AndroidHealthClinic

iwj's UB/LB log

is dat 88 kilo? Oogt wel lichter man, waarom ga je niet recompen met IF? Boven onderhoud op trainingsdag en onder op rustdag.

• Topic Starter Topic Starter
is dat 88 kilo? Oogt wel lichter man, waarom ga je niet recompen met IF? Boven onderhoud op trainingsdag en onder op rustdag.

dat bedoel ik met leangains, meer groente en veel water, proberen wat vocht af te drijven omdat ik zo echt geen goede cutinschatting kan doen, ene dag 4 blokjes andere dag pl pens

Je houdt idd wel vocht vast. Waarschijnlijk zie je er op 80kg droog buffer uit dan nu

Je houdt idd wel vocht vast. Waarschijnlijk zie je er op 80kg droog buffer uit dan nu

waarom denk je dat ik dit ga proberen, ik denk dat ik tegen de zomer ook 80kg weeg, is opzich al best veel voor dan in totaal 9 maandjes trainen ben nu al van 74kg naar 85/86 gegaan in een half jaar met niet heel veel extra vet, (en daar komt het vocht dus ook vandaan denk ik)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 13:17 ----------

gewicht is trouwens ook zo hoog door mijn benen hé

rug&tri
dl
12x50
10x70
8x92
5x110

pull-ups
6x4-6xbw

db row
2x10x30
3x8x34

triceps
cgbp
12x40
9x50
8x50
5x55

kickback
2x12x10
2x10x12

zo dit was wel wat beter dan gister
fasted training+noxi=win nu lekker 1500 kcal wegkanen
(shakie, avondeten (2 borden vooral groente (dus carbs)) stuk kip en miss nog wat eieren)

Wat voor groente? Zoveel carbs bevat dat namelijk niet
nette DL

Wat voor groente? Zoveel carbs bevat dat namelijk niet
nette DL
avondeten verschild per keer maar was vandaag spaghetti/pasta. snelle carbs dus opzich niet verkeerd voor net na de training. if "bulken" is trouwens wel chill, macro's kan je heel makkelijk bijhouden.

Sterke rows en kickbacks man, good form:P?

Je gaattoch niet cutten man, bulken zul je en hard ook. Cutten kan ko 100kg ook nog

eerst massa bouwen dan cutten / recompen

ik ga toch gewoon via het leangains principe bulken, ik weet nou ook wel dat ik gewoon veel blijf eten

borst en bi
bp:
10x40
5x50
4x6x60
nog steeds weak as phuck moest mijn nieuwe squatrek ook echt helemaal anders in in elkaar zetten om een beetje fatsoenlijk te benchen.
merk wel dat ik sterker ben geworden hierop, zeker omdat ik eerst minder reps met 60 maakte, en omdat mijn tricep om de een of andere reden nog helemaal niet goed herstelt was van dinsdag, hij verzuurde al vrij snel

incline db press
4x10x22. opzich nog wel redelijk voor mijn doen, maar mijn tricep zat de hele tijd helemaal vol

flyes
2x10x16
2x7x18

db curl (beide handen tegelijk en hele trage negatief, goede burn)
12x12
4x9x14

concentration curl
4x8x12

shrugs
15x70
3x11x88

je komt er wel :D

ik ga maandag 4 dagen met school weg dus morgen epic tri,rug,benen en schouders
squat
deadlift