Fitness Seller

iwj's UB/LB log

nette repout man gaat lekker, tevreden met wendler ?

• Topic Starter Topic Starter
nette repout man gaat lekker, tevreden met wendler ?

opzich wel. het is eigenlijk ook alleen maar een rep scheme voor mijn hoofdoefeningen, rest is gewoon een standaard split. maar kracht gaat er goed op vooruit. enige lift die wat minder gaat is de bench

DAT DEADLIFT!!! **** man, goed bezig;)

nice deadlift!

Techniek op je tweede filmpje van de mp ziet er een stuk beter uit, aan je trainingen zien nog lekker bezig, vroeg me alleen af of je geen behoefte hebt aan een gym of heb je thuis voorlopig alles wat je nodig hebt?

Laatst bewerkt:
Techniek op je tweede filmpje van de mp ziet er een stuk beter uit, aan je trainingen zien nog lekker bezig, vroeg me alleen af of je geen behoefte hebt aan een gym of heb je thuis voorlopig alles wat je nodig hebt?

ja heb nu ongeveer wel alles wat ik nodig heb, miss binnenkort wat meer schijven en wat langere db stangen, aangezien er voor flyes max 20kg op kan per db. maar voor de rest vind ik het prima zo, je hoeft ook veel minder tijd uit te trekken om te gaan trainen. heb ook niet echt een keus aangezien er hier in de buurt echt alleen maar k*tgyms zijn

bench 3 cycle 2

heb me een beetje verdiept in benchtechniek, ging opzich wel lekker en denk dat het mede daardoor komt

bench
5x30
5x35
3x40

5x55
3x62,5
4x70 repout (doel 1x)

bench volume
5x10x52,5

incline flyes
4x12x16

dips
5x8xbw+5

paused cgbp
3x5x52,5

triceps moeten sterker. vanacht ga ik trouwens met mijn ouders mee op vakantie dus even 2 verplichte rustweekjes. denk dat ik wel wat op mijn eten ga letten, wil geen gains verliezen:rolleyes:

al verlies je gains, die heb je er in 1 week weer bij...

beetje BW oefeningen, veell eten

zolang je geen crash dieet volgt gaat er weinig gebeuren

gewoon idd zorgen dat je elke dag wat bb voedsel binnenkrijgt

fijne vakantie!

gewoon zorgen dat je een leuke vakantie hebt

ga pas rond 4 uur weg, dus eerst even dbb volspammen :D

niet in mijn log

zo, eerste training na vakantie. viel me alles mee ben ook niks verloren en heb er een dikke tan bij :D
maar met mp begonnen omdat dat conditioneel gezien het minst zwaar is

cycle 3 mp training 1
5x20
5x25
3x32,5

5x35
5x42,5
7x47,5 repout (doel 5x)

mp volume
5x10x32,5

side raises
3x10x12

rear delt rows
3x12x12

bb curl
4x8x32,5

alternate db curl
3x10x16

concentration curl
2x10x12

wb bro! mooie training gelijk goed volume iig

zelf ook geweest 1 weekje ook redelijke tan gekregen heb alleen denk teveel gegeten lol

Zozo, dat zijn aardig wat gewichten. Goed bezig buffel, hou de motivatie erin!

ok ga ub/lb doen en ga het hier weer een beetje bijhouden, ben momenteel aan het bulken zit nu rond de 86kg/13%

lb1
squat
dl
calves
rear delts

ub1
bench
pull-up
fly
side raise
bicep
tricep

lb2
deadlifts
squats
calves
traps

ub2
mp
bor
bench
db row
bicep
tricep

wil hier even de gewichten bij houden, word het weer overzichtelijk. en hou ik de progressive overload in de gaten

Laatst bewerkt:
Waarom die fly bij UB 2? Zou daar eerder een row bij doen en bij UB2 in plaats van een row een Pull variant, chins bijvoorbeeld.

Waarom die fly bij UB 2? Zou daar eerder een row bij doen en bij UB2 in plaats van een row een Pull variant, chins bijvoorbeeld.

schema is nog niet helemaal af ook, wil eigenlijk mikken op per training
5-8 sets chest
3-5 sets delts
5-8 sets lats
4 sets biceps
4 sets tricep

en dan de ene ub training wat meer chest en de andere wat meer rug, moet nog even kijken hoe ik dat totaal aantal sets over de oefeningen verdeel. begin vanavond met ub

Terug
Naar boven