- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je schouders heb je nu toch al tijdje last van (2jaar)? Is het een onbalans in de spiergroepen? wat voor pijn voel je persies als je er last van hebt
langer. Jaartje of 4 totaal makkelijk.
constant licht-stekend gevoel, en zwak bij bepaalde bewegingen. (lateral raises voel ik mn schouders bijv vrijwel altijd wat knakken met pijn)
ook de beweging als ik mn armen zijwaarts strek met duimen omhoog en dan mn armen roteer zodat duimen naar beneden wijzen voelt erg onplezierig.
Vandaag ook wat last van mn schouders, meer dan normaal.. maar dat komt denk ik doordat ik rug wat te zwaar heb gepakt. Volgende training maar een keertje langzame reps doen en heel beheerst
Mooi dat je zo droog blijft ondanks die pizza's, koeken & chocomel
Sterke trainingen ook man! ik volg.

bazen pull-ups.
Jouw rug trainingen zijn altijd geweldig om te lezen.

)Lekker droog man!
Jammer dat het nog steeds ruk is met je schouders
Buff , jij staat ook altijd droogwas wel donker in de gym, je werkt toch bij basic fit ?
why?Thanks guise. Gaat prima inderdaad, Vind t lastig om te schatten op welk vp ik zit.. 10-12ish denk ik. wel onderaan die klasse iig. Ben benieuwd hoeveel ik nog kan gainen zonder gear met mn blessures.
Ik heb een jaartje getraind bij basic fit in arnhem, maar heb dr niet gewerktwhy?
Arnhem, dat is in de buurt.
Trainde je bij die 24/7 gym?
Haha die was wel lekker verstopt, was dat eerst een oude parkeergarage ofzo?

Gear?Thanks guise. Gaat prima inderdaad, Vind t lastig om te schatten op welk vp ik zit.. 10-12ish denk ik. wel onderaan die klasse iig. Ben benieuwd hoeveel ik nog kan gainen zonder gear met mn blessures.
Buff en droog nog steeds!
---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------
Gear?
True that. Hoeveel weeg je nu en tot hoeveel kilo wil je nog door bulken? Want het is IMO onzin om je vetpercentage oeveloos op te laten lopen..Thanks bro!
Ja alsin, ik ga natty de 100 kilo niet halen op acceptabel vp.