat ik in mijn eerste bulk echt niet had

Gewoon clean bulken en wanneer je merkt dat je bf te hoog wordt gelijk een periode van cutten inplannen (mits het natuurlijk niet al te snel gaat dan moet je je dieet onder de loep nemen) op die manier blijft je bf altijd in orde en is het cutten niet zo een flink karwei vooral als je niet perse onder de 10 wilt, op die manier zijn het maar korte periodes afzien tijdens het cutten.
Ik heb zelf een keer een bulk volledig uit de hand laten lopen met als gevolg aardig wat massa maar een veel te lange cut en dat heeft een hoop nadelen vergeleken deze methode imo.

Gewoon clean bulken en wanneer je merkt dat je bf te hoog wordt gelijk een periode van cutten inplannen (mits het natuurlijk niet al te snel gaat dan moet je je dieet onder de loep nemen) op die manier blijft je bf altijd in orde en is het cutten niet zo een flink karwei vooral als je niet perse onder de 10 wilt, op die manier zijn het maar korte periodes afzien tijdens het cutten.
Ik heb zelf een keer een bulk volledig uit de hand laten lopen met als gevolg aardig wat massa maar een veel te lange cut en dat heeft een hoop nadelen vergeleken deze methode imo.
goed idee, ik denk dat ik voor mezelf dan een max in stel (bijv 14%) en als ik daar tegen aanzit gewoon een week of 2 cutten

legs zijn wel echt droog geworden viel me laatst op, pic in spoiler (webcam faalde vandaar de zwart-witte lijn/ beschadigd bestand)
502yp2.jpg

Strong legs bro. Goede genetics ook, fuaaark

DAT LEGS! Netjes hoor;)!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 12:46 ----------

Wat meten ze nu?

rond de 61cm volgesmij. maarja wat heb je aan legs als je ub schijt is

Nice legs, staan er ook droog bij.

cycle 2 squat training 1
warming-up mobility/stretch werk

sq
5x50
5x55
3x60

5x75
5x85
9x95 repout (doel 5x)

front squat atg
5x10x57,5

rdl
5x10x80 easy

bulgarian split squat
2x12x15 kg db's

standing db calve raise
4x20x16

hnnnnggg nice outsweep, mirin.... :)

u guys mirin avi?

werkt trouwens wel man dat 5/3/1, op een hongerdieet gewoon nog kracht gegained

jezus wat een benen :heart:

Dem legs, op 1.86m nog wel :D

Ik ga denk ik ook over een paar week beginnen met cutten, is 5/3/1 daar geschikt voor?

zorg er gewoon voor dat je een schema vind waardoor je kracht gespaard blijft/toeneemt, wendler kan maar is eigenlijk meer een schema voor langzame lineare progressie over langere tijd.

vandaag mp training 1 cycle 2

mp
5x20
5x25
5x30

5x35
5x40
9x45 repout (doel 5x) laatste rep was wel redelijk slordig

mp volume
5x10x35

side raises
3x11x12

rear flies
3x10x12

barbell curl
5x10x32,5 niet heel strict maar ik merk toch dat mijn armen sterker worden hierop, vorige keer had ik ook vrij veel moeite met 30

hammer curl ss concentration curl
2x10x15 2x9x12

merk wel dat ik veel meer energie heb door die (clean)bulk. moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet te snel ga aankomen (vet dan)

Sinds ik m'n eigen abbo's kan bepalen en niet voor elk topic waar ik geweest ben een mailtje krijg kan ik hier nu rustig een abbo op nemen :D

Sinds ik m'n eigen abbo's kan bepalen en niet voor elk topic waar ik geweest ben een mailtje krijg kan ik hier nu rustig een abbo op nemen :D

mooi zo:)

vandaag deadlift dag 1 cycle 2

opwarmen met wat stretch/mobility werk voor heupen

dl
5x60
5x70
3x80

5x90
5x100
9x115 repout (doel 5x)

pull-ups
5x6xbw