AndroidHealthClinic

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

Mooi dat je zo droog blijft ondanks die pizza's, koeken & chocomel :o
Sterke trainingen ook man! ik volg.

Bazen pull-ups.
Jouw rug trainingen zijn altijd geweldig om te lezen.

Damn die pull ups! Super nice man! :D

• Topic Starter Topic Starter
Je schouders heb je nu toch al tijdje last van (2jaar)? Is het een onbalans in de spiergroepen? wat voor pijn voel je persies als je er last van hebt

langer. Jaartje of 4 totaal makkelijk.
constant licht-stekend gevoel, en zwak bij bepaalde bewegingen. (lateral raises voel ik mn schouders bijv vrijwel altijd wat knakken met pijn)
ook de beweging als ik mn armen zijwaarts strek met duimen omhoog en dan mn armen roteer zodat duimen naar beneden wijzen voelt erg onplezierig.
Vandaag ook wat last van mn schouders, meer dan normaal.. maar dat komt denk ik doordat ik rug wat te zwaar heb gepakt. Volgende training maar een keertje langzame reps doen en heel beheerst

langer. Jaartje of 4 totaal makkelijk.
constant licht-stekend gevoel, en zwak bij bepaalde bewegingen. (lateral raises voel ik mn schouders bijv vrijwel altijd wat knakken met pijn)
ook de beweging als ik mn armen zijwaarts strek met duimen omhoog en dan mn armen roteer zodat duimen naar beneden wijzen voelt erg onplezierig.
Vandaag ook wat last van mn schouders, meer dan normaal.. maar dat komt denk ik doordat ik rug wat te zwaar heb gepakt. Volgende training maar een keertje langzame reps doen en heel beheerst

Arm wel eens uit de kom gehad?

Mooi dat je zo droog blijft ondanks die pizza's, koeken & chocomel :o
Sterke trainingen ook man! ik volg.

vergeet de very****inghealthy shakes niet :P

haha thanks bro!

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

bazen pull-ups.
Jouw rug trainingen zijn altijd geweldig om te lezen.

<3

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Damn die pull ups! Super nice man! :D

thanks mayne

Nice training man, mooi om te zien hoe je iifym to the extreme toepast!

Training 26-11

Borst Nek Buik
Toch wat last van schouder.. denk dat die maandag rugtraining beetje belastend was :P

opwarmen
-3 min armfiets
-3 setjes facepulls
-2 setjes endo/exo rotatie

db chestpress flyhouding
10x12kg
10x16kg
14x22kg
12x28kg
10x30kg (poos geleden dat ik borst zo zwaar heb gepakt, ging best ok)

one arm cable chest pull
10x10kg
10x10kg
10x10kg
8x12kg
8x12kg

Pec deck
20x50kg
20x55kg
20x50kg
wat last van schouder, dus nek niet te zwaar gedaan
Barbell shrugs superset met db shrugs
20x90kg langzaam - 20x30kg

Row machine (weet ff niet hoe die heet, die machine rows voor je nek/achterkant schouders)
20x30kg
10x50kg
10x70kg (fullstack)
10x70kg
10x70kg

Windshield wipers, onderaan seconde of 5 vasthouden
10x
10x
10x

Dragon flags
4x
3x

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Voeding 28-11

12:00
50gr whey

13:00
300ml sinaasappelsap
1 granaatappel

16:00
50gr beefjerky (****ING LEKKERRRR. Eergister besteld, 7 smaken binnen :D)
1L volle chocolademelk

23:30
stroopwafel
35 gr whey

0:00
1L chocolademelk
banaan

updates will follow

---------- Toegevoegd 29 November 2013 om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 November 2013 om 16:55 ----------

Training 28-11

Vandaag rug getraind. Had wat last van mn bicepsaanhechting, dus niks bijzonders gedaan. A lot of pullups en pulldowns maar niet verzwaard ofzo. Pulldown wel gewoon netjes 10x105 enzo, maar niks waard om te loggen.

Wel paar pics, gewoon zomaar.
20131128_232629_18836_zpsf513bf84.jpg

20131128_232629_5832_zpsb5c76c24.jpg

Laatst bewerkt:
Buff , jij staat ook altijd droog :( was wel donker in de gym, je werkte toch bij basic fit ?

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Buff , jij staat ook altijd droog :( was wel donker in de gym, je werkt toch bij basic fit ?

Lekker droog man!
Jammer dat het nog steeds ruk is met je schouders

Buff , jij staat ook altijd droog :( was wel donker in de gym, je werkt toch bij basic fit ?

Lekker droog man!
Jammer dat het nog steeds ruk is met je schouders

Thanks guise. Gaat prima inderdaad, Vind t lastig om te schatten op welk vp ik zit.. 10-12ish denk ik. wel onderaan die klasse iig. Ben benieuwd hoeveel ik nog kan gainen zonder gear met mn blessures.

Ik heb een jaartje getraind bij basic fit in arnhem, maar heb dr niet gewerkt :P why?

Thanks guise. Gaat prima inderdaad, Vind t lastig om te schatten op welk vp ik zit.. 10-12ish denk ik. wel onderaan die klasse iig. Ben benieuwd hoeveel ik nog kan gainen zonder gear met mn blessures.

Ik heb een jaartje getraind bij basic fit in arnhem, maar heb dr niet gewerkt :P why?

Arnhem, dat is in de buurt.
Trainde je in de 24/7 gym van BasicFit?

Buff en droog nog steeds!:thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Gear?

Terug
Naar boven